TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ניסויי חוזק קרקעיים הוכיחו אפשרות להגדלת אורך החיים של מטוסי ה-F-35A


לוקהיד מרטין
מבנה ה-F-35A השלים את ניסויי החוזק הקרקעיים במפעלי BAE Systems בבריטניה, בעוד דגמי ה-F-35B ו-F-35C עברו את הניסויים במפעלי לוקהיד מרטין בפורט וורת' שבטקסס

המשרד המשותף לניהול תוכנית ה-F-35 ולוקהיד מרטין השלימו ניסויי חוזק סטטיים, ניסוי הפלה וניסויי עמידות, והתוצאות המוקדמות מצביעות על פוטנציאל להגדלת אורך החיים של ה-F-35A בשירות.
הבדיקות הקפדניות אישרו את חוזקו של מבנה המטוס ואת גמישותו להפעלת עומסים כדי לעמוד בתנאים התובעניים שבהם הוא יפעל במהלך פעילותו המבצעית. התוצאות הסופיות של הניסויים יסייעו לניהול צי המטוסים ולחיזוי דרישות התחזוקה במשך עשרות שנות פעילות.


"ה-F-35 המהפכני בשלושת דגמיו דוחף את גבולות ההנדסה והפיסיקה עם מהירות טיסה על-קולית, זריזות, רום טיסה וזווית התקפה, יכולות נשיאת חימוש, נחיתות אנכיות, פעילות מסיפון נושאות מטוסים ועוד", אמר גרג אולמר, סגן נשיא והמנהל הכללי של תוכנית ה-F-35 בלוקהיד מרטין. "ניסויי העמידות נותנים לטייסי וטייסות ה-F-35 ביטחון רב בביצועי המטוס כיום ולעשורים הבאים".


הניסויים הקרקעיים כוללים בדיקות עמידות של מבנה המטוס כולו בשלושת הדגמים של ה-F-35, כאשר המבנה מועמס במתקני ניסוי מיוחדים ובמעבדות כדי לדמות את העומסים הפועלים על הקרקע ובטיסה בתנאים שונים. אורך החיים שתוכנן ל-F-35 מסתכם ב-8,000 שעות טיסה, אך בניסויים הקרקעיים נדרש המבנה להוכיח את עמידותו בשני מחזורי חיים, דהיינו 16,000 שעות. ה-F-35A עבר את הדרישות במידה ניכרת והוכיח בניסויים הקרקעיים את עמידותו בשלושה מחזורי חיים שלמים, דהיינו דימוי 24,000 שעות טיסה – דבר שנותן ביטחון באפשרות להגדיל את אורך החיים בשירות.


"אנו צופים לניתוח התוצאות והצגת הנתונים כדי לשקול מתן אישור להגדלת אורך החיים של המטוס במידה נוספת", אמר אולמר. "כבר כיום אושר ל-F-35 אורך חיים מהארוכים ביותר שנקבעו למטוס קרב כלשהו, והארכה נוספת תפחית במידה ניכרת את העלויות העתידיות לכל מפעילי ה-F-35 בעשורים הבאים".
מבנה ה-F-35A השלים את ניסויי החוזק הקרקעיים במפעלי BAE Systems בבריטניה, בעוד דגמי ה-F-35B ו-F-35C עברו את הניסויים במפעלי לוקהיד מרטין בפורט וורת' שבטקסס. כל הדגמים עוברים בדיקות פירוק לרכיבים במכון הלאומי למחקר תעופתי בוויצ'יטה שבקנזס.

אודות לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין היא חברה גלובאלית בתחום הביטחון והחלל, המעסיקה כ-100,000 איש ברחבי העולם ועוסקת בעיקר במחקר, תכנון, פיתוח, יצור, אינטגרציה ותחזוקה של מערכות, מוצרים, אמצעים ושירותים טכנולוגיים מתקדמים. ללוקהיד מרטין מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות ההיי-טק והתעשייה הביטחונית בישראל.
למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il