TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP ישראל ומטריקס מאחדות כוחות בתחום האנליטיקה והביג דאטה


matrixbi
matrixBI תשלב את המוצרים של SAP בפתרונות הקיימים שמציעה החברה ללקוחותיה ותטמיע אותם בפתרונות שהיא עתידה לפתח בהמשך

חברת matrixBI, המשמשת זרוע ה-BI & Big Data של חברת הטכנולוגיות מטריקס, החלה בשיתוף פעולה עם ענקית התוכנה SAP ישראל ותטמיע מעתה והלאה את הטכנולוגיות של SAP בתחום ה- Data והאנליטיקה. שיתוף הפעולה החל לאחרונה במטרה לשדרג ולמנף את היצע פתרונות הביג דאטה של matrixBI באמצעות פלטפורמת HANA - ליבת הדיגיטל של SAP.


matrixBI תשלב את המוצרים של SAP בפתרונות הקיימים שמציעה החברה ללקוחותיה ותטמיע אותם בפתרונות שהיא עתידה לפתח בהמשך. שיתוף הפעולה בין החברות ימקסם את הערך הניתן ללקוחות החברה, בין היתר בזכות זמינות הענן, שיאפשר עדכון ושדרוג לארגונים מכל הגדלים ומכל הסקטורים בתעשייה. זאת, תוך קידום פתרון HANA כמוצר ביג דאטה חדשני בפני עצמו.


הטכנולוגיות של SAP יאפשרו ללקוחות matrixBI לשפר את תהליכי האנליטיקה של המידע שלהם. כך הם יוכלו לארגן ולשלוט במידע באופן מדויק יותר ולהפיק ממנו תובנות שיסייעו להתייעלות עסקית. כמו כן, הטכנולוגיות הללו מאפשרות לבצע ניתוחים שמספקים יכולות גילוי וחיזוי גבוהות, אשר בעזרתן ניתן יהיה למקסם את הפעילות השוטפת של הארגון ולהבטיח עמידה באסטרטגיה הארגונית והשגת יעדים עסקיים.


עוז לוי, CTO ב- matrixBI, אמר: "כחברה שמרבית עיסוקה הוא ביישומי דאטה בקדמת הטכנולוגיה, אנו רואים שכיום יותר מתמיד לקוחות נדרשים לייצר חדשנות בתחום הדאטה כצורך קיומי. יחד עם זאת, לעיתים ישנו קושי ארגוני לבצע את ה״קפיצה״ לג׳ונגל ה- Open Source רווי הטכנולוגיות. HANA ופתרונות הדאטה הנוספים של SAP מהווים תשתית מידע המאפשרת לארגוני Enterprise להשיג חדשנות תוך שמירה על עקרונות של יציבות, לצד שילוב של יכולות מעולם ה- Open Source. שילוב זה הופך את פתרונות הדאטה הארגוניים ל- Enterprise Grade במלוא מובן המילה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה המאפשר לנו לתת נדבך נוסף של יכולות ללקוחותינו ולהרחיב את סל הפתרונות של MatrixBI בתחום ה Data".


יגיל חדרי, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-SAP ישראל אמר: "matrixBI מצטרפים למגוון הארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיות החדשניות מבוססות הענן של SAP, כדי להבטיח צמיחה עסקית ועמידה בדרישות הגבוהות של הטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו שמחים על שיתוף הפעולה החדש הזה ובטוחים שביחד עם הצוות המיומן של matrixBI נמשיך לעמוד בקדמת הטכנולוגיה ולספק את השירות הטוב ביותר באמצעות המודלים החדשניים שיצרנו".


שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים ב- SAP ישראל מסכמת: ״אנו גאים לצרף אל מערך השותפים העסקיים שלנו את matrixBI, שותף בעל היכרות רבה עם הפתרונות של SAP וצרכי התעשייה בתחומי ה- BI וה- Big Data. אנו בטוחים כי הפעילות המשותפת תעניק יתרון תחרותי בהיבט העסקי והחדשני, תשפר משמעותית את ביצועי הארגונים ותוביל אותם בדרך להצלחה".

אודות matrixBI
חברת matrixBI, חברת בת של מטריקס, מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות מובילים בתחום ה- Big Data Analytics. החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת פתרונות ושרותי BI מנוהלים, מענה שלם ומקצועי לצורכי ה- BI בארגון, תוך שימור הידע הארגוני ומינופו. matrixBIמציעה את קשת השירותים וההתמחויות הרחבה ביותר בתחום, במודלים עסקיים אטרקטיביים המשקפים תועלות תפעוליות משמעותיות עבור הארגון. החברה מתמקדת במתן פתרונות בתחומי שיפור ביצועים עסקיים, פתרונות וויזואליזציה מתקדמים, פתרונות אנליטיים לניתוח מידע, פתרונות אינטגרציית מידע מתקדמים ומימוש יישומים עסקיים בתחומי הפיננסים, שירות לקוחות, שיווק ומכירות, ניהול סיכונים ורגולציה.


למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.matrixbi.co.il


אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il