TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קחו נשימה עמוקה... נמצא פתרון שיתריע על זיהום האוויר ליד ביתכם


ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO
מיזם לביצוע בקרה לאיכות הסביבה של חברת "HYPER-TECH" יאפשר לעקוב אחר איכות האוויר ויתריע אם ישנה חריגה שצריכה להדאיג אותנו, המכשיר יוצג ביריד החדשנות האורבנית של ועידת השלטון המקומי – MUNI-EXPO

מדו"ח של ארגון הבריאות העולמי אשר פורסם בשנת 2018 עולה כי שבעה מיליון אנשים מתים מידי שנה ברחבי העולם כתוצאה מזיהום אוויר. יותר משני שליש ממקרי המוות נגרמים עקב חלקיקים קטנים המצויים באוויר, אשר מקורם בתעשייה, תחנות כוח ותחבורה.


בהתאם לדו"ח של ארגון הבריאות העולמי, מדידת חלקיקי האוויר המזהמים ביותר בישראל העלתה כי אנו נמצאים בחריגה של מאות אחוזים מהתקן המומלץ.


הסכנה שבזיהום אוויר אינה דומה לסכנות אחרות, זאת משתי סיבות עיקריות. ראשית, איננו יכולים להימנע מסכנה זו, שכן כולנו נושמים אוויר ושנית, במרבית המקרים, אין לנו אפשרות לדעת מתי יש בעיה באיכות האוויר בסביבתנו. לאוויר אין מראה, ריח או צליל שניתן לזהות כמסוכן וכתוצאה מכך, היות ואנחנו לא מודעים לסכנה, אין לנו יכולת לקבל החלטה כיצד להתמודד איתה.


מיזם של חברת "HYPER-TECH", שיוצג ביריד החדשנות האורבנית של ועידת השלטון המקומי, מציע פתרון לבעיה זו. המיזם, אשר יתחיל בחודש הקרוב כפיילוט בעיריית תל אביב, יאפשר לנו לדעת מהי איכות האוויר שאנחנו נושמים באזור מסוים. מדובר במכשיר קטן ועמוס בחיישנים אשר בודקים את איכות האוויר בתשעה פרמטרים. המכשיר בודק את מרבית המדדים הרלוונטיים לסביבות עירוניות ותעשייתיות, כגון אמביאנט, חלקיקים, גזים, קרינה ורעש.


עלותן של תחנות מדידה בהן עושים שימוש בעיריות כיום הינה בסדר גודל של עשרות עד מאות אלפי דולרים ולכן, תחנות אלו ספורות ולא מכסות שטח נרחב של העיר. לעומת זאת, המכשיר המוצע על ידי "HYPER-TECH" נמכר בסכומים נמוכים משמעותית, בסדר גודל של מאות דולרים. בזכות המחיר הנוח, מתאפשרת הצבה של מכשירים רבים לכיסוי מקסימלי של שטח העיר ומתן התראה מיידית בכל תא שטח.


את המכשיר ניתן לתלות בכל מקום, אזורים בהם יש פוטנציאל גבוה לזיהום אוויר כמו בסביבת מפעלים, או מקומות אשר מהווים נקודות עניין אותן אנו מעוניינים לבדוק, כמו בתי ספר. במידה וישנה חריגה באיכות האוויר החוצה רף מסוים באזור בו מותקן המכשיר, תיווצר התראה המיידעת על כך, בכדי שניתן יהיה לטפל בבעיה.


ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO תתקיים ב-27-28 בפברואר 2019, ב-EXPO-TLV, גני התערוכה בתל אביב. זו הפעם השלישית, שמרכז השלטון המקומי מקיים את אירוע הענק, המהווה פלטפורמה מרכזית לקידום נושא הערים החכמות בישראל וכולל תערוכת חדשנות מהגדולות במזרח התיכון עם כ-170 מציגים בכל תחומי ניהול הערים: תשתיות, תברואה, אנרגיה ירוקה, חינוך, ספורט, תרבות, רישוי עסקים, תכנון ערים, פתרונות IT, חממות טכנולוגיות, חברות סטארט-אפ ועוד. עוד במסגרת הוועידה, יתקיימו שורה של כנסים מקצועיים בהשתתפות מאות דוברים בכירים ומובילי דעה, וכן יתקיים כנס בינלאומי בהשתתפות מאות בכירים מערים בכל רחבי העולם.

הכנס הבינ"ל, שיתמקד השנה בנושאי הבטחון העירוני והתמודדות עם מתקפות טרור, יתקיים בשיתוף ועדת האו"ם למיגור טרור- CTED, שבפעם הראשונה תקיים כנס רשמי מטעמה בישראל.
ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI EXPO היא מקום המפגש המרכזי של בכירי השלטון המקומי עם בכירי השלטון המרכזי וצפויים לפקוד אותה כ-8000 מבקרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il