TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

888 מודיעה על שינויים בתפקיד המנכ"ל


איתי_פזנר-מנכל_888_הנכנס
דירקטוריון החברה מודיע היום כי איתי פזנר, סמנכ"ל התפעול של החברה, מונה למנכ"ל החדש של החברה
לאחר 14 שנים בחברה, איתי פריברגר מסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה. על מנת להבטיח מעבר חלק, פריברגר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה לתקופה של עד 12 חודשים.

888, מהחברות המובילות בעולם בתחום המשחקים המקוונים ופתרונות תוכנה שמחה להודיע כי איתי פזנר, סמנכ"ל התפעול של החברה, מונה היום למנכ"ל החדש של החברה. פזנר מחזיק בהבנה עמוקה ורחבה של 888 ותעשיית המשחקים המקוונים הודות ל- 17 שנים בהן הוא בקבוצה. טרם מינויו לסמנכ"ל התפעול ב-2017, פזנר כיהן למעלה מ-6 שנים כסמנכ"ל בכיר של חטיבת ה-B2C בה פיקח על ההתפתחות המשמעותית של מותגי 888 המובילים וכן על השיווק של הקבוצה, שירות ותמיכה בלקוחות והתפעול.

לאחר למעלה מ- 14 שנים בחברה, מהם כמעט 8 שנים כחבר בצוות ההנהלה הבכיר של 888, איתי פריברגר מסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה. פריברגר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה לתקופה של עד 12 חודשים במהלך תקופת ההודעה המוקדמת שלו, זאת על מנת לסייע למעבר של תחומי האחריות שלו למחליפו וכן כדי לתמוך בקידום מספר יוזמות אסטרטגיות אשר כבר נמצאות בעיצומן.

פריברגר היה חלק אינטגרלי בהנהלת הקבוצה לאורך תקופת מעבר עבור 888. מאז מינויו של פריברגר לסמנכ"ל תפעול במהלך 2011, הקבוצה השיגה התקדמות משמעותית באסטרטגיה שלה לגיוון הפעילות וצמיחה בשווקים רגולטוריים.

בריאן מטינגלי, יו"ר לא פעיל של החברה, מסר: "לאיתי פריברגר היה תפקיד מרכזי בהפיכתה של 888 לאחת מחברות המשחקים המקוונים המובילות בעולם. הדירקטוריון מבין ומקבל את החלטתו של פריברגר לקחת צעד לאחור מניהול יומיומי של פעילות ציבורית גלובאלית אינטנסיבית ועל מנת להבטיח מעבר חלק, אנו שמחים כי הוא יישאר עם 888 כדירקטור בחודשים הקרובים.

איתי פזנר הוא המחליף האידיאלי כמנכ"ל. לפזנר ניסיון רב ויכולות תפעול דינאמיות אשר פיתח הבנה עמוקה של 888 במהלך 17 השנים האחרונות בחברה. יש לו ניסיון מוכח מצוין והוא עזר לצמיחתה של 888 במספר שווקים רגולטוריים חדשים ופיקח בשנים האחרונות על פיתוח ושיווק מוצרים חדשים. הוא עבד בצמוד לפריברגר מספר שנים, ובעיקר במהלך השנה האחרונה בתפקידו כסמנכ"ל תפעול, אשר יאפשר לו מעבר חלק ואפקטיבי.

בנימה אישית, פריברגר ואני עבדנו בצמידות שנים רבות והוא היה קולגה נפלאה. היתה לו תרומה יוצאת דופן לחברה ובשם כולם בחברה, אנו רוצה להודות לו על המסירות וההישגים המשמעותיים."

איתי פריברגר, מנכ"ל 888 היוצא, מסר: "לכהן כמנכ"ל 888 ולעבוד עם צוות של אנשים מסורים ומוכשרים היה כבוד גדול. יש לנו אנשים, שותפים ומשקיעים רבים מצוינים ברחבי העולם וברצוני להודות לכולם על המאמץ המדהים והתמיכה במהלך שמונה השנים האחרונות. ברצוני להודות במיוחד לצוות המוביל, ובעיקר לבריאן מטינגלי, היו"ר ולאביעד קוברין, סמנכ"ל הכספים, אשר התמיכה שלהם היתה מעל ומעבר לאורך התקופה שלי ב-888.

זו לא היתה החלטה קלה עבורי אך יחד עם זאת, אני מרגיש כי אחרי שמונה שנים מרגשות ומתגמלות כמנהל בכיר בחברה גלובאלית ודינאמית, זהו הזמן הנכון לקחת צעד לאחור מהניהול היומיומי של 888. ברצוני להודות לדירקטוריון על ההבנה והתמיכה בהחלטתי ואני מצפה להמשך העבודה המשותפת עם הדירקטורים בתפקידי החדש.

אני גאה מאד בהישגים שלנו במהלך תקופתי ב-888. תעשיית המשחקים המקוונים הגלובאלית השתנתה ללא היכר במהלך תקופה זו, ולמרות זאת, הקבוצה המשיכה להשיג את יעדיה האסטרטגיים לטובת בעלי המניות, זאת הודות לחזקת הצוות שלנו והטכנולוגיה יוצאת הדופן שפיתחנו ב888.

אני מאמין כי 888 כיום הינה אחד המפעילים המגוונים של מוצרים בשווקים רגולטוריים בתעשיית המשחקים המקוונים הגלובאלית. איתי פזנר הוא איש ניהול יוצא מהכלל עם תשוקה גדולה לחדשנות, פיתוח מוצרים וחווית לקוח. אני יודע שאנו חולקים בגישה, ערכים וחזון זהים לחברה. בתפקידי החדש אשאר בדירקטוריון ואתמוך באיתי על ידי מינוף הקשרים שלי לקידום של מספר יוזמות אסטרטגיות אשר כבר נמצאות בעיצומן. אין לי ספק כי פזנר הינו האיש הנכון להוביל את 888 בפרק המרגש הבא בצמיחתה של הקבוצה."

איתי פזנר, מנכ"ל 888 הנכנס, מסר: "זהו כבוד עבורי להתמנות למנכ"ל החדש של 888. לחברה יש צוות ותרבות מהטובים בעולם בכל תחומי פעילותה אשר מובלים על ידי צוות ניהולי מוכשר עם ניסיון רב.

איתי פריברגר זוכה להערכה רבה, הן בחברה והן בתעשיית המשחקים המקוונים והוא היה משמעותי בהתפתחות הקבוצה לאורך שנים רבות. אני נרגש מאד מהאפשרות להסתמך על עבודתו ולהמשיך ליישם את אסטרטגיית הצמיחה הברורה של החברה על ידי המשך שיפור הטכנולוגיה שלנו והרחבת הנוכחות של 888 במוצרים שונים ושווקים רגולטוריים גלובאליים."

אודות חברת 888 ((888 Holdings Plc:

חברת 888 הינה מהמובילות בעולם בתחום המשחקים המקוונים ופתרונות תוכנה. החברה מאפשרת לשחקנים להנות ממגוון רחב של משחקים, כולל- קזינו, פוקר, בינגו, ספורט ומשחקים נוספים במעל 100 מדינות.
היכולת הטכנולוגית המתקדמת בשילוב עם תמהיל שיווקי מתוחכם מאפשרים לחברה להעניק את חווית המשתמש הטובה ביותר ללקוחותיה ואת הכניסה המהירה והיעילה ביותר לשווקים חדשים, ככל שהרגולציה הגלובלית מאפשרת.
החברה נוסדה בשנת 1997, ומאוגדת בגיברלטר. החברה נסחרת בבורסה הראשית של לונדון (London Stock Exchange) תחת הסימול: 888.L.
למידע נוסף על 888: http://corporate.888.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il