TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קורנית דיגיטל ממשיכה במגמת צמיחה חזקה


רונן סמואל, מנכל קורנית דיגיטל
מדווחת על הכנסות רבעון ראשון של 2019 גבוהות מצפי האנליסטים, וגידול שיא בהכנסות ממכירת מערכות

ההכנסות צמחו בכ-22.6% לכ-38.2 מיליון דולר (בניכוי השפעה חשבונאית של כתבי אופציות של כ-1.0 מיליון דולר)

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ-1.6 מיליון דולר (בניכוי השפעה חשבונאית של כתבי אופציות של כ- 1.0 מיליון דולר)

החברה צופה ברבעון השני של 2019 המשך מגמת צמיחה חזקה עם הכנסות בטווח של 48-44 מיליון דולר (ללא השפעה חשבונאית של כתבי אופציות), ושיעור רווח תפעולי בטווח של 8.5% - 12.5%

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל:
"אנו שמחים לפתוח את שנת 2019 עם גידול משמעותי בפעילות וגידול שיא בהכנסות הרבעוניות ממכירת מערכות וזאת על אף השפעה חד פעמית בסך של כ-2 מיליון דולר על כתוצאה מהמעבר למודל עסקי ישיר בצפון אמריקה, והשפעה חשבונאית גבוהה יותר של כתבי האופציה בעקבות עלייה במחיר המנייה. במהלך התקופה נהנינו ממומנטום עסקי מתמשך עם פלטפורמות ה-HD ובאימוץ מוצרי הדיו נטולי הריח החדשים, האקו-רפיד.

הייתה לנו התחלה חזקה במיוחד עם השקות המוצרים החדשים שלנו. מערכת האטלס התקבלה בהצלחה רבה בשוק, וכבר קיבלנו הזמנות ממספר דו ספרתי של לקוחות. מערכת הפולי פרו המהפכנית הושקה בסוף הרבעון ורמת ההתעניינות וקצב גידול ההזדמנויות שבקנה מעודד מאד. יש מספר ברנדים משמעותיים שמתעניינים בטכנולוגיה ואנחנו עובדים בצמוד אליהם. גם את מערכת הפרסטו חשפנו לשוק לאחרונה והפידבק חיובי מאד. את ההשקה הרשמית של מוצר זה נעשה ביוני, במסגרת תערוכת ITMA בברצלונה. אנו מאמינים שלמוצרים חדשים אלו תהיה תרומה מהותית להכנסות שלנו כבר ברבעון השני 2019.

אנו ממשיכים להתקדם בצורה משביעת רצון עם התוכניות העסקיות שלנו, תוך הגדלת ההשקעה בכוח שיווק והמכירות שלנו ומערך השירות. ברבעון זה, השלמנו בהצלחה את המעבר למכירה ישירה בצפון אמריקה, המשכנו את המומנטום העסקי החזק שלנו באירופה והצגנו רבעון נוסף של ביצועים חזקים גם באסיה פסיפיק, רבעון שיא לקורנית באסיה, בעזרת פוקוס עסקי שהשפיע על שיפור ביצועים. אני מאוד מרוצה מהביצועים שהצוותים הגלובליים שלנו ממשיכים להציג. אנו עומדים ביעדי תכניות הצמיחה הפנים ארגוניות שלנו, ונרגשים להמשיך להצעיד את הפעילות קדימה. אני רוצה להודות לכלל העובדים המסורים שלנו בעולם על עבודתם הקשה, על מחויבותם ועל ההתמקדות המתמשכת בהצלחת הלקוחות".
חברת קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT) דיווחה אמש על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון:

ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2019 עלו בכ-22.6% לכ-38.2 מיליון דולר, בנטרול של כ-1.0 מיליון דולר המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-31.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בנטרול של כ-42 אלף דולר המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות הרבעון מיוחסת לצמיחה נרחבת באזורים בהם פעילה החברה, בדגש על אזור אסיה-פסיפיק.

הרווח הגולמי (Non-GAAP) של קורנית ברבעון הראשון 2019 עלה בכ-10.1% לכ-17.1 מיליון דולר (44.9% מהמכירות), בהשוואה לכ-15.6 מיליון דולר (50.0% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון הראשון הסתכם בכ-15.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-15.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר מגידול משמעותי בהשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בתקופת הדוח, משינוי בתמהיל ההכנסות ברבעון שנבע מגידול משמעותי בהכנסות ממכירת מערכות, ובהשפעה חד-פעמית על ההכנסות הרבעוניות מדיו כתוצאה מהמעבר למודל עסקי ישיר בצפון אמריקה וסיום ההתקשרות עם המפיץ בארה"ב לאחר עסקת רכישת הנכסים.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון הסתכם, בהתאם לתחזית שסיפקה החברה, בכ-1.6 מיליון דולר (4.2% מההכנסות), בהשוואה לכ-1.7 מיליון דולר (5.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון הפסד תפעולי (GAAP) של כ-1.5 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה באחוז הרווחיות התפעולית נבעה מהשפעה חשבונאית גדולה יותר של כתבי האופציה במהלך תקופת הדוח, וכן כתוצאה משינוי בתמהיל ההכנסות ברבעון שנבע מגידול משמעותי בהכנסות ממכירת מערכות, ובירידה חד-פעמית על ההכנסות הרבעוניות מדיו כתוצאה מהמעבר למודל עסקי ישיר בצפון אמריקה וסיום ההתקשרות עם המפיץ בארה"ב לאחר עסקת רכישת הנכסים.

הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון 2019 הסתכם בכ-1.2 מיליון דולר (0.03 דולר למניה בדילול מלא, בניכוי של 0.03 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות), בהשוואה לרווח נקי של כ-2.1 מיליון דולר (0.06 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2019 עם הפסד נקי (GAAP) של כ-1.6 מיליון דולר (0.05 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-0.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

קורנית סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2019 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-124.3 מיליון דולר. יצוין כי לחברה אין חוב פיננסי.

החברה סיפקה תחזית גידול חזקה לרבעון השני של 2019 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון ינוע בטווח של 48-44 מיליון דולר (ללא השפעה חשבונאית של כתבי אופציות), ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ינוע בטווח של 8.5%-12.5%

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של ההודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.


קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ-462 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של רונן סמואל המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל המפעילים רשת תפעול ותמיכה רחבה לכל רחבי העולם. עם בסיס לקוחות של למעלה מאלף מאתיים בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ומותגים מובילים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט: www.kornit.com/ir



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il