TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סודהסטרים היא החברה הישראלית הראשונה המצטרפת לשביתה הגלובלית בעקבות משבר האקלים


אייל שוחט. צילום אבישג שאר-ישוב
תשבית ביום שישי הקרוב את מערכי השיווק וההפצה שלה בכל העולם, לרבות אתרי הסחר של החברה

מנכ"ל החברה העולמית, אייל שוחט ציין:
"אנחנו בשעת חירום בשל משבר האקלים ואיננו יכולים יותר להתעלם. זו אחריותנו כמנהיגים לשמוע את הדור הצעיר ולהגביר את המודעות למאבקם".

סודהסטרים מודיעה היום (ד') על השבתת מערכי השיווק וההפצה שלה ברחבי העולם, ביום שישי הקרוב (20 בספטמבר), בכדי לתמוך במחאה הסביבתית העולמית. בכך, תהיה סודהסטרים לחברה הישראלית-גלובלית הראשונה אשר לוקחת חלק פעיל במחאה הסביבתית שהחלה לתפוס תאוצה בכל רחבי העולם במסגרת התארגנות ClimateStrike, ומצטרפת לחברות המובילות את המאבק הסביבתי העולמי ובהן פטגוניה, LUSH ובן אנד ג'ריס.


במסגרת ההכרזה של סודהסטרים, יושבתו גם אתרי הסחר ושירות הלקוחות של החברה ליום אחד. בישראל, החלטה זו מקבלת משמעות נוספת, שכן הם נמצאים בימים אלה בשיא פעילותם, בשל עונת החגים שבפתח.


מנכ"ל החברה העולמית, אייל שוחט, אשר נכנס לאחרונה לתפקידו, קרא לעובדי החברה בישראל ובעולם להצטרף ביום שישי לפעילויות מקומיות התומכות בהגברת ערנות למאבק הסביבתי על חשבון שעות העבודה: "אנחנו בשעת חירום בשל משבר האקלים ואיננו יכולים יותר להתעלם. זו אחריותנו כמנהיגים לשמוע את הדור הצעיר ולהגביר את המודעות למאבקם". בהקשר של עצירת מכירות החברה לקראת עונת החגים אמר שוחט: "הדאגה לסביבה היא מרכזית בעשיית החברה שלנו, ואנו חייבים לפעול בכל מחיר".


סודהסטרים, הידועה במאבקה נגד הפלסטיק החד פעמי, לוקחת הפעם צעד נוסף למען המאבק בשינוי האקלים. החברה תסגור כאמור את אתרי האון ליין הפועלים בעולם ביום שישי למשך 24 שעות החל מהשעה 8:00 ובהם גם אתר המכירות בישראל sodastream.il. הגולשים באתר יפגשו את הודעה החברה: "שביתת אקלים גלובלית כסולידריות עם הדור הצעיר, במאבק למען עתיד טוב יותר".


ההשראה לשביתה מגיעה בעקבותיה של הפעילה הסביבתית הצעירה גרטה טונברג והפגנות הצעירים למען עתיד טוב יותר. למידע נוסף אודות הפעילות- #ClimateStrikes. בעוד העובדות על הסכנות בשינוי האקלים ידועות מזה דורות אך זכו להתעלמות, גרטה טונברג, צעירה אמיצה משבדיה מובילה משנת 2018 מהפכה להעלאת המודעות אך גם לקרוא לאזרחים לצאת לפעול.


אודות:
חברת סודהסטרים נרכשה לאחרונה על ידי חברת פפסיקו העולמית, והינה חברת המים המוגזים המובילה בעולם. סודהסטרים מאפשרת לצרכנים להפוך בקלות מים רגילים למים מוגזים בתוך שניות, ועל הדרך לחסוך לסביבה אלפי בקבוקים חד פעמיים. כל מוצרי החברה הינם ידידותיים לסביבה, מקדמים בריאות, איכות חיים, חסכוניים ומותאמים אישית לטובת מקסום חווית הלקוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il