TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפורטוליו של ThinkBook מתרחב לטובת משתמשי SMB בכל מקום


THINKBOOK
לנובו מציגה ב-IFA את ThinkBook 14 ו-15 - מחשבים ממוקדי SMB המבוססים על מעבדי Core i מהדור ה-10 של אינטל

במסגרת האירוע Lenovo Tech Life המתקיים במסגרת IFA, הציגה לנובו את מחשבי ה-ThinkBook 14 ו-15 החדשים, מחשבי המיינסטרים שתוכננו עבור שוק העסקים הבינוניים והקטנים. מחשבים אלו מרחיבים את קו המוצרים עליו הוכרז לראשונה בכנס Lenovo Accelerate. בנוסף, מעדכנת לנובו את מחשבי ה-ThinkBook 13s ו-14s עם מעבדי Core i מהדור ה-10 של אינטל כדי להבטיח ביצועים טובים יותר. מחשבי ה-ThinkBook, עם העיצוב האלגנטי, תוכננו בהתאמה לצרכי מקומות העבודה של ימינו, והם מספקים את ההבטחה של ביצועים, אבטחה וקישוריות כדי להציע סביבות עבודה חכמות ומסוגננות יותר עבור הלקוחות שמקפידים על התקציב.

ThinkBook: לכוח העבודה של ימינו
סדרת ThinkBook מציעה קו מחשבים ניידים שתוכננו עבור עסקים קטנים ובינוניים ועבור משתמשים המודעים לפרטיות והתקציב שלהם נמוך יחסית. מבחינה ויזואלית אולי אפשר לטעות בהם כמחשבים צרכניים, אבל זה היה חלק מהכוונה העיצובית. ועם זאת מדובר בעיצוב ושלדת אלומיניום המשולבים עם כמה תכונות ומאפיינים עסקיים - כולל יכולות האבטחה של ThinkShield.


בקרב משתמשי קצה שהתבקשו במהלך סקר מחקרי שערכה לנובו לענות מהם המאפיינים שהם רוצים יותר מכל בנייד העבודה שלהם, כמעט 40% מבני דור המילניום ודור ה-Z הגיבו ב-"חומרים" וב-"נראות". משתמשים אלו מעוניינים שבמחסן הדיגיטלי שלהם יהיו מחשבים המשלימים את אישיותם ומציעים חוויות דמויות טלפונים חכמים.


קבוצה זו, המודעת היטב לטכנולוגיה, מהווה כיום כ-60% מכוח העבודה החדש, ומעבר לכך שהם רוצים שהטכנולוגיה שלהם תציע מראה פרמיום, הם גם רוצים שהיא תאפשר להם לעבוד מכל מקום. בין אם מדובר בעבודה ליד השולחן או בנסיעה לצורך עסקים או טיול, או שניהם, משתמשים אלו צריכים את הכלים השיתופיים שיישארו זריזים, יצירתיים ופרודוקטיביים, בכל מקום בו הם נמצאים. תכונות חכמות, אפשרויות קישוריות עשירות וביצועים חלקים הם נכסי המפתח שהם מחפשים, ומנהלי IT יכולים להיות בטוחים שמרכיבי האבטחה העסקיים של ThinkShield יגנו על משתמשי הקצה שלהם.


קו ה-ThinkBook עוצב גם בעזרת תובנות משתמשים במטרה להעניק לקבוצה הזו, שהחיים הדיגיטליים טבעיים לה, את כלי השיתוף שהיא צריכים כדי שמשתמשיה יישארו מהירים, יצירתיים ופרודוקטיביים ובו בזמן יזכו לליווי של תכונות ברמה עסקית שיעניקו לצוות ה-IT שלוות נפש.


ביצועים רבי עוצמה, אבטחה קלה ועבודה חכמה
מראה ותחושת הפרמיום שמספקים ניידי ה-ThinkBook מגובים בחדשנות ובטכנולוגיה. עם מעטפת אלומיניום ומגנזיום הם משלבים גם את התכונות העסקיות שבאות למלא את ההעדפות של סגנון העבודה הדינמי.


התכונות כוללות:
ביצועים:
מעבדי Core מהדור ה-10 של אינטל המספקים ביצועים יוצאי דופן ומתאימים את עצמם באופן אוטומטי למטלות באמצעות שימוש בבינה מלאכותית.
כמות גדולה של נפח אחסון באמצעות SSD בחיבור PCIe וזיכרון DDR4 שעוזרים לטפל גם במטלות הכבדות ביותר בקלות, ועם שיפור נוסף בדמות זיכרון ה-Optane H10 של אינטל
קישוריות מהירה במיוחד לאינטרנט עם קצבי גיגה-ביט בחיבור חוטי (RJ45) וגם באלחוטי (WiFi 6 של אינטל)


אבטחה קלה:
צעד אחד להפעלת המחשב וכניסה למערכת עם כפתור ההפעלה החכם בו שולב חיישן טביעות אצבע
אבטחת הפרטיות כאשר מצלמת הרשת אינה בשימוש, עם מכסה המצלמה ThinkShutter


עבודה חכמה יותר:
הגנה על דונגל העכבר האלחוטי שלכם מאיבוד או גניבה עם חיבור USB מוסתר
מענה או ניתוק שיחות Skype באופן מיידי בעזרת מקשים חמים
חיבור והטענה של כל התקן עם מחבר USB-C ליציאת ה-USB-C Gen2 כך שנמנע הצורך לשאת במקביל גם מטענים נפרדים


"ThinkBook איננו רק מותג מחשבים ניידים. תכננו את ThinkBook במיוחד עבור כוח העבודה שמורכב מבני דור ה-Z ודור המילניום, עם תכונות ועיצוב שמזכירים את קלות השימוש והתגובתיות המהירה של הטלפונים החכמים. ומעבר לכך, ניידי ה-ThinkBook גם מבטיחים עמידה בדרישות הביצועים והאבטחה ברמה העסקית ולכן משחררים את מנהלי ה-IT ב-SMB מהרבה מאוד טרדות", אמר אריק יו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מגזר ה-SMB בלנובו.


וגם מסך שימנף את העסק
כשעובדים שעות מול המסך, יש משמעות רבה לנוחות המשתמש, ועם ThinkVision S28-10 של לנובו המצויד ברישוי TÜV Rheinland Eye Comfort תוכלו לעבוד בקלות לאורך כל היום. המסך מגיע עם טכנולוגיה למניעת ריצודים והפחתת השתקפויות, ועם טכנולוגיה שמפחיתה עד למינימום את מאמץ העיניים, הודות לפתרון אור כחול מועט טבעי שמטרתו להפחית את הקרינה ללא פגיעה בדיוק הצבעים, בבהירות או ביעילות צריכת החשמל. בנוסף, המעמד עם מנגנון ההטיה בשחרור מהיר עוזר לשימוש גמיש במסך.

ThinkVision S28u-10 מציע תצוגה מרשימה, קישוריות משופרת וחוויית משתמש נוחה יותר. התצוגה הברורה והחדה של פאנל ה-IPS בגודל 28 אינץ' וברזולוציית 4K מבטיחה להציג כל פרט. הצבעים מלאי חיים ובהירים ומדויקים ללא דופי עם יותר מ-99% משרע צבעים לפי תקן sRGB וכ-90% משרע צבעים לפי DCI-P3. המסך מאפשר חיבור HDMI 2.0 ו-DisplayPort 1.2 המספקים קישוריות משופרת, כמו גם חיבור VESA בגודל 100x100 מ"מ המאפשר למקם את ThinkVision S28u-10 במגוון מקומות.
מחירים וזמינות יתפרסמו בהמשך.
לתמונות ומפרטים - https://news.lenovo.com/press-kits/tech-life-2019/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il