TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פאפא ג'ונס ממנה את מרווין בוקיי למנהל כח אדם הראשי הראשון


פאפא ג'ונס
לבוקיי יש יותר מעשרים שנות ניסיון במשאבי אנוש, וגם מומחיות בניהול שינויים ושינויים תרבותיים

פאפא ג'ונס Papa John’s International, Inc., (NASDAQ: PZZA), אחת מחברות משלוחי הפיצות הגדולות ביותר בעולם, הודיעה היום על המינוי של מרווין בוקיי למנהל כח האדם הראשי הראשון שלה. הוא יהיה חבר בצוות ההנהלה הבכירה של פאפא ג'ונס ויהיה כפוף לנשיא והמנכ"ל סטיב ריצ'י.


לבוקיי יש יותר מעשרים שנות ניסיון במשאבי אנוש, וגם מומחיות בניהול שינויים ושינויים תרבותיים. היא מילא תפקידי הנהלה במשאבי אנוש בארגונים בארצות הברית, קנדה ואמריקה הלטינית. בוקיי מצטרף לפאפא ג'ונס אחרי שהיה סגן נשיא למשאבי אנוש בחברת הנפט אנדבר בסן אנטוניו, טקסס שנרכשה לאחרונה על ידי מרתון פטרוליום.


לפני אנדבר הוא היה מנהל משאבי אנוש ראשי של MTS Allstream, חברת תקשורת שהיא עכשיו חלק מבל קנדה, ומילא תפקידי משאבי אנוש בכירים בגודייר, פיולט גרופ והום דיפו.


"הניסיון של בוקיי יעזור לנו לדחוף את פאפא ג'ונס קדימה בשינוי שאנחנו עוברים כדי להיות מקום עבודה טוב יותר ל-120,000 עובדי החברה והזכיינים", אמר נשיא ומנכ"ל פאפא ג'ונס סטיב ריצ'י. "בחיפושנו אחר מנהל אנשים ראשי, המטרה שלנו הייתה לאתר מנהל פיתוח כישרונות מוכח עם מומחיות ביצירת שינוי ארגוני. הרקע המרשים של בוקיי יהיה נכס חשוב לאסטרטגיית הצמיחה של פאפא ג'ונס, במיוחד בהמשיכנו להתמקד בעסקים שלנו מחוץ לצפון אמריקה".


בוקיי ימלא תפקיד מנהיגות קריטי ביישום אסטרטגיית ניהול הכישרונות של החברה, שכוללת פיקוח על פעילות אנשים, שכר והטבות ולימוד והתפתחות. הוא מחליף את סגן הנשיא לפעילות כח אדם בוב סמית, שפרש מפאפא ג'ונס באוגוסט 2018 אחרי שירות של 15 שנים בחברה.


אודות פאפא ג'ונס
פאפא ג'ונס אינטרנשיונל (NASDAQ: PZZA), שהמטה שלה בלואיוויל, קנטקי, היא חברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם. ב-2018 הצרכנים דירגו את פאפא ג'ונס במקום הראשון באיכות המוצרים והשירות מבין רשתות הפיצה הכלל ארציות במדד שביעות הרצון של הלקוחות בארה"ב (ACSI).


ב-17 מ-19 השנים האחרונות, הצרכנים דירגו את פאפא ג'ונס במקום הראשון בשביעות הרצון של הלקוחות מבין רשתות הפיצה הכלל ארציות במדד שביעות הרצון של הלקוחות בארה"ב (ACSI).


למידע נוסף על החברה או כדי להזמין פיצה דרך האינטרנט, בקרו את פאפא ג'ונס בכתובת www.papajohns.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il