TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט אר"ן


אנרגיקס
אנרג'יקס מעדכנת כי הות"ל אישרה את התוכנית להקמת פרויקט הרוח של החברה ברמת הגולן

חברת אנרג'יקס מדווחת כי ביום 9.9.2019 אישרה הוועדה לתשתיות לאומיות ("הות"ל") את התכנית להקמת פרויקט הרוח של החברה ברמת הגולן. התכנית תועבר כעת לאישורה הסופי של הממשלה.
בהתאם לתכנית שאושרה, הפרויקט צפוי לכלול 25 טורבינות רוח בהספק המוערך בטווח של MW120 –MW110. בנוסף, התוכנית תאפשר להוסיף עד 6 טורבינות רוח נוספות בהספק המוערך בטווח של MW30 –MW20, בכפוף לקבלת אישור להסדרת נושא היבטי הזיקה לקרקע של טורבינות אלה, וזאת בתוך תקופה של 12 חודשים.


החברה צופה כי סך היקף ההשקעה להקמת הפרויקט הכולל 25 טורבינות רוח מוערך ב- 550-650 מיליון ש"ח וצפי ההכנסה השנתית מוערך בסך של 110-130 מיליון ש"ח.


הקמת הפרויקט בפועל כפופה להשלמת הליכי הרישוי וההליכים הסטטוטוריים וכן הגעה לכדי סגירה פיננסית, זאת במקביל להסדרת הפתרון הטכנולוגי מול מערכת הביטחון.

אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: אנו שמחים לעדכן כי הות"ל אישרה את התוכנית של פרויקט אר"ן . האישור ניתן לאחר עבודה ממושכת ומורכבת מול הגורמים השונים הרלוונטיים לצורך גיבוש התוכנית. אישור הות"ל מהווה אירוע מפתח לצורך השלמת ההליך הססטוטורי והמשך קידומו של הפרויקט לקראת הגעה לסגירה פיננסית עד סוף השנה.


כידוע, פרויקט אר"ן הינו פרויקט רוח מהגדולים בארץ ולאור מורכבותו, הקמתו תהווה הישג ואבן דרך חשובה בהתפתחותה של החברה ורכיב חשוב בתוכנית הכוללת להשגת היעדים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת בישראל. במקביל להליך הסטטוטורי אנו פועלים לקידום והשלמת התנאים הדרושים להקמת הפרויקט.

אנרג'יקס

החברה הנה חלק מקבוצת אלוני חץ נכסים והשקעות בע"מ. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, ניהול והפעלה של מערכות לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת בדגש על אנרגיה פוטו-וולטאית ואנרגיית רוח. החברה החלה את פעילותה בספטמבר 2009 והונפקה בבורסה בתל אביב במאי 2011.


לחברה כיום יש פעילות בישראל, ארה"ב ופולין. ההספק הכולל של מערכותיה במדינות אלה מסתכם לסך של MW258 פרויקטים בהפעלה מסחרית, כ- MWp147 פרויקטים בהקמה וטרום הקמה, כ- MW474 פרויקטים בשלב ייזום מתקדם וכ- MW1,000 פרויקטים בשלב הייזום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il