TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, תציין 10 שנים להיווסדה בכינוס גלובלי של כל עובדי החברה באיביזה


אירוע העובדים הגלובלי של פלייטיקה בשנה שעברה, עם הופעה של להקת הסקורפיונס.
ביום שישי הקרוב, 2500 עובדי חברת פלייטיקה, הפזורים ב-12 מדינות ברחבי העולם, יגיעו ב-26 מטוסים חכורים לאי הספרדי איביזה, וילונו ב- 10 בתי מלון מובילים שנסגרו במיוחד, לטובת אירוע החברה השנתי שיימשך 3 ימים !

עובדי החברה ייהנו מלו"ז אירועים יוצא דופן הכולל שלל פינוקים ותקליטנים בינלאומים מובילים שיוטסו במיוחד. האירוע המרכזי יכלול הופעה של אמן בינלאומי מוביל, שזהותו עדיין נשמרת כהפתעה!


חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה בהובלת המנכ"ל ומייסד החברה רוברט אנטוקול, תציין השנה 10 שנים להיווסדה בכנס גלובלי באיביזה, בהשתתפות 2500 עובדים, מ- 12 מדינות ברחבי הגלובוס. מדובר בהפקה מורכבת, לטובתה ייסגרו 10 בתי מלון באי לטובת האורחים.


כזכור, בשנה שעברה התקיים הכנס הגלובלי השנתי של עובדי החברה באילת, עם מגוון אירועים ואטרקציות, והופעה בלעדית של להקת הסקורפיונס שהוטסו במיוחד לאירוע.


גם השנה, בתוך שלל האירועים והמסיבות, שלטובתם יוטסו עשרות תקליטנים מובילים מהארץ ומהעולם, הנהלת החברה מתכוונת להפתיע את עובדיה בהופעה של אמן בינלאומי מוביל ומוכר שזהותו תתגלה רק ביום שבת בערב עם תחילת ההופעה.


פלייטיקה היא בין חברות משחקי הרשת המובילות בעולם עם מעל 27 מיליון אנשים שמשחקים במגוון המשחקים שלה מידי חודש. במהלך השנתיים האחרונות העמיקה אחיזתה בעולם הקז'ואל גיימינג באמצעות מספר רכישות של חברות משחקים מובילות בתחום (ביניהם של חברת ג'לי באטן הישראלית, חברת הגיימינג הגרמנית Wooga וכן את החברה האוסטרית Supertreat Gmbh) כחלק מהאסטרטגיה, בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב את פרוטפוליו המשחקים שהיא מציעה לקטגוריות נוספות במטרה לספק חווית משחק מגוונת ומלהיבה עבור השחקנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il