TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רציו פטרוליום מפרסמת דוח משאבים מנובאים לבלוק קייצ'ור שבגיאנה


איתי רפאל, מנכ"ל רציו פטרוליום
פוטנציאל משמעותי ביותר של למעלה מ- 2 מיליארד חביות נפט

בחלק מהפרוספקטים סיכויי הצלחה גבוהים מ- 50%

איתי רפאל, מנכ"ל רציו פטרוליום: "לאור דוח המשאבים המצביע על פוטנציאל משמעותי בבלוק קייצ'ור, החליטה השותפות לשמור על חלקה בבלוק (25%) המשתרע על שטח עצום של מעל 13,000 קמ"ר ונמצא בסמוך לבלוק סטברוק בו נמצאו עד היום מעל 5.5 מיליארד חביות נפט".


הקידוח הראשון צפוי לקראת סוף המחצית הראשונה של שנת 2020 בפרוספקט TANAGER המכיל על-פי דוח המשאבים כ- 256 מיליון חביות (U2) בהסתברות גיאולוגית של 72% למציאת נפט


רציו פטרוליום, המתמחה בחיפושי גז ונפט בחו"ל, מפרסמת הבוקר דוח הערכת משאבים שהוכן ע"י חברת NSAI לבלוק קייצ'ור שבגיאנה. זאת בהמשך להחלטת אקסון, מפעילת הבלוק, לבצע קידוח אקספלורציה בבלוק.


במסגרת דוח המשאבים, מדווחת רציו פטרוליום על פוטנציאל פרוספקטיבי משמעותי מאוד בבלוק קייצ'ור. על-פי הדוח הבלתי תלוי של NSAI בבלוק זוהו עד כה 9 פרוספקטים המכילים למעלה מ- 2 מיליארד חביות נפט. הנתונים שנכללו בדוח מתייחסים לפיענוח חלקי בלבד שבוצע עד כה לסקר הסייסמי שכיסה כ- 40% משטח הבלוק, כך שהפוטנציאל עשוי להיות אף גבוה עוד יותר.


לאור הפוטנציאל הפרוספקטיבי החליטה רציו פטרוליום לשמור על חלקה בבלוק (25%) ולא לממש את הזכות הנתונה לה להידלל ל- 15% כנגד תשלום חלקה בהוצאות הקידוח הראשון. על-פי הערכות השותפות, הקידוח הראשון צפוי לקראת סוף המחצית הראשונה של שנת 2020 בפרוספקט טנג'ר, אשר הינו בעל פוטנציאל של כ- 256 מיליון חביות בהסתברות גאולוגית גבוהה של 72% למציאת נפט.


אקסון שותפתה של רציו פטרוליום והמפעילה בבלוק קייצ'ור, מצאה עד היום בבלוק הסמוך מעל 5.5 מיליארד חביות נפט ב- 13 תגליות. סיכויי הצלחה של אקסון בגיאנה קרובים ל- 90%, נתון יוצא דופן בתעשיית החיפושים.


רציו פטרוליום מחזיקה 25% מהזכויות בבלוק. אקסון, מפעילת הבלוק מחזיקה 35%, הס 15% והשותף המקומי 25% מהזכויות בבלוק.


איתן אייזנברג, גיאולוג רציו פטרוליום, מציין כי "בחיי המקצועיים ראיתי מאות פרוספקטים לקידוח ופרוספקט טנג'ר הוא הפרוספקט עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר בו הייתי מעורב. קידוח טנג'ר עשוי לפתוח דלת לפעילות אקספלורציה נרחבת ברישיון קייצ'ור".


איתי רפאל, מנכ"ל רציו פטרוליום, מציין כי "דוח NSAI שפורסם היום מתייחס רק לחלק עליו בוצע הסקר הסייסמי התלת המיימדי (כ- 40% משטח הבלוק) כשחלקים גדולים מסקר זה טרם פוענחו. עוד מציין רפאל, כי לאור דוח המשאבים המצביע פוטנציאל משמעותי בבלוק קייצ'ור והמלצת הצוות המקצועי, החליטה השותפות לשמור על חלקה בבלוק (25%) וכי שנת 2020 תרכז עניין רב לרציו פטרוליום ולמשקיעיה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il