TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מועדון החופשות של Anantara מוסיף את עומאן אייר לחברות התעופה השותפות שלו במזרח התיכון


עומאן אייר
בעלי נקודות מועדון זכאים יוכלו להמיר את נקודות המועדון שלהם בשער של 1,000 נקודות מועדון החופשות של Anantara ל-2,500 מיילים סינבד של עומאן אייר

מועדון החופשות של Anantara, תוכנית הבעלות המשותפת של חופשות הראשונה במעלה באסיה, הוסיפה את עומאן אייר, חברת הדגל של עומאן, לרשימת השותפים שלה במזרח התיכון כדי לשפר את ההטבות שזמינות לבעלי הנקודות של מועדון החופשות של Anantara ולחברי סינבד של עומאן אייר.


החל מהיום, בעלי הנקודות של המועדון יכולים להמיר את הנקודות שלהם למיילים אוויר של סינבד, ואילו חברי סינבד יוכלו להרוויח מיילים של סינבד כשהם שוהים באתרי נופש נבחרים של מועדון החופשות של Anantara. השותפות החדשה הזאת מביאה גמישות רבה יותר לבעלי הנקודות של המועדון ומאפשרת לחברי סינבד של עומאן אייר יותר הזדמנויות להרוויח.


כשהם מזמינים שהיות במועדון החופשות של Anantara בפוקט ובנגקוק, חברי סינבד של עומאן אייר יקבלו הנחות של יותר מ-70%, ירוויחו 3,000 מייל וייהנו מהטבות נוספות. בהציעו אוסף בלעדי של אתרי נופש וסוויטות יוקרתיים לבעלות של חופשות, מועדון החופשות של Anantara הוא הבחירה האידיאלית לנוסעים מבחינים שמבקשים את הוודאות שבאיכות של מותג יוקרה והזדמנות לגלות את היעדים המובילים של אסיה.
בה בעת, לבעלי רמות בעלות יהלום ומעלה של מועדון החופשות של Anantara תוצע ההזדמנות להמיר את נקודות מועדון החופשות של Anantara שלהם למיילים סינבד של עומאן אייר, שיקנו להם גישה ליותר מ-35 יעדים בכל העולם. "כשטיסות ישירות לעומאן מוצעות מתאילנד, מלזיה וסין, באמצעות השותפות הזאת נוח יותר לבסיס הבעלות שלנו להשתמש בנקודות מועדון החופשות של Anantara שלהם כדי לגלות את המזרח התיכון או ליהנות משהות באתר הנופש החדש שלנו Royal Escape, Anantara Al Jabal Al Akhdar", אמר מאוריציו ביסיקי, מנהל התפעול הראשי של מועדון החופשות של Anantara.


אתר הנופש Anantara Al Jabal Al Akhdar, שנמצא על ההר הירוק האגדי רק שעתיים נסיעה ממוסקט, חושף נופי קניונים דרמטיים כאחד מהמלונות הכי גבוהים בעולם שלאחרונה הוכרז כזוכה הגלובלי בקטגוריית המלון החדש היוקרתי בפרסי נסיעות היוקרה העולמיים.


בעלי נקודות מועדון זכאים יוכלו להמיר את נקודות המועדון שלהם בשער של 1,000 נקודות מועדון החופשות של Anantara ל-2,500 מיילים סינבד של עומאן אייר.


עומאן אייר מצטרפת לתוכניות כמו המיילים האסיאתיים של קתאי פסיפיק, המיילים Royal Orchid Plus של תאי איירווייז והתוכניות Falconflyer של גאלף אייר שחברו למועדון החופשות של Anantara כדי להציע אפשרויות להמרת נקודות מועדון. היא גם החברה האחרונה מבין מספר גדל והולך של שותפי ההתקשרות של מועדון החופשות של Anantara במזרח התיכון, שכוללים את Emirates Skywards, גאלף אייר והבנק המסחרי של אבו דאבי.


אודות מועדון החופשות של Anatara
מועדון החופשות של Anantara היא תוכנית הבעלות של חופשות הראשונה במעלה באסיה. היא הושקה ב-2010 על ידי Minor International PCL, הבעלים של מלונות מיינור. המועדון מציע תיק של תשעה מועדוני נופש יוקרתיים בתאילנד, אינדונזיה, סין וניו זילנד ונותן לבעלים של נקודות המועדון ולאורחיהם הזדמנות לגלות יעדי חופשות מובילים. הזדמנויות הנסיעות של הבעלים של נקודות המועדון משופרות עוד באמצעות השימוש בתוכניות הגמישות Club Escapes ו-Global Traveller, שמאפשרות גישה למאות אתרי נופש ומלונות שותפים בעולם.


למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.anantaravacationclub.com או תעקבו אחרי הבלוג של מועדון החופשות של Anantara או ערוצי המדיה החברתית בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ו-Weibo.


אודות מלונות מיינור
מלונות מיינור היא בעלים, מפעילה ומשקיעה בינ"ל של מלונות כיום עם 160 מלונות פועלים. מלונות מיינור מחפשת בלהט אפשרויות חדשות באירוח עם תיק מגוון של נכסים שמתוכנן באופן חכם למשוך סוגים שונים של נוסעים, ולשרת תאוות חדשות וגם צרכים אישיים. באמצעות הנכסים שלנו Anantara, AVANI, Oaks, Elewana, Tivoli, Four Seasons, St. Regis, Marriott ו-Minor International, מלונות מיינור פועלת ב-26 מדינות באסיה פסיפיק, המזרח התיכון, אפריקה, האוקיאנוס ההודי, אירופה ודרום אמריקה.
עם תוכניות דינמיות להרחיב מותגים קיימים ולבחון רכישות אסטרטגיות בשוקי הזדמנויות, מלונות מיינור פועלת לפי חזון של עולם יותר מלא תשוקה ומחובר הדדית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.minorhotels.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il