TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2018


קומפיוגן
דר' ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"לית קומפיוג'ן, ציינה, "החודשים האחרונים היו מאוד משמעותיים עבור קומפיוג'ן, ואופיינו במספר הישגים חשובים
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה לאימונותרפיה של סרטן בשלבי פיתוח קליני ומובילה בגילוי חישובי של מטרות תרופתיות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי לשנת 2018, שהסתיים ב-30 בספטמבר 2018.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"לית קומפיוג'ן, ציינה, "החודשים האחרונים היו מאוד משמעותיים עבור קומפיוג'ן, ואופיינו במספר הישגים חשובים. בספטמבר, ניתן הטיפול לחולה הראשון בניסוי הקליני שלב 1 של COM701, שממשיך להתקדם כמתוכנן. זמן קצר לאחר מכן, חתמנו על הסכם שיתוף פעולה קליני עם בריסטול-מאיירס סקויב, שמעניק לנו אספקה של אופדיבו (Opdivo®) עבור זרוע הניסוי שתכלול שילוב תרופות, וכן את האפשרות להאיץ את ההערכה הקלינית של COM701 בניסויים משולבים נוספים. עם התחלת הניסוי הקליני של באייר ברבעון זה, במהלכו ניתן טיפול לחולה הראשון באמצעות BAY 1905254, יש כעת שני ניסויים קליניים המתבססים על תרופות כנגד חלבוני מטרה חדשים שהתגלו בעזרת הכלים החישוביים שלנו. זוהי הוכחה נוספת לעוצמה ולערך של הפלטפורמה החישובית שלנו לגילוי תרופות חדשות".

"הנתונים הפרה-קליניים שלנו מראים ש-PVRIG (המטרה התרופתית אליה מכוון COM701) ו-TIGIT הם המעכבים העיקריים בציר האימונו-אונקולוגי DNAM, וש-PVRIG הוא רכיב משמעותי שחסר בגישות אימונותרפיות שמתמקדות רק בעיכוב של המסלול הביולוגי של TIGIT בציר זה. המחקרים שלנו מראים כי נדרש עיכוב של PVRIG על מנת למקסם פעילות אנטי-סרטנית של מעכב TIGIT לבד או בשילוב עם PD-1, בסוגי סרטנים שונים ובאוכלוסיות חולים שונות. המחקר שלנו נתמך על ידי תוצאות קליניות ראשוניות שפורסמו על ידי אחרים שמראים השפעה מעודדת אבל צנועה של נוגדנים אנטי-TIGIT בניסויים קליניים שלב 1".

"כנוגדן התרפויטי היחידי כנגד PVRIG הזמין כיום לניסויים קליניים, COM701 יוצא דופן בתחום הצפוף והתחרותי של האימונו-אונקולוגיה, וככזה מספק הזדמנות ייחודית לענות על צרכים רפואיים שאין להם כעת מענה עבור חולי סרטן שמחלתם חזרה או שאינם מגיבים לתרופות קיימות. יתרה מזאת, תכנית זו מדגישה את הגישה היחודית שלנו לגילוי ופיתוח תרופות, גישה שמונחית על ידי שלושה עקרונות: התמקדות במסלולים ביולוגים חדשים שצפויים לענות על צרכים רפואיים משמעותיים שאין להם כיום מענה, גישה מונחית-מדע לבחירת שילובי התרופות האופטימליים, ובחירת חולים על סמך הבנה מדעית מעמיקה של המסלולים הביולוגים החדשים".

"אנחנו בטוחים שגישה יחודית זו תמשיך לייצר תרופות פוטנציאליות ראשונות מסוגןמתוך תכניות הפיתוח שלנו בתחום האימונו-אונקולוגיה, שנמצאות כעת בשלבים מוקדמים", סיכמה דר' כהן-דייג.

ציוני דרך שהושגו לאחרונה:
כניסה לשיתוף פעולה קליני עם בריסטול-מאיירס סקויב. שיתוף הפעולה כולל אספקה של אופדיבו עבור זרוע הטיפול המשולב של הניסוי הקליני שלב 1 שתכלול את COM701 עם אופדיבו, ומסגרת הרחבה לניסויים קליניים נוספים שיבחנו שילובים, כגון מעכבי PVRIG ו-TIGIT. בנוסף, בריסטול-מאיירס סקויב השקיעה 12 מיליון דולר בקומפיוג'ן.
חולה ראשון טופל במסגרת ניסוי קליני שלב 1 של COM701.
חולה ראשון טופל במסגרת ניסוי קליני שלב 1 של BAY 1905254, שבעקבותיו זכאית לקומפיוג'ן לתשלום אבן דרך של 7.8 מיליון דולר מבאייר.

תוצאות כספיות:
ההכנסות ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכמו ב-7.8 מיליון דולר בהשוואה ל-0 דולר בתקופה המקבילה בשנת 2017. ההכנסות ברבעון זה משקפות את אבן הדרך שהושגה בניסוי של באייר וקשורות לטיפול בחולה הראשון בניסוי שלב 1 BAY 1905254.

הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכמו ב-7.8 מיליון דולר בהשוואה ל-7.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2017. הוצאות המחקר והפיתוח ממשיכות לשקף הוצאות פיתוח פרה-קליני הקשורות ל-COM902 וההערכות להגשת בקשה לאישור תחילת ניסויים קליניים (IND) הצפוייה ב2019 והוצאות פיתוח קליני הקשורות לניסוי שלב 1 ב-COM701 שהתחיל בספטמבר 2018.

ההפסד הנקי ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכם ב-3.1 מיליון דולר, או 0.05 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי של 9.9 מיליון דולר, או 0.19 דולר למניה בדילול מלא ברבעון השלישי בשנת 2017.

נכון ליום 30 בספטמבר 2018 סך יתרות המזומנים ושווי המזומנים הסתכמו ב-34.9 מיליון דולר בהשוואה ל-30.4 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2017. יתרות המזומנים במאזן אינן כוללות 12 מיליון דולר שהשקיעה בריסטול-מאיירס סקוויב תמורת מניות קומפיוג'ן או 7.8 מיליון דולר עבור אבן הדרך שהושגה בניסוי של באייר. לחברה אין חוב.

שיחת ועידה
קומפיוג'ן תקיים שיחת ועידה לסקירת תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2018, היום, 7 בנובמבר 2018, בשעה 15:30 שעון ישראל. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון: 03-918-0644. שיחת הועידה תהיה זמינה בשידור ישיר בקישור זה. האזנה חוזרת לשיחת הועידה תהיה זמינה באתר החברה www.cgen.com.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח מוקדמות יותר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה מעבדות מחקר ופיתוח בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il