TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גרין פארק יזמות ובנייה מתרחבת ברומניה - קיבלה היתר לבניית 300 וילות וכן למרכז מסחרי שכונתי


גרין פארק יזמות ובנייה - רומניה
בנוסף, רכשה שטחים נוספים עליהם תקים עוד 200 וילות

גרין פארק יזמות ובנייה מתרחבת ברומניה, אחת המדינות עם שווקי הנדל"ן ה"חמים" כיום באירופה. אחת הסיבות המרכזיות לכך הוא אזור בוקרשט והסביבה הסובל ממחסור של רבע מיליון דירות מאחר ומ- 2007 לא הייתה בניה חדשה וזו החלה רק בשנתיים האחרונות.


בבעלות גרין פארק 27 דונם באזור שטפנשט, אזור מבוקש מאוד למגורים שכבר קיימים בו, במקביל, מספר פרוייקטי נדל"ן. בשלב הראשון מתכננים בגרין פארק פרויקט שיכלול 93 וילות בגודל 120 מ"ר + גינות של 70 מ"ר וכן 750 מ"ר מסחר של מרכז מסחרי שכונתי. בהמשך ייבנו ובין 40 - 60 דירות בבניין במתחם. החברה קיבלה היתר בניה והצפי לסיום מתחם הוילות עומד על כ-12 חודשים.


בנוסף, רכשה החברה שני שטחים נוספים בני 18.8 דונם ו-64 דונם, שם תקים עוד כ – 200 וילות ומרכז מסחרי גדול .


ניהול הפרויקט מתבצע על ידי גרין פארק בליווי חברת ניהול מקומית. משרד עורכי הדין שמלווה את הפרויקט הוא "פירון", מהמשרדים הגדולים בארץ עם שלוחה ברומניה.


גרין פארק יזמות ובנייה, בבעלות יוסף ישראלי, יניב אשכנזי ואורן גזית עוסקת ביזמות נדל"ן החל משלב איתור קרקעות, קידום תב"עות תכנון אדריכלי, שלבי הבניה ועד אכלוס הפרויקט. לחברה פרוייקטים בתהליכי בנייה שונים בישראל ובעולם.


אורן גזית, מנכ"ל משותף בגרין פארק: "רומניה חווה בשנתיים האחרונות תנופת בנייה אדירה. חלק מאסטרטגית הצמיחה שלנו היא איתור מקומות בעלי פוטנציאל ורומניה בהחלט עונה על ההגדרה. אנחנו בשלבי איתור ופעילות במספר מוקדים חדשים ברומניה"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il