TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SecureWorks® מבית Dell Technologies מציגה פתרונות חדשים להגנת נתונים בשת"פ עם CrowdStrike


DELL
פושעי סייבר מחפשים תדירות דרכים למקסום תקיפותיהם, לרבות טכניקות טובות יותר כלפי נקודות קצה ברשתות של ארגונים

כיום, יותר משליש (39%) מתקיפות הסייבר בעולם אינן מבוססות "תוכנות זדוניות" (Malware) באותה עצימות כבעבר (על פי מחקר "האיומים הגלובליים לשנת 2018" של CrowdStrike). משמעות הדבר היא כי יריבים עסקיים יכולים לנצל חורים באבטחה בפתרונות "anti-malware" המסורתיים המשמשים לבידוד.


בהנחה כי בכמחצית מהארגונים בעולם יש 'נקודות קצה' רבות שאינן יעילות במקרה הטוב וחלשות במקרה הרגיל, ברור כי קיימת נטייה להטמיע כלי אבטחה לא שימושיים אשר אף מוסיפים מורכבות מבלי להתייחס באופן ישיר לבעיה. פתרונות אלה דורשים תחזוקה שוטפת ומומחים על מנת לנתח את שלל התראות האבטחה וההתקנים הפגועים. משמעות הדבר – השקעת משאבים רבים, הן מבחינת כספים והן מבחינת זמנים, כאשר לא נותרים משאבים אמתיים לטובת ניהול התשתית באופן אפקטיבי.


על מנת לעזור לארגונים באתגרים אלה, פיתחה SecureWorks מקבוצת דל טכנולוגיות (Dell Technologies) את "SafeGuard and Response", פורטפוליו אבטחת מוצרי קצה , אשר משלב אבטחה מנוהלת, מומחיות בתגובה לאיומים וניתוח התנהגותי . זאת, בשילוב עם תשתית אחידה להגנת מוצרי-קצה מבית CrowdStrike. גישתה המתקדמת של דל טכנולוגיות נועדה למנוע, לזהות ולהגיב לאיומים בהתאם לתנודות התמידיות בעולם הסייבר, ובכך להפוך את הסוגיה לקלה מאוד עבור ארגונים המעוניינים להגן על הנתונים שלהם.


עם הגנת מוצרי קצה מבוססת AI וענן של CrowdStrike מחד, והמומחיות במודיעין סייבר וניהול תגובות של SecureWorks מאידך, פתרון SafeGuard and Response של דל טכנולוגיות מספק לארגונים את היכולות והכלים הנדרשים להגנה על המחשבים שלהם ואף חשוב מכך- הדאטה שלהם. פתרונות ההגנה של CrowdStrike מונעים יותר מ-99% מהאיומים, בין אם מבוססי Malware או לא, ומזהים 100% מנקודות החולשה בארגון, זאת לצד התגובות המהירות במיוחד של החברה להתקפות מתוחכמות. פתרון RedCloak לניתוח התנהגויות, מבית CrowdStrike, בנוי על בסיס יכולות מניעה, גילוי ותגובה וכך, כאשר מתגלה איום בסביבת עבודה מסוימת, התוכנה יודעת ליישם את פתרונות ההגנה בכל סביבות העבודה.

אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא משפחת עסקים ייחודית המספקת את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר: המידע. דל טכנולוגיות משרתת חברות בכל הגדלים מ-180 מדינות, בהן 98% מהחברות בדירוג Fortune 500, באמצעות פתרונות טכנולוגיים מקיפים וחדשניים ביותר, מרמת המעבד ועד הענן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il