TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SafeRide הוכרזה כשותפה אסטרטגית של Auto-ISAC


SafeRide
SafeRide נבחרה לספק תובנות והדרכה לחברי קהילת Auto-ISAC על בסיס ניסיונה בתחום הבינה המלאכותית באבטחת סייבר לרכבים
תל אביב, ישראל - 13 בנובמבר 2019 - Auto-ISAC, המרכז העולמי לשיתוף מידע ואנליזה לרכבים, הודיע היום על הכרתו ב- SafeRide Technologies כשותפה אסטרטגית. חברת SafeRide מובילה באבטחת סייבר לרכבים ומציעה מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI) לזיהוי אנומליות ופתרונות למניעת איומי סייבר. SafeRide תסייע לחברי Auto-ISAC על בסיס ניסיונה הרב בישום בינה מלאכותית לאבטחת סייבר לרכבים.

התוכנית של Auto-ISAC לשיתופי פעולה אסטרטגיים מעניקה ערך רב לחבריה במתן האפשרות לשיתוף פעולה עם יזמים התומכים בלמידה, בשיתוף כלים, וטכניקות לניהול על-מנת להתמודד עם המורכבות הגוברת בתחום אבטחת המידע לרכבים.

ניסיונה של SafeRide יסייע ל- Auto-ISAC להשיג את מטרתה המרכזית - למנוע איומי סייבר ברכבים מקושרים ואוטונומיים. הטכנולוגיה של SafeRide יכולה לחשוף חולשות אבטחה שאינן מוכרות עוד לפני שההתקפה מתרחשת. הבינה המלאכותית לומדת את ההתנהגות הרגילה של הרכב ואז יכולה לזהות כל אנומליה או סטיה מהתנהגות זו ולשלוח התראה על התקפה פוטנציאלית. פתרון ה- ™vSentry של החברה המבוסס של בינה מלאכותית מאתר התקפה על רכבים על בסיס טכנולוגיית ™vXRay ללמידת מכונה עמוקה (deep learning). חברת SafeRide זכתה בפרס המוצר המוביל ל- AI/Data בתחרות TU Automotive Awards לשנת 2019.

"אנו מברכים את כניסתה של SafeRide Technologies כשותפה אסטרטגית", אמר ג'ף מסימילה מג'נרל מוטורס, המשמש כיו"ר Auto-ISAC. "אנו מצפים לתרומתם להמשך ההדרכה של חברי הקהילה שלנו".

"אנו גאים על בחירתנו כשותף אסטרטגי של Auto-ISAC", אמר גיל רייטר, סמנכ"ל ניהול מוצר ושיווק ב- SafeRide. "אנו רואים התקדמות משמעותית בתחום הרכבים המקושרים והאוטונומיים, אך עליהם להיות מאובטחים היטב לפני שייכנסו לשימוש נרחב. ההצטרפות לתוכנית השותפים האסטרטגיים של Auto-ISAC תאפשר לנו לשתף פעולה עם הקהילה, לחלוק את הידע והניסיון שלנו, אשר יוכלו לסייע לחזק את אבטחת המידע ולקדם את הגעתם של הרכבים האוטונומיים לכביש".

ארגון ה- Auto-ISAC הוקם על ידי יצרני רכבים בשנת 2015 על מנת ליצור קהילה שתחזק את אבטחת המידע ברכבים בתעשיית הרכב כולה, לרבות יצרני הרכבים (OEM), וספקי מכלולי הרכב. זהו מקום מפגש המעודד שיתופי פעולה בינלאומיים על מנת לצמצם את השכיחות של התקפות הסייבר, ויצירת סביבה בטוחה וגמישה לרכבים.

אודות SafeRide Technologies
SafeRide Technologies היא ספקית של ™vSentry, פתרון אבטחת סייבר רב שכבתי מוביל לרכבים מקושרים ואוטונומיים, המשלב פתרון אבטחה ראשון מסוגו בעל יכולות בינה מלאכותית פורצות דרך וטכנולוגיית איתור אנומליות. SafeRide מספקת ליצרני הרכב (OEMs), לספקי מערכות הרכב ולמפעילי ציי-רכב איתור מוקדם ומניעת התקפות סייבר ומסייעת להימנע מנזק פיננסי, מניעת פגיעה במוניטין והצלת חיים. למידע נוסף, בקרו ב- www.saferide.io .

אודות Auto-ISAC
ה- Auto-ISAC מסייע בשיתוף מידע עדכני ובר יישום הנוגע לאיומי אבטחת סייבר המשפיעים על תעשיית הרכב. הארגון מחזק את יכולות תעשיית הרכב להיערך ולהגיב לאיומי סייבר, להתמודד עם חולשות אבטחה ואירועי סייבר, ולהעלות את המודעות בקרב כלל הקהילה לצמצום סיכונים עסקיים. למידע נוסף בקרו ב: www.automotiveisac.com










טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il