TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

י.ח. דמרי: החברה הגישה הצעה משופרת לרכישת אפריקה השקעות, הצעה המורכבת מרכישה במזומן בלבד


יגאל דמרי, בעלים של חברת י.ח דמרי
רכיב המזומן בהצעה העדכנית עומד על כ-783 מיליון שקל, וסך התמורה על כ-1.27 מיליארד שקל

דמרי חתמה על הסכמי השקעה מותנים בדרך של הנפקת מניותיה בהיקף של כ-280 מיליון שקל עם כלל ביטוח והראל ביטוח

אפריקה השקעות מחזיקה בחברת דניה סיבוס (100%) ובאמצעותה בחברת אפריקה מגורים (74.2%)

חברת י.ח דמרי הגישה הצעה משופרת לרכישת מניות אפריקה השקעות, זאת כחלק מהסדר החוב. ההצעה המשופרת שהוגשה למחזיקי איגרות החוב של אפריקה השקעות מורכבת ממזומן בלבד ומסתכמת לסך תמורה של כ-1.27 מיליארד שקל. אפריקה השקעות מחזיקה ב-100% ממניות חברת הביצוע דניה סיבוס שמחזיקה ב-74.2% ממניות חברת הנדל"ן למגורים אפריקה מגורים. עוד עדכנה דמרי כי חתמה על הסכמי השקעה מותנים בדרך של הנפקת מניותיה בהיקף של כ-280 מיליון שקל (כ-16.5% מהון החברה), לכלל ביטוח (12%) ולהראל ביטוח (4.5%), וכן היא מנהלת מו"מ עם הכשרה חברה לביטוח להשקעה נוספת.

ההצעה המשופרת כוללת תוספת של כ-400 מיליון שקל לרכיב המזומן לסך של כ-783 מיליון שקל, כאשר יתרת התמורה בהצעה מורכבת בעיקר מהמזומנים בקופת אפריקה השקעות (כ-363 מיליון שקל, בניכוי 80 מיליון שקל שיישארו בקופת החברה), וכן תקבולים עתידיים הצפויים לקופת אפריקה השקעות בגין פעילות החברה, קרקעות בסביון ונכסים נוספים בסך כ-205 מיליון שקל. יצוין, כי הגדלת סעיף המזומן בהצעה הנוכחית, הינה על חשבון תמהיל ההצעה הקודמת שכלל הנפקת מניות אפריקה מגורים עבור מחזיקי אג"ח אפריקה השקעות בהיקף של כ-167 מיליון שקל (16.5% מההון של אפריקה מגורים) והקצאת אג"ח בהיקף של כ-200 מיליון שקל.

בין היתרונות שי.ח דמרי רואה במהלך:

היכרותה של י.ח דמרי עם עולם הביצוע בדגש על פעילות המגורים צפויה לתרום ליכולתה להפיק תועלת גבוהה מרכישת דניה אשר כמחצית מפעילותה הינה בתחום הביצוע למגורים, תוך הפקת ערך מהסינרגיה הצפויה ומחיסכון בעלויות.


פריסתה הגיאוגרפית של דמרי כיום גבוהה, אולם רכישת אפריקה מגורים תתרום לפיזור הפרויקטים בדגש על אזור המרכז בו פעילות ונוכחות החברה מצומצמת יותר באופן יחסי.


י.ח דמרי רואה ברכישה מנוע צמיחה הצפוי לתרום ליכולותיה הן בתחום הייזום והן בתחום הביצוע לאור הסינרגיה בתחומי הפעילות.

חברת י.ח. דמרי שבשליטת יגאל דמרי ונסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של כ-1.5 מיליארד שקל (נכון ל-18.9.2019), הינה בעלת ידע וניסיון של כ-30 שנה בתחום המגורים, ונמנית על חברות הייזום למגורים הגדולות והמובילות בישראל. לחברה למעלה מ-2,200 יח"ד בהקמה וסה"כ למעלה מ-16,750 יח"ד בפרויקטים בארץ בשלבי ביצוע ותכנון שונים.

חברת אפריקה מגורים נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של כ-1.05 מיליארד שקל ואף היא נמנית על חברות הייזום למגורים הגדולות והמובילות בישראל. לחברה למעלה מ-2,300 יח"ד בשלבי ביצוע ושיווק טרם ביצוע, ובסה"כ קרוב ל-10,000 יח"ד בשלבי ביצוע ותכנון שונים.


חברת דניה סיבוס הינה מחברות הביצוע המובילות בישראל ועוסקת בעיקר בפרויקטים בתחום הבניה (למגורים ולא למגורים) ותחום התשתיות. צבר ההזמנות של דניה סיבוס ליום 30.6.2019 הינו כ-6 מיליארד שקל, כאשר כמחציתו בתחום הבניה למגורים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il