TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Virtual Crypto הישראלית חתמה על מזכר הבנות להפצת מוצריה במקסיקו


אלון דיין, מנכל Virtual Crypto
פריסת הכספומטים למטבעות קריפטו שמספקת החברה תומכת בחתירתה של וירטואל קריפטו לאימוץ המוני של הכספומטים ברחבי העולם

חברת הסטארט אפ הישראלית Technologies Ltd. Virtual Crypto (www.virtual-crypto.com) מראש העין (OTCQB: VRCP), העוסקת בפיתוח ואספקת פתרונות להנגשה לציבור של מטבעות קריפטוגרפים, חתמה על מזכר הבנות עם חברת Consorcio WLRL Sa de CV, להפצה בלעדית של כספומט הקריפטו של Virtual Crypto ברחבי מקסיקו. במסגרת מזכר ההבנות החדש, Consorcio WLRL Sa de CV התחייבה לרכוש מ-Virtual Crypto את פתרונות החומרה והתוכנה של הכספומט ולמקד בשלב הראשוני מאמצים בהפצתם במגזרי התיירות והמסחר. הצעד הראשון צפוי להיות פריסה ניסיונית של מכשיר כספומט, שצפויה לגדול בהיקפה בהמשך.


מזכר ההבנות הנוכחי הוא ההכרזה השנייה של Virtual Crypto על התרחבות גלובלית בשבועות האחרונים. באמצע אוגוסט הודיעה החברה על חתימת הסכם הפצה רב שנתי בלעדי שיאפשר לה להתחיל למכור את מוצרי Virtual Crypto בדרום אפריקה וב-15 מדינות נוספות בחציה הדרומי של אפריקה וצפוי ליצור לה הכנסות מיידיות ממכירת מוצרים, תמלוגים ותשלומים עבור שירותי תמיכה. המוצרים שיימכרו באפריקה כוללים פתרונות חומרה ותוכנה לקניה, מכירה והמרה של מטבעות קריפטו ולתשלום במטבעות קריפטו, באמצעות מערכות נקודות מכירה (POS), כספומטים, מכשירי טאבלט, מחשבי PC ומכשירים ניידים.
מאז השקת Virtual Crypto בינואר 2018 ממשיכה החברה בהתרחבות גלובלית. עד כה, נחתמו הסכמים עבור הפצת מוצריה במדינות הבאות: מקסיקו, דרום אפריקה, ישראל, קונגו, זמביה, זימבבואה, אנגולה, בוטסואנה, נמיביה, מוזמביק, טנזניה, מדגסקר, מלאווי, איי סיישל, לסותו, מאוריציוס, סווזילנד ואיי קומורו.
אלון דיין, מנכ"ל Virtual Crypto, מסר: "מטבעות קריפטו הם חסרי גבולות וככל שהם הופכים לזמינים יותר יהיה קל יותר לכל אדם למנף את הפוטנציאל שמגולם בשיטת התשלום החלופית. החזון שלנו הוא לבנות רשת עולמית של כספומטים ופתרונות נקודות מכירה של מטבעות קריפטו, שיקדמו אימוץ המוני של מטבעות אלה".


על פי מזכר ההבנות, המפיץ מביע כוונה משמעותית לבנות רשת של כספומטים של Virtual Crypo ולבצע רכישה והתקנה ראשוניות במיקום שייקבע בהמשך. בנוסף לכך, המפיץ ירכוש את פתרונות החומרה והתוכנה של Virtual Crypto וישלם באופן שוטף תמלוגים ותשלומים עבור תמיכה.


מקסיקו מהווה יעד תיירותי הבשל לאימוץ יומיומי של טרנזקציות במטבעות קריפטו. הטכנולוגיה הקניינית של Virtual Crypto צפויה לספק לשוק זה טרנזקציות רציפות וחוויית לקוח מאובטחת על בסיס סריקה של כמות גדולה של בורסות קריפטו בתוך שניות בודדות. החברה צופה שפתרון זה יהיה אטרקטיבי עבור תיירים המעוניינים להימנע משערי חליפין גבוהים בעסקאות המרה של כסף רגיל.

חברת Virtual Crypto Technologies Ltd. הוקמה בינואר 2018 על ידי צוות יזמים ישראלים הכולל את המנכ"ל אלון דיין, המדען הראשי ד"ר רועי יצחק ומומחה הקריפטו גיא כורם. אלון דיין שימש בין היתר כמייסד משותף ומנכ"ל של חברת התקשורת האלחוטית Celliboost ושל חברת הסייבר L1-Systems Ltd.. ד"ר רועי יצחק הוא מומחה למתימטיקה שימושית ולאלגוריתמים של ביג דטה, שצבר ניסיון עשיר במחקר יישומי ובאקדמיה בתחומים דוגמת כריית נתונים וניתוח רשתות.


בין היתר, פיתח ד"ר יצחק אלגוריתמים עבור החברות Gett (לשעבר Get Taxi) ו-Fiverr, והוביל צוותי מו"פ ב-AT&T, HP ו-Outbrain. גיא כורם שימש בין היתר כמנכ"ל של חברת Spondoolies, המספקת ציוד לכריית ביטקוין וצבר ניסיון רב שנים בתרומה לקהילת הביטקוין. Virtual Crypto Technologies החלה להיסחר החל ממרץ 2018 בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC (Over the Counter) בארצות הברית תחת הסימול VRCP (OTCQB:VRCP).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il