TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Intentia מתרחבת ומכריזה על סל פתרונות חדש לשוק הישראלי


דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול בחברת Intetnia
החברה מציגה פתרונות חדשניים משלימים לתחום ה- ERP מבית Infor הבינלאומית למודרניזציה ואוטומציה של שירות לקוחות

חברת Intentia מכריזה על הרחבת סל הפתרונות לשוק הישראלי מבית Infor הבינלאומית, עם פתרונות חדשניים משלימים לתחום ה- ERP המיועדים למודרניזציה ואוטומציה של שירות לקוחות. Intentia, המייצגת בישראל את פתרון ה- ERP המוביל, Infor M3, לתחומי ייצור, הפצה וקמעונאות, תשלב בפורטפוליו שלה ארבעה פתרונות חדשים, לאור עליה בדרישת לקוחותיה לכלי ניהול שירות לקוחות מתקדמים המשתלבים בצורה שקופה בפתרון Infor M3 ובפלטפורמת התפעול Infor OS המרכזית של החברה.


בבסיס ההכרזה עומד הדגש של Intentia על שדרוג חווית הלקוח והיעילות התפעולית של לקוחותיה. סט הפתרונות החדש יספק לארגונים מסגרת תומכת חזקה בשירות הלקוחות, המשלבת שיתוף מידע מהיר ועדכני מכלל המערכות באמצעות ממשקים ידידותיים ופשוטים לשימוש, דבר שמאפשר לצוותי השטח ולצוותי המטה לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, להגדיל נאמנות לקוחות ולמנף הזדמנויות מכירה.


דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול בחברת Intetnia אמר כי: "פורטפוליו הפתרונות המורחב מאפשר לנו להציע גישה הוליסטית ומתקדמת לניהול שירות בארגוני ייצור, הפצה וקמעונאות. מדובר בסוויטת פתרונות חדשנית הניתנת ליישום תחת פלטפורמה מרכזית אחת, בה כלל הפתרונות מסונכרנים עם סט נתונים מאוחד וממשק אחד פשוט ונוח לשימוש. הללו מאפשרים לאנשי השטח והמטה לספק את רמת השירות הגבוהה ביותר עם המידע העדכני ביותר בזמן אמת, ולהנהלה לקבל תובנות מעמיקות ומשמעותיות להשגת היעדים העסקיים של הארגון".


ההכרזה כוללות את שילוב הפתרונות הבאים בפורטפוליו:
Infor Configure Price Quote (CPQ) לניהול הצעות מחיר – הפתרון מספק אינטגרציה מלאה בין דרישות הלקוח הסופי לבין הספק על ידי ממשק מובנה, מייצר שרטוט ללקוח Online ובונה ברקע את מסמכי המוצר המבוקש, תוך אינטגרציה מלאה לפתרון ה- ERP על ידי פלטפורמת האינטגרציה המתקדמת ION. הפתרון כולל כלים מתקדמים לניהול הזמנות קיימות והצעות בתהליך וניתן לשקף בו את כל שרשרת האספקה, משלב הצעת המחיר עד לשלב החשבונית.

Infor Service Management for Field Service לניהול צוותי שטח טכניים – פתרון מלא לניהול מערך אנשי השירות הטכני בשטח הפתרון כולל כלי מובייל מתקדמים לשירות אנשי השטח וכלי ניהול ומעקב חדשניים לשירות אנשי המטה. שקיפות המידע ושיתופו היעיל בין כל גורמי השירות בארגון והממשק היעיל לפתרון ה- ERP, מאפשרים מהירות גבוהה של קבלת החלטות, שיפור השירות ועליה בנאמנות הלקוחות, לצד קבלת דוחות ותובנות שמסייעים במעקב ובשיפור השירות בעתיד.

Infor Mobile Field Service (MFS) לאנשי שטח – מספק לאנשי השטח נראות מלאה דרך המכשיר הנייד לכל המידע שהם זקוקים לו על מנת לבצע את עבודתם בצורה מיטבית ומהירה. עם ממשק משתמש מודרני ופשוט לשימוש ואינטגרציה מלאה לפתרון ה- ERP, Infor M3, צוותי השטח יכולים לפתור בעיות מהר יותר עם גישה מידית למידע של לקוחות ומוצרים. הפתרון כולל גם תכניות לוחות זמנים ומסלולים ומאפשר לצמצם ניירת ולייצר הזדמנויות למכירות.

מודול Customer Order Process Maintenance – מודול שירות הכולל אינטגרציה מלאה לנושאי אחזקה. היתרונות של חיבור שני המודולים (שירות ואחזקה) לאחד הם הענקת בסיס נתונים רחב ומאוחד, קונסלידציה של תהליכי עבודה וקבלת תשתיות מידע אחידה. המודול מציע ממשק משתמש ידידותי הכולל אפליקציות מבנות למכשירים ניידים, אשר מאפשרות ולמקד מאמצים בכל השכבות הארגוניות.

במהלך השנה הקרובה חברת Intentia מתכוונת להעמיק עוד את אחיזתה בשוק עם הפתרונות קיימים המשולבים כיום ב- Infor M3 בהצלחה בישראל, דוגמת: פלטפורמת התפעול המרכזית Infor OS לכלל הפתרונות והכלים תחת ממשק אחד מסונכרן; הרשת החברתית העסקית Infor Ming.le המסייעת לשפר שקיפות ארגונית; פלטפורמת Infor ION – Intelligent Open Network החדשנית המאפשרת אינטגרציה מהירה וקלה של פתרונות Infor עם פתרונות ארגוניים אחרים; הרובוט המבוסס למידת מכונה, Coleman AI המסייע לבצע משימות, להמליץ על הזדמנויות מכירה לחזות סוגיות בתחזוקה ולשנות לוחות זמנים של ייצור בהתאם ועוד.


שרה הליקזר, מנהלת הפעילות של Infor בישראל אמרה כי: "ארגוני ייצור, הפצה וקמעונאות נמצאים במהלכם של תהליכי מודרניזציה מעמיקים במערכות המידע. הם מעוניינים להציג יתרון תחרותי משמעותי ולענות על דרישותיהם הדינמיות של לקוחות בזמן אמת, תוך קיצור תהליכים בירוקרטיים וייעול התהליכים התפעוליים. Infor מביאה לארגונים אלו את הפתרונות המובילים בעולם שיזניקו את רמת השירות שלהם קדימה ויקדמו אותם צעד גדול לעבר מימוש החזון העסקי שלהם ולגידול במכירות".

אודות Intentia

חברת Intentia היא נציגתה של חברת Infor, מובילה גלובלית בפתרונות ERP ופתרונות משלימים. Intentia מציעה את המומחים המנוסים בישראל בתחום ה- ERP, בעלי ידע מעמיק בתהליכים בענפים מגוונים וניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בארץ ובחו"ל. ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות של חברת Infor.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il