TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנאקסיה ישראל חתמה על מזכר הבנות עם קנביט לפיתוח תרופות מרשם מבוססות קנאביס, להקלת תסמיני ADHD ופיברומיאלגיה


פנאקסיה
מדובר בפיתוח מלא של תרופות מרשם (RX – תרופה אינובטיבית אשר נרשם עליה פטנט). לאחר השלמת פיתוחן, ובכפוף להצלחת הניסוי בפאזה שלישית, יוגשו התרופות לרישום במנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, ומקבילו האירופאי – EMA (European Medicine Agency)

חברת הפארמה פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות ישראל, יצרנית ומפיצת תרופות הקנאביס הגדולה בישראל, חתמה על מזכר הבנות עם חברת קנביט, לפיתוח משותף של שתי תרופות מבוססות קנאביס רפואי.


מדובר בפיתוח מלא של תרופות מרשם (RX – תרופה אינובטיבית אשר נרשם עליה פטנט). לאחר השלמת פיתוחן, ובכפוף להצלחת הניסוי בפאזה שלישית, יוגשו התרופות לרישום במנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, ומקבילו האירופאי – EMA (European Medicine Agency). התרופות מיועדות להקלת הסימפטומים של ADHD – הפרעות קשב, ריכוז והיפראקטיביות, ופיברומיאלגיה – דאבת השרירים. התרופות יפותחו תוך שילוב של הטכנולוגיה היחודית של פנאקסיה לפירוק חומר הגלם למרכיביו והרכבתו מחדש לפי מפרט, ושל זנים ייחודיים שיסופקו על ידי קנביט.


פנאקסיה וקנביט החלו לאחרונה ביצירת מספר שיתופי פעולה במגוון תחומים, וחתמו על שורת הסכמים, בהם: רכישת חומרי גלם בהיקף של 6 טון והסכם לייצור ופיתוח של מוצרים קוסמטיים מבוססי קנביס לשווקים הבינלאומים. התרופות החדשות יפותחו בהכוונה, ניהול מקצועי ופיקוח של המועצות המקצועיות של שתי החברות, הכוללות בין היתר את: פרופ׳ אהרון צ׳חנובר זוכה פרס נובל לכימיה, פרופ' רפאל משולם (המכהן כיו"ר הועדה המדעית המייעצת של קנביט), פרופ׳ דדי מאירי וד״ר נועה ליבוביץ. שתי החברות יישאו בהוצאות המו״פ והניסויים הקלינים בחלקים שווים, ויחזיקו בבעלות משותפת בתרופה, ככל שהפיתוח יסתיים בהצלחה.


שוק מוצרי הקנאביס הרפואי העולמי מגלגל כיום 13 מיליארד דולר בשנה, וצומח ב-30% מדי שנה. קבוצת פנאקסיה היא הראשונה בישראל אשר קיבלה אישור לייצור תרופות מבוססות קנאביס רפואי (תקן GMP-IMC ) ומחזיקה באישור למתן שירותי ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל.


אודות פנאקסיה ישראל
פנאקסיה ישראל היא חלק מקבוצת הפארמה של משפחת סגל, הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ-40 מדינות. פנאקסיה הוקמה על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, ומהווה את חטיבת הקנאביס של הקבוצה.


בנוסף מייצרת החטיבה האחות בצפון אמריקה למעלה מ-30 מוצרים תרופתיים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות. בפנאקסיה מועסקים כ-90 עובדים וכל הניסויים הקליניים מנוהלים על ידי החברה.


קבוצת הפארמה של משפחת סגל כוללת גם את החטיבות לומינרה, המייצרת זריקות למילוי קמטים, ו-TREE OF LIFE, המייצרת תרופות ללא מרשם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il