TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ראדא מדווחת על הזמנות בהיקף של מעל ל-5 מיליון דולר שהתקבלו בחודשיים האחרונים


MHR
מרבית ההזמנות הן למכ"מים טקטיים – מנוע הצמיחה של ראדא

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת על הזמנות חדשות שהתקבלו בחודשיים האחרונים בחברה בהיקף של מעל ל-5 מיליון דולר, אשר תסופקנה במהלך שנת 2019.


מתוך הזמנות חדשות אלה, מרבית ההזמנות הינן למכ"מים מוגדרי תוכנה בעלי טכנולוגיית אנטנת סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA) עבור פתרונות בינלאומיים לגילוי ונטרול רחפנים וכטב"מ. רוב ההזמנות הן הזמנות המשך מלקוחות ביטחוניים קיימים, אשר מרחיבים בהדרגה את השימוש במערכות שכוללות את המכ"מים של ראדא.


שליש מההזמנות הינן הזמנות המשך לפעילות האוויוניקה המסורתית של ראדא, בהן מקליטי וידאו דיגיטליים, ותחזוקה שוטפת של מערכות אוויוניקה לפלטפורמות אוויריות צבאיות.


דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "בסיס הלקוחות שלנו ממשיך להתרחב ומייצר מומנטום הזמנות יציב לאורך 2019, הן במכ"מים הטאקטיים שהם מנוע הצמיחה שלנו, והן בפעילות האוויוניקה המסורתית. ההזמנות החדשות שהתקבלו גורמות לנו להרגיש בנוח עם התחזית שלנו להכנסות של מעל ל-40 מיליון דולר לשנת 2019, המשקפות גידול של מעל ל-40% ביחס לאשתקד."

אודות ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ
ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ הינה חברת מערכות אלקטרוניות צבאיות המתמחה בפיתוח, ייצור, שווק ומכירות של מכ"מים יבשתיים טקטיים לשימושי הגנת כוחות, גבולות ומתקנים אסטרטגיים, ומערכות אוויוניקה (כולל מערכות ניווט אינרציאליות) למטוסי קרב וכטב"מ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il