TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט גני האלה בוטיק בבית שמש שת נתיב פיתוח קרדיט הדמייה קריסטל גרפיקס1


רשות המיסים
מהן עלה כי בקרב 14% מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין

מבקרי מס הכנסה ערכו מבצע ביקורת ניהול ספרים בנתניה ובסביבה לרבות, תל-מונד, פרדסיה, אזור התעשייה עמק חפר, טייבה, קלנסואה ועוד וזכו לשלל תירוצים. המבצע, שנוהל בראשות פקיד שומה נתניה, כלל 202 ביקורות, מהן עלה כי בקרב 14% מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין.

במהלך הביקורת בפנצ'רייה בטייבה נמצא פנקס ובו מתעד בעל הפנצ'רייה רישום לקוחות בהקפה ותשלום בגין המכירות. מבדיקת הרישומים באותו פנקס והקבלתו לספרי החשבונות של העסק נמצא "פאנצ'ר" גדול, והכנסות של 43,400 לא תועדו בספרי העסק. המקרה הועבר להמשך טיפול. גננת מנתניה לא רשמה הכנסות בסך 22,950 ₪ ששולמו ב-9 צ'קים בעבור אחד מילדי הגן. ההסבר "הבעייתי" שמסרה למבקרים הגננת היה: "זה הורה בעייתי שרוצה קבלה נפרדת כל עשירי בחודש..."

עורך דין מנתניה לא רשם בספרים הכנסות בסך 7,600 ₪ שהתקבלו בצ'קים ובהעברה בנקאית משלושה לקוחות שונים. עורך הדין טען להגנתו: "צ'ק אחד הינו עבור תשלום שכירות, צ'ק שני עבור ייצוג חברה וההעברה הבנקאית הינה תשלום אגרת בית משפט". בעל מסגריה שהחליט לצאת "מחוץ למסגרת" לא רשם הכנסות בסך 4,000 ₪ וגם לא הזמנת עבודה בסך 16,000 ₪, תשובתו למבקרים: "העבודה עדין לא הסתיימה ורציתי לרשום בגמר העבודה". בחנות לממכר פירות וירקות בטייבה, נמצא כי אין תיק ברשות המסים ולא מנהלים ספרים כלל.


בעל החנות מיהר להסביר שהוא נמצא בתקופת ניסיון כבר כמה חודשים ואם "ילך" לו הוא יפתח תיק". בחנות לשיווק מוצרי פלסטיק שלא רשמו הכנסות שהתקבלו בכרטיסי אשראי בסך, 5,437 ₪ הצהיר בעל החנות: "לא היתה לי כוונה להעלים". המבקרים גם לא העלו חרס בידיהם בביקורת בעסק לייצור ושיווק כלי חרס בקלנסואה, בו מצאו דף טיוטה שישמש להזמנת עבודה שלא נרשמה בספרים. בעל העסק אמר: "הלקוח הזמין סחורה, שילם מקדמה ורציתי לרשום כשאספק לו את הסחורה ובגמר התשלום". באיטליז בקלנסואה שלא נתן מענה לעודף כספי שנמצא בקופה אמר: "בבוקר היתה הפסקת חשמל ולכן לא רשמתי ובסוף היום תכננתי לבדוק ולרשום בקופה את העודף". המבקרים קיבלו "הבטחה", אצל ירקן בטייבה שלא רשם הכנסותיו: "אני מבטיח לרשום הכל להבא"..

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il