TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת דור 5 בישראל- 2020 - כנס החדשנות השנתי של אריקסון


אמה רוזריגז אייל אילוז חח אלון ברמן נתי כהן ניר אטרצ'י
אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל: "עד 2024 - צפויים 1.9 מיליארד מנויי דור חמישי בעולם – כ 20% מכלל המנויים הסלולריים"

נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת: "שנת 2020 תהיה השנה שבה רשתות דור חמישי יפרסו בישראל. מכרז התדרים יסייע בתיקון חלק מהעיוותים בשוק התקשורת"


אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל: "עד 2024 - צפויים 1.9 מיליארד מנויי דור חמישי בעולם – כ 20% מכלל המנויים הסלולריים. הדור החמישי הוא מרכיב קריטי לחדשנות ואנחנו מקווים שבשנה הבאה ישראל תצטרף למדינות בהן הרשת המתקדמת כבר זמינה כראוי לאומת הסטארט אפ."


ענקית התקשורת אריקסון קיימה השבוע את כנס חדשנות השנתי שלה במרכזו עמדה מהפכת הדור החמישי שצפויה להגיע לישראל בשנה הבאה.


אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל, פתח את הכנס ואמר: "החדשנות לא מתרחשת לפני שהתשתית מוכנה ובהקשר זה הדור החמישי הוא המפתח להמשך חדשנות בארץ ובעולם. זו גם סיבה מרכזית לכך שאנחנו רואים השקות שאפתניות בסין ובדרום קוריאה, שם היעד הוא כיסוי של 90% מהאוכלוסייה בפרק זמן קצר. רק בסוף השבוע האחרון ראינו השקת דור 5 ב- 50 ערים גדולות בסין והיעד שהוצג ל- 2020 - 7% מהמנויים בסין מחוברים לדור החמישי.


אנחנו חוזים שקצב האימוץ של הדור ה- 5 יהיה מהיר יותר מזה של הדור הרביעי. יחד עם זאת הדור הרביעי ישאר הטכנולוגיה הדומיננטית בשני הבאות וב- 2024 אנו צופים לסדר גודל של 5 מיליארד מנויי דור רביעי ו 1.9 מיליארד מנויי דור חמישי. בחלק מההשקות שבוצעו בעולם עד היום, המפעילים מבינים שהם נותנים ערך מוסף ללקוח וגובים מחיר עבור השירות ובחלק מהמקרים השירות ניתן רק במסגרת החבילות הגדולות והיקרות יותר. מספר מפעילם (למשל בדרום קוריאה משלב עם הדור החמישי שירותים חדשים כמו גיימינג, תוכן ו –AR/VR.


אריקסון תומכת היום ב- 22 רשתות דור 5 בארבע יבשות שונות. על פי בדיקות השוואתיות שנעשו היא מובילה בביצועי הרשת, כך למשל קצב הורדת הנתונים ברשת הדור ה-5 של אריקסון הייתה גבוהה ב- 21% לעומת הספק שהגיע למקום השני. הדור החמישי הוא גם הזדמנות להתפתחות של תעשיות שלמות. כך למשל אריקסון משתפת פעולה עם טלפוניקה בגרמניה להקמת רשת דור 5 במפעל מרצדס ליצירת סביבת ייצור מתקדמת - מהירה יותר, גמישה יותר ובעלויות נמוכות יותר. אריקסון משתפת פעולה עם צ'יינה יוניקום בנמל בקינגדאו ליצירת נמל חכם בדור חמישי שיאפשר חיבור מנופים שנשלטים מרחוק לרכבים אוטונומיים ואמצעים נוספים. בצורה זו ניתן לחסוך עד 70% מעלויות כוח האדם אל מול נמל מסורתי. וקיימות דוגמאות רבות נוספות


נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת, אמר בהתייחס למכרז תדרי הדור ה- 5 "כרגע אנו מסיימים את שלב המענה לשאלות וההבהרות של החברות עצמן ושמחים שכלל המפעילים משתתפים בצורה עניינית בתהליך עצמו. הכרזת הזוכים בתדרים צפויה בשנת 2020 וזו תהיה השנה שבה יפרסו רשתות דור 5 בישראל.
לגבי ענף התקשורת הוא ציין : "כאשר מסתכלים על האזרח הממוצע הישראלי, שצורך בין 6-7 ג'יגה ממוצע בחודש, הוא לא חש שום משבר. מי שכן נמצאות במשבר, אפילו במשבר עמוק הן החברות עצמן. החברות צריכות לבצע התאמות ויש גם תיקונים כאלה ואחרים שהרגולטור צריך לבצע. המכרז של הדור החמישי הוא הזדמנות מצוינת על מנת לבצע את התיקון הנדרש, בייחוד עבור החברות שנושאות בעיקר הנטל של תשתיות הרשת, כדי להביא למצב שכלל המפעילים יישאו בעלויות של הרשתות עצמן."


הוא ציין ש"אנחנו בהחלט מעודדים מודלים חדשניים למפעילים עצמם ומתייחסים לכל בקשה שנותנת ערך מוסף למפעילים".


תומס נורן, ראש מסחור הדור החמישי באריקסון המלווה מקרוב את השקות הדור החמישי ברחבי העולם אמר: "הניסיון מראה כי לקוחות מוכנים לשלם כ- 15%-30% יותר עבור הדור החמישי וזוהי הזדמנות של ממש עבור התעשייה שיכולה להציע יותר ובמקביל לגבש מודלים חדשים של שירות ותמחור."


בדו"ח חדש שפרסמה אריקסון, מעריכה ענקית התקשורת כי עד שנת 2030 ההכנסות בתחום התקשורת והמחשוב שיתאפשרו באמצעות הדור החמישי ב-10 תעשיות שונות יגיעו ל 1.5 טריליון דולר. החלק עליו יוכלו להתמודד ספקי התקשורת יגיע ל 47% מהסכום הזה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il