TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנז ביוסיינס חתמה עם מפיץ בסין על הסכם שיווק בלעדי למערכת ה-BreathID® Hp Lab


אקסלנז
שוק בדיקות הנשיפה לאיתור חיידק ה-H. pylori בסין מוערך ביותר מ-10 מיליון בדיקות בשנה

כמפיץ בלעדי נבחרה Yantai Dongcheng Pharmaceutical Group Co., Ltd, חברה סינית מובילה הפעילה בתחום חומרי גלם לתרופות, תרופות לרפואה גרעינית ומכשור רפואי
הבלעדיות כפופה להזמנת כמות מינימלית של ערכות חד-פעמיות בכל שנה


אקסלנז צופה הכנסות משמעותיות בסין אשר עשויות להגיע לכ-7 מיליון דולר בשנה במהלך ההסכם
הספקות ראשונות צפויות כבר בשנת 2019


חברת אקסלנז ביוסיינס (אקסנ( המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, הודיעה היום על חתימת הסכם הפצה בלעדי בסין עם Yantai Dongcheng Pharmaceutical Group Co., Ltd ("Dongcheng") לשיווק ומכירה של מערכת המעבדה BreathID® Hp Lab וערכות חד-פעמיות לאיתור חיידק ה- H. pylori המבוססות על איזוטופ לא רדיואקטיבי C13 וזאת בהמשך להודעת החברה בפברואר 2019 על קבלת אישור רשות המזון והתרופות בסין (CFDA) לשיווק ומכירה של המערכת.


לפי נתונים של ארגון הבריאות העולמי, למעלה ממחצית אוכלוסיית העולם נושאת בגופה את חיידק ה- H. pylori, אשר גורם להתפתחות כיבי קיבה ואף מהווה גורם סיכון מרכזי להתפתחות סרטן הקיבה, המדורג שלישי בעולם במספרי תמותה. חשיבותה של בדיקה מדויקת, קלה לביצוע ובטוחה עולה לאין שיעור בסין, בה שכיחות הימצאות החיידק הינה מהגבוהות בעולם. להערכת החברה, מבוצעות כיום בסין יותר מ-10 מיליון בדיקות נשיפה בשנה לאיתור החיידק, מספר הבדיקות הרב ביותר בעולם, כאשר פוטנציאל מספר הבדיקות גבוה בהרבה.


ההסכם בין הצדדים נחתם לתקופה של חמש שנים עם אפשרות להארכה לשנתיים נוספות וכולל הזמנת כמות מינימלית הולכת וגדלה של ערכות חד-פעמיות בכל שנה על מנת לשמור על הבלעדיות. ההסכם אינו פוגע בזכויות של מפיצים קיימים של החברה בסין. בהתאם למודל העסקי של אקסלנז, עיקר הכנסות החברה צפויות ממכירות חוזרות של ערכות חד-פעמיות כאשר המכשיר יכול ויינתן ללא תמורה למשתמשים המבצעים מספר רב בדיקות אשר מוגדר בהסכם.


הספקות ראשונות צפויות כבר במהלך שנת 2019. בהנחה ש- Dongchengתעמוד בכמויות המינימום הקבועות בהסכם, אקסלנז צופה כי הכנסותיה מסין יצמחו לכ-7 מיליון דולר בשנה הרביעית והחמישית להסכם.


חברת Yantai Dongcheng Pharmaceutical Group Co., Ltd הינה חברה ציבורית אשר בסיסה בסין הנסחרת בבורסת שנג'ן, העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של תרופות ומכשור רפואי. מוצריה העיקריים של Dongcheng הינם חומרי גלם לתרופות (API), תרופות כימיות וסיניות מסורתיות ותרופות לרפואה גרעינית, כולל ייצור ושיווק אוריאה 14C לבדיקת נשיפה לאבחון חיידק ה- H. pylori בטכנולוגיה רדיואקטיבית. Dongcheng משווקת את מוצריה לשוק המקומי ולכחמישים מדינות נוספות ברחבי העולם.

Ms. Xin Hongbo, מנכ"לית Yantai Dongcheng Pharmaceutical Group, מסרה: "על בסיס מערך השיווק והמכירות הגלובלי שלנו בתחום ה-API, הרחבנו את פעילותנו והקמנו מערך שיווק ומכירות גם לתחום הרפואה הגרעינית לשוק המקומי, כולל דיאגנוסטיקה של ה- H. pylori בטכנולוגיה של 14C. שיתוף הפעולה עם אקסלנז בתחום ה-13C יאפשר לנו לשווק בסין טכנולוגיה חדשנית מישראל ולהרחיב את פעילותנו בתחום הדיאגנוסטי. בעזרת מערכת ה-BreathID® Hp Lab נוכל להציע בסין את הבדיקה המדויקת והבטוחה ביותר הקיימת בשוק, ולשפר על ידי כך את איכות הטיפול הרפואי שהחולים בסין מקבלים".

רפי ורנר, מנכ"ל אקסלנס ביוסיינס, מסר: "אנו שמחים על חתימת הסכם אסטרטגי עם חברה מקומית מובילה להפצת המערכות שלנו בסין, שיאפשר לנו לחדור לשוק משמעותי זה לצד הפעילות שלנו בשוק בארה"ב. שיתוף הפעולה עם Dongcheng צפוי להביא למכירות משמעותיות בשנים הקרובות ותחזק את מעמדנו כחברה גלובאלית מובילה בתחום ה- H. pylori. ל-Dongcheng היכרות עם שוק ה- H. pylori בטכנולוגיית 14C (איזוטופ רדיואקטיבי), מה שיסייע בחדירה מהירה לשוק, במיוחד לאור המעבר הצפוי מבדיקות רדיואקטיביות לבדיקות באמצעות אוריאה 13C אשר הינו איזוטופ יציב ובטוח". עוד הוסיף מר ורנר: "אנו בשלבים מתקדמים בהקמת חברה מקומית (WFOE) וכן בייעול שרשרת האספקה בכדי לעמוד בגידול השנתי הצפוי ולתת מענה לצרכי השוק".

אודות אקסלנז ביוסיינס
אקסלנז ביוסיינס עוסקת בפיתוח ושיווק מכשור רפואי לביצוע בדיקות נשיפה לצורך אבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד. החברה מוכרת את מכשירי ה- BreathID®יחד עם ערכות חד פעמיות הנדרשות לצורך ביצוע הבדיקות. אקסלנז משווקת כיום בדיקה לאבחון חיידק ה-H. pylori בבדיקת נשיפה למעל 400 מעבדות ומרפאות בארה"ב וכן למרכזים רפואיים ומעבדות ברחבי העולם. לאקסלנז אישורים רגולטוריים בארה"ב, אירופה, סין, מקסיקו, סינגפור וישראל לחלק מהאפליקציות, ומצויה בהליכי קבלת אישורים רגולטוריים נוספים. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה: www.exalenz.com.


החברה מבקשת להבהיר כי האמור בהודעה זו כולל מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך שאין כל וודאות בדבר התקיימותו ואשר לא מצוי בשליטת החברה. מבלי לגרוע מכלליות האמור, אין בחתימה על ההסכם כדי להבטיח, כי Dongcheng, אכן תרכוש את הכמות המינימלית לה התחייבה כדי לשמור על הבלעדיות על פי ההסכם, תתקשר עם לקוחות קצה בכמות מספקת, ותצליח ב"חינוך" השוק למעבר לבדיקות המוצעות על ידי החברה תחת הבדיקות הקיימות כיום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il