TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורסייט חתמה על הסכם הפצה בלעדי ביפן


פורסייט
Cornes Technologies, חברת סחר יפנית מובילה, תקדם ותפיץ את טכנולוגיית הראייה הממוחשבת המתקדמת של פורסייט בשוק היפני

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום על חתימת הסכם הפצה עם חברת Cornes Technologies, חברת סחר יפנית מובילה. על פי ההסכם, יוענקו ל-Cornes Technologies זכויות בלעדיות לקידום ומכירת מערכת QuadSight™ של פורסייט ביפן. Cornes Technologies, חברת סחר מובילה, ממלאת תפקיד משמעותי בהקמה ופיתוח של קשרי מסחר בין יפן לשאר העולם.


הסכם ההפצה נחתם בעקבות תצוגה טכנולוגית (roadshow) מוצלחת שביצעה פורסייט ביפן, בסיועה של Cornes Technologies. התצוגה הטכנולוגית שהושלמה לפני מספר שבועות, כללה הדגמות חיות של מערכת QuadSight בזמן אמת לשישה יצרני רכב מובילים וספקי משנה (Tier One). במהלך ההדגמות נבחנו תרחישים שונים המדמים גילוי מכשולים בתנאי מזג אוויר ותאורה קשים. הביצועים יוצאי הדופן של מערכת QuadSight התקבלו היטב, ומספר יצרני רכב וספקי משנה הביעו עניין ברכישת מערכות אב טיפוס לצורך הערכה נוספת במהלך החודשים הקרובים.


"על פי ארגון OICA (הארגון הבינלאומי של יצרני רכב מנועי), יפן הינה יצרנית כלי הרכב השלישית בגודלה בעולם, עם למעלה מ-9.69 מיליון מכוניות פרטיות וכלי רכב מסחריים שיוצרו בשנת 2017, מתוך 97.3 מיליון כלי רכב שיוצרו ברחבי העולם באותה שנה", אמר דורון קוהדייא, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של פורסייט. "תעשיית הרכב היפנית היא אחת התעשיות הבולטות והחדשניות בעולם, מה שהופך אותה לשוק יעד מתאים ל-QuadSight, מערכת הראייה הממוחשבת פורצת הדרך של פורסייט."


אודות מערכת QuadSightTM
QuadSight, מערכת הראיה הממוחשבת של פורסייט המבוססת ארבע מצלמות, מציעה יכולות גילוי מכשולים חסרות תקדים לבטיחות רכבים חצי אוטונומיים ואוטונומיים. באמצעות היתוך חיישנים, מערכת QuadSight משלבת אור המוחזר ממצלמות אור נראה עם אנרגיה תרמית המתקבלת ממצלמות אינפרא-אדום ארוך-טווח ומאפשרת גילוי מדויק של מכשולים מכל צורה וחומר, בכל תנאי תאורה ומזג אוויר - לרבות בחשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסנוור. מערכת QuadSight המבוססת על טכנולוגיה ביטחונית מוכחת ורבת שנים, מציעה לרכבים אוטונומיים יכולות ראייה מעבר לאלה של העין האנושית ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים ופגיעות.


אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות חישה לתעשיית הרכב. באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ ואיי-נט מובייל בע"מ, חברות הבת אשר בבעלותה המלאה, החברה מפתחת מערכות ראייה ממוחשבת "in-line-of sight" והן יישומים סלולאריים "מעבר לטווח הראייה". חיישן הראייה הממוחשבת של פורסייט הינו מערכת מבוססת ארבע-מצלמות, המשתמשת בניתוח וידאו תלת-מימדי, אלגורימתים מתקדמים לעיבוד תמונה, והיתוך חיישנים. היישום הסלולארי של איי-נט מובייל הינו מערכת V2X (vehicle-to-everything) למניעת תאונות דרכים המבוססת על ניתוח מרחבי בזמן אמת של תנועת המשתמשים.


מערכות החברה נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא, ופונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה מעריכה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il