TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביה"ד קיבל את בקשת ההסתדרות והורה ל"נס טכנולוגיות" לעצור ניסיון לפיטורים ולהרחקה של חברי ועד


הסתדרות
ביה"ד נתבקש לפסוק לטובת העובדים פיצויים בסך 600 אלף שקל לאור חומרת ההפרות של נס ופגיעותיה החוזרות בהתארגנות עובדיה

בעקבות עתירת ההסתדרות נגד הנהלת נס טכנולוגיות, הורה נשיא ביה"ד האזורי לעבודה בירושלים לחברה לעצור מיידית את הפגיעה בעובדיה המוצבים בביה"ח הדסה ובעיריית ירושלים, הנוקטים בשבועיים האחרונים בצעדים ארגוניים *** ביה"ד נתבקש לפסוק לטובת העובדים פיצויים בסך 600 אלף שקל לאור חומרת ההפרות של נס ופגיעותיה החוזרות בהתארגנות עובדיה


נשיא בית הדין האזורי לעבודה בירושלים כב' השופט אייל אברהמי קיבל היום (ד') אחר הצהריים את בקשת צו המניעה שהגישה ההסתדרות כנגד נס טכנולוגיות, והורה להנהלת החברה לעצור מיידית את ניסיונה לפטר ולהרחיק שלושה מחברי ועד העובדים המוצבים באתריה בבית החולים הדסה ועיריית ירושלים.

בשבועיים האחרונים שובתים עשרות עובדי נס בהדסה ובעיריית ירושלים, נוכח גרירת רגליים וחוסר הידברות מצד הנהלת נס במו"מ להסדרת תנאי העסקת העובדים. העובדים, האמונים על הפעלת מערכות המחשוב והתמיכה במוסדות אלה, נוקטים בצעדים ארגוניים אולם משביתים את המערכות במידתיות ותוך התחשבות בצרכים מהותיים של בית החולים והעירייה. למרות זאת, חברת נס החליטה לפגוע בהתארגנות בניגוד לדין ולחוק, הרחיקה שני עובדים מהדסה וזימנה לשימוע לפני פיטורים עובדת בעירייה - שלושתם חברי ועד נס ופעילים בהתארגנות.

תוך כתיבת הבקשה לצו מניעה שהוגשה היום, המנהלים מטעם נס המשיכו להלך אימים על העובדים בהדסה והודיעו כי עליהם לעזוב את המקום תוך איום כי אם לא יעשו כן יפנו אותם באמצעות כוחות אבטחה. בנוסף, נס הביאה בניגוד לדין עובדים חיצוניים שימלאו את מטלותיהם של העובדים השובתים, תוך ניסיון בלתי חוקי לשבור את השביתה ואת ההתארגנות.

בתביעתה הבהולה שהגישה לבית הדין, ביקשה ההסתדרות לקבל צווים ארעיים וזמניים למניעת הפגיעה בחברי ועד העובדים ועובדי נס, ומניעת פגיעה בהתארגנות. בנוסף נתבקש בית הדין לפסוק פיצויים בסך 600 אלף שקל לאור מספר ההפרות וחומרתן של נס בדגש על הימשכותן לאורך זמן.

יצוין כי ההסתדרות צירפה להליך גם את בית החולים הדסה ואת עיריית ירושלים, נוכח העובדה שהעובדים מוצבים בחצרותיהן במיקור חוץ. לטענת ההסתדרות, החלטות הנהלות העירייה ובית החולים שלא לנקוט עמדה ולהיות אדישות למתרחש, כמוהן כהסכמה למתרחש.

כב' השופט אברהמי, שכאמור קיבל את הבקשה לצו ארעי, הורה לעצור מיידית את ניסיון הפגיעה בהתארגנות וקבע כי לא ישונה מצבם של העובדים, תוך דחיית השימוע שנקבע לאחת מהם - וזאת עד לדיון נוסף בנושא שנקבע ב-22.11.2018.

התאגדות עובדי נס טכנולוגיות מלווה יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דניאל בונפיל; יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות יקי חלוצי ומזכיר האיגוד המקצועי ממרחב ירושלים דודו מור יוסף. הבקשה נכתבה והוגשה לבית הדין על ידי יועמ"ש להסתדרות במרחב ירושלים עו"ד אורנה נבון-כהן ועו"ד מאיר סוויסה מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות במרחב ירושלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il