TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייב פלד, יו"ר Synamedia: "טכנולוגיות אבטחה לתוכן מקורי הם צו השעה עבור יצרניות תוכן הוידאו והסטרימינג"


אייב פלד עם מנהלים ועובדים בסינמדיה
"היצרניות מוציאות על פיתוח מקורי כיום פי 500 ממה שהוציאו פעם אבל לא מקבלות החזר דומה על ההשקעה"
Synamedia רושמת עוד שלב בהתפתחותה כחברה עצמאית לאחר ההתנתקות מסיסקו; ציינה בטקס חגיגי בהשתתפות בכירי החברה את הסרת הלוט מעל למרכז הפיתוח המחודש בהר חוצבים, ירושלים

חברת Synamedia, מובילה עולמית בפיתוח פלטפורמת וידאו קצה אל קצה, ציינה בטקס חגיגי את הסרת הלוט מעל מרכז הפיתוח המחודש בהר חוצבים ירושלים, המונה 650 עובדים. בכך רשמה שלב נוסף בדרכה כחברה עצמאית הפועלת להמציא את טכנולוגיות העתיד בתחום הווידאו והטלוויזיה, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כגון ענן, למידת מכונה ויישום שיטות מתקדמות של אבטחת מידע לעולם הוידאו.

בטקס השתתפו בכירי החברה ובהם אייב פלד, יו"ר Synamedia, יעל פאינרו, סגנית נשיא בכירה לפיתוח תאגידי ומסחרי, ד"ר צבי גרסטל, סמנכ"ל הנדסה ועובדי החברה. עבור פלד מדובר בסגירת מעגל אישית, לאחר שהיה בעבר מנכ"ל NDS, ופרש ממנה עם מכירתה לסיסקו. הוא גם היה מהגורמים הדומיננטיים במהלך התנתקות החברה מסיסקו וממובילי המגעים למכירתה המחודשת לקרן Permira. לפני NDS שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי באלרון ובכיר ב – IBM.

אייב פלד, יו"ר Synamedia: "אנחנו נרגשים מאוד מהרוח החדשה של סינמדיה שתוביל את העתיד בתחומי הוידאו והסטרימינג. היינו יכולים לקרוא לעצמנו שוב NDS אבל העולם השתנה, וסינמדיה היה שמו של מוצר ה-IP שלנו – והיום ברור שזה העתיד, ולכן חשבנו ששם חדש מתאים להתחלה חדשה.

"בכוונתנו להפוך את מרכז הפיתוח בישראל לראש החץ בלוחמה בפיראטיות בסטרימינג (Streaming Piracy disruption). הרעיונות והפיתוחים החדשים שכבר הוצאנו מכאן קיבלו

הדים מאוד חיוביים בעולם, גם מענקיות מדיה אמריקאיות שהתרשמו מאוד וחושבות לבוא לישראל ולראות את הדברים בשטח. אנחנו מחויבים לפתח ולהרחיב את התחום הזה.

"שואלים אותי לפעמים אם יש בתחום הזה כסף – והתשובה היא: ברור שכן! מוציאים על פיתוח תוכן מקורי פי 500 ממה שהוציאו פעם ולא מקבלים את התמורה בשנה הראשונה או השנייה אלא 10%-15%. לכן הטכנולוגיות האלו הם צו השעה עבור יצרניות התוכן.

אנחנו מציינים חצי שנה מאז שהפכנו לחברה העצמאית, וכבר אפשר לראות את השינוי בהרבה תחומים. בכנס השנתי שלנו בליסבון הגיע אלי ה – CTO של וודאפון מלא שבחים על הפעילות העצמאית של סינמדיה. יש לצוות הבכיר בארץ חלק גדול בכך. מוצרים חדשים בחזית החדשנות, כמו זה שמשיקים בימים אלו ב - Astro הם לא רק דוגמה טכנולוגית אלא גם דוגמה מסחרית למנועי צמיחה חדשים שיכולים להאיץ את הצמיחה של החברה.

גם בתחום ה - Target advertising העולם השתנה. אנחנו רואים צמיחה בביקושים ונשקיע בתחום הזה, במיוחד בכל מה שקשור למדידה של אפקטיביות הפרסומות, האם הם הניעו את הצופה לפעולה או לא".

במרכז הפיתוח של Synamedia בהר חוצבים עובדים כ – 650 עובדים המפתחים טכנולוגיות לאבטחה והצפנת שידורי טלוויזיה וסטרימינג (הזרמת וידאו) אשר משפיעות על עתיד הוידאו והטלוויזיה ברחבי העולם, כמו גם על האופן בו אנשים יצרכו שידורים כאלה בעתיד. החברה, שצמחה מ NDS - הירושלמית, התמזגה לתוך חטיבת הווידאו של סיסקו, ובשנה שעברה התנתקה מסיסקו וקמה כחברה עצמאית. בין לקוחותיה של Synamedia בארץ ובעולם, גופי שידור מובילים בהם: רשת Sky, Vodafon, AT&T, Yes ועוד. החברה מעסיקה 3500 עובדים ברחבי העולם.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il