TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה להגדיל את פעילות הנדל"ן שלה בישראל


סטודיו טאוור.קרדיט הדמייה- 3dvision
רוכשת מידי קבוצה בראשות תדהר, 50% מהזכויות במגדל העסקים Studio Tower במתחם העסקים BBC בבני ברק, בעלות של כ-120 מיליון ש"ח ומצטרפת כשותפה בפרויקט

קבוצת תדהר וכלל ביטוח כבר שיתפו פעולה בעבר בפרויקט מגדל השחר בגבעתיים, כאשר כלל ביטוח רכשה 20 קומות משרדים במגדל.
עסקה זו מצטרפת ל 3 עסקאות נוספות שביצעה קבוצת כלל ביטוח השנה - 2 מתוכן בתחום התעשייה/לוגיסטיקה בפארק אפק ועמק חפר ועסקה נוספת בה רכשה כלל, חניון בתל אביב בעסקת SELL & LEASE BACK.

מגדל המשרדים, Studio Tower , המוקם במתחם העסקים BBC- במשולש העסקים בין בני ברק, רמת גן ותל אביב, בסמוך ליציאה לכביש גהה, קריית עתידיים ותחנת הרכבת בני ברק. המגדל תוכנן על ידי האדריכל משה צור, וצפוי להתנשא לגובה של 16 קומות בשטח של כ-20,000 מ"ר, כאשר שטחה של כל קומת משרדים במגדל צפוי לעמוד על כ-1,300 מ"ר, קומת קרקע אשר תשמש כקומת מסחר בשטח של כ-1,300 מ"ר ו-5 מפלסי חניה תת קרקעיים.


עוד מדווחת קבוצת תדהר, כי בין החברות השוכרות במגדל נמנית חברת וקסמן גוברין גבע העוסקת בניהול פרויקטים ופיקוח הנדסי, אשר שכרה את שתי הקומות העליונות במגדל ותעתיק אליהן את משרדי החברה. כמו כן קבוצת תדהר עתידה לשכור קומה שלמה במגדל עבור מחלקת התכנון.


יוסי דורי, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ומנכ"ל כנ"ף ציין: "אני מברך על המשך שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם תדהר, עסקה זו היא המשך יישום האסטרטגיה שלנו לרכוש ולצבור נכסים איכותיים ותזרימיים בתיקי העמיתים והנוסטרו".


אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר ציין: "פרויקט סטודיו טאוור הינו מגדל המתכננים הראשון בישראל המותאם במיוחד עבור קהילת התכנון והבנייה – מהנדסים, אדריכלים יועצים וכיוב' ולרכז פעילות בתחומי הנדל"ן והתשתיות. קונספט המגדל יאפשר שיטת ניהול פרויקטים חדשנית באמצעות קומות עבודה שיתופיות ומתקדמות המיועדת לבניית צוותי עבודה מולטי-דיסציפלינאריים. המגדל הנבנה בסטנדרט גבוה ובמיקום מצוין, הוא הזדמנות יזמית נהדרת לשיתוף פעולה מוצלח, נוסף עם קבוצת כלל. מתחם העסקים של בני ברק BBC חווה בשנים האחרונות תנופה של התחדשות ובנייה ההופכים אותו למרכז עסקים תוסס ומצליח. מיקומו האסטרטגי של המגדל בשילוב עם תכנון מתקדם יוצרים ביקוש וענין רב בפרויקט, נמצא כיום בשלבי הקמה וצפוי להתאכלס בסוף 2020."

את העסקה מטעם קבוצת תדהר הובילו עורכי הדין אפרים לוי וסיון כהן ממשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון ושות', ואת כלל ביטוח ייצגו עורכי הדין שי עדולם, בועז תבור ומעיין ווייס ממשרד עורכי הדין פישר, בכר חן.

קבוצת תדהר
קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן, היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל ובין החברות הבודדות שמטפלות בכל תהליך הייזום והבנייה מא' ועד ת'. הקבוצה, שנוסדה בשנת 1993, עוסקת תחת קורת גג אחת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של בתי מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, התחדשות עירונית ועבודות גמר. בנוסף, מחזיקה תדהר בנכסים מניבים בהיקפים גדולים. בין היתר, היא הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה ושל מתחמי משרדים גדולים ברעננה.


תדהר מעסיקה, נכון להיום, כ-800 עובדים ומדורגת בעשירייה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בישראל בדירוג BDI ו-100 DUN`S. מאז הקמתה, בנתה תדהר יותר מ-16,000 יח"ד ומעל 1.5 מיליון מ"ר של שטחי משרדים ומסחר במאות פרויקטים בארץ ובעולם.


פעילותה של תדהר במרוצת השנים מתבצעת לאור ערכי הדגל שלה, ביניהם: אמינות, שירות, איכות ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים. בזכות מערך התכנון הייחודי, חטיבת ההנדסה המקצועית של הקבוצה, חברת הבנייה המובילה, ניסיונה העשיר, מערכות המידע המתקדמות, מערך השירות הפועל 24/7 והמתודה הייחודית לניהול פרויקטים – קבוצת תדהר מציבה סטנדרט חדש של איכות, מקצועיות ומצוינות, שבזכותם הפכה לחברת הנדל"ן הראשונה והיחידה בישראל עד היום, שזכתה בפרס האיכות והמצוינות ע"ש רה"מ יצחק רבין ז"ל ובמקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול.


קבוצת כלל
כלל החזקות עסקי ביטוח נוסדה ב-1987 ומדורגת בדירוג ilAA+ על ידי Standard & Poor's Maalot. החברה משתייכת לקבוצת אי.די.בי. מנכ"ל החברה הוא הוא יורם נוה, ויו"ר הדירקטוריון הוא דני נוה. הקבוצה מחזיקה בסוכנויות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות וחברות למתן אשראי, מעסיקה כ-4,300 עובדים ופועלת בשיתוף עם כ-2,000 סוכני ביטוח בישראל.


הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-200 מיליארדי שקלים, נכון לספטמבר 2018. ההשקעה בנדל"ן מניב הינו חלק אינטגראלי מפעילות תחום ההשקעות בחברה ומהווה זרוע השקעות יציבה.
ההשקעה של כלל בעסקה בוצעה הן מכספי הנוסטרו של החברה והן מכספי העמיתים.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il