TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גרדיה של אליום מדיקל חתמה על מזכר הבנות לעסקה אסטרטגית עם חברה בינלאומית מובילה ומהגדולות בעולם בתחום המכשור הרפואי


אליום מדיקל
במסגרת ההסכם תקבל אליום תשלום ראשוני משמעותי, החברה הגלובאלית תפיץ את מערכת ה-WIRION באופן בלעדי בשוק האמריקאי לתקופה של 3 שנים, במהלכה תינתן לחברה הגלובאלית אופציה לרכישת כלל הנכסים של גרדיה

הסכום המצטבר של התשלום הראשוני והתמורה הצפויה ממימוש אופציית הרכישה הינו כ- 70 מיליון שקל. בנוסף, צופה החברה מכירות של ה- WIRION לחברה הגלובאלית לשוק האמריקאי בהיקף של עשרות מיליוני שקלים


כמו כן, אישרה הרשות לחדשנות לחברת הבת תרוליף, המפתחת מסתם לבבי בגישה חדשנית שנועדה לתת מענה טיפולי למיליוני חולים ברחבי העולם, מענק בלתי מדלל להמשך פיתוח המסתם על פי תקציב בסך 5.2 מיליון שקל


אליום מדיקל סולושנס בע"מ )ת"א: אלמד), המנוהלת על ידי אסף אלפרוביץ, מתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, המיועדות לתת פתרונות חדשניים בשווקים גדולים לצרכים קליניים להם לא קיים מענה מספק, דיווחה הבוקר, כי חברת הבת בבעלות מלאה, גרדיה, חתמה על מזכר הבנות בלתי מחייב עם חברה בינלאומית מובילה ומהגדולות בעולם בתחום המכשור הרפואי. העסקה כוללת תשלום ראשוני משמעותי במועד חתימת ההסכם, הפצה בלעדית של מוצרי גרדיה בשוק האמריקאי לתקופה של 3 שנים, וכן אופציה לרכישת כל הנכסים של גרדיה בתקופה של 27 חודשים מיום החתימה על ההסכם. עוד עולה מהדיווח, כי הסכום המצטבר מהתשלום הראשוני והתשלום הצפוי בגין מימוש האופציה הינו כ- 70 מיליון שקל. בנוסף, החברה מצפה לתמורה כספית של עשרות מיליוני שקלים בתקופת ההפצה בגין מכירת מערכת WIRION בשוק האמריקאי. יצוין, כי בתקופה הקודמת למימוש האופציה, אליום שומרת לעצמה את זכויות ההפצה בכל השווקים מחוץ לארה"ב, הן באמצעות שותפים קיימים והן באמצעות שותפים חדשים.


בנוסף, דיווחה החברה, כי הרשות לחדשנות לאומית אישרה לחברת הבת תרוליף, המפתחת מסתם לבבי מיטרלי ייחודי הנועד להשתלה בשיטה חדשנית, מענק לא מדלל להמשך פיתוח המסתם עבור תקציב בהיקף של כ- 5.2 מיליון שקל. גובה המענק נקבע בשיעור ההשתתפות המקסימלי של 50%. אישור זה מהווה הבעת אמון ומשנה תוקף לטכנולוגיה החדשנית של תרוליף, להתקדמות המשמעותית שהושגה עד כה, לתוצאות הניסויים הפרה-קליניים וכן לפוטנציאל לספק פתרון אפקטיבי למיליוני חולים ברחבי העולם. בכוונת החברה לחבור לשותף אסטרטגי בינ"ל בהמשך. יצוין, כי היקף שוק המסתמים המיטרלים נאמד בכ-5 מיליארדי דולר בשנה ב- 2020. כ-10% מהאוכלוסייה העולמית מעל גיל 75 סובלים מתופעה של דליפה במסתם זה כאשר בארה"ב לבדה ישנם מעל 4 מיליון חולים.


מתחילת שנת 2018 דיווחה אליום מדיקל על מספר התפתחויות משמעותיות בחברה:
אליום מדיקל - חברת המחקר אדיסון דיווחה, כי היא מעדכנת את מחיר היעד של המניה ל- 1.82 ש"ח (כ-43% מעל מחיר השוק נכון ליום המסחר האחרון) בעקבות ההתקדמות שנרשמה בכל קווי המוצרים, עלייה משמעותית בהכנסות תוך הצגת שיפור ברווחיות הגולמית וכן כתוצאה מקבלת אישורים רגולטוריים בשווקים חדשים. חשוב לציין כי חברת המחקר אדיסון תמחרה את הפעילות של גרדיה ככוללת מכירה ושיווק של מוצרי גרדיה על ידי החברה באמצעות רשת מפיציה בלבד, ולא נתנה כלל ביטוי לשווי עסקה אסטרטגית פוטנציאלית ולסיכוי התממשותה כפי שדיווחה עליה היום החברה.

גרדיה - מפתחת ומשווקת מערכת ייחודית מוגנת פטנט מסוג פילטר המגנה מפני תסחיפים הנוצרים במהלך צנתורים, קיבלה אישור רחב וייחודי מה-FDA לשיווק המערכת לצנתור בעורקי הרגליים. אישור זה מצטרף לאישור באוסטרליה ובניו זילנד, אישור ה- FDA לשימוש במערכת בעורקי התרדמה, ולאישור שקיבלה גרדיה מהרשויות באירופה ובישראל לשימוש במערכת בצנתורים בכל כלי הדם. כמו כן, דיווחה החברה על כך שתוצאות ניסוי ה-FDA שביצעה גרדיה לאחרונה בהצלחה מרובה יפורסמו בקרוב במגזין קרדיו-וסקולרי מוביל.


תרוליף – המסתם המפותח על ידי החברה מציג פתרון ייחודי המושתל בחולה בגישה טרנס-ספטלית, וזאת ביחס למרבית הפתרונות המתחרים הנמצאים בשלבים שונים של פיתוח וקליניקה שהינם בגישת החדרה טרנסאפיקלית הנחשבת כזעיר פולשנית למחצה. לאור התקדמות המשמעותית בפיתוח המסתם ותוצאות הניסויים הפרה-קליניים, עמדה תרוליף בהצלחה בכל קריטריוני הפיתוח של הפרויקט, וקיבלה מהרשות מענק בלתי מדלל בסך של כ- 2 מיליון ש"ח.


בנוסף, הרשות לחדשנות אישרה לתרוליף מענק לא מדלל להמשך פיתוח המסתם עבור תקציב בהיקף של כ- 5.2 מיליון שקל לתקופה של 12 חודשים. אישור זה מהווה הבעת אמון ומשנה תוקף לטכנולוגיה המפותחת על ידי תרוליף וכן לפוטנציאל לספק פתרון אפקטיבי לצורך קליני משמעותי אשר אין לו פתרון, למיליוני חולים ברחבי העולם. תרוליף ממשיכה בפיתוח המסתם, לרבות כוונה לבצע ניסויים פרה-קליניים רחבים וביצוע ניסוי ראשוני בבני אדם, וזאת במטרה לחבור לשותף אסטרטגי בינ"ל. כמו כן, החברה פועלת לקידום השקעות נוספות בתרוליף, בין היתר באמצעות הנפקה של החברה הבת.


יצוין, כי הפתרון הפרוצדוראלי היחידי המוצע כיום לחולים הסובלים מדליפה במסתם המיטרלי הינו ניתוח לב פתוח פולשני תחת מכונת לב ריאה. לכן, תחום החלפת המסתם הינו אטרקטיבי ביותר וחברות מובילות בתעשייה מתקשרות בעסקאות ענק בשלבים מוקדמים יחסית. במהלך השנים 2015-2017 בוצעו עסקאות בהיקף כולל של כ-2 מיליארד דולר, במסגרתן רכשו ענקיות המכשור הרפואי Abbott, Medtronic וEdwards-, וכן LivaNova חברות מסתמים בשלבים מוקדמים.


מערכת אלווטיקס - צפויה להוות אלטרנטיבה אנדוסקופית בטוחה, יעילה והפיכה לניתוחים בריאטרים לקיצור או מעקף קיבה, ופותחה על מנת להקטין באופן משמעותי את ספיגת הסוכרים בדם ולטפל בהשמנת יתר, החלה בניסוי קליני ראשוני בבני אדם בבית חולים בריאטרי מוביל בהודו וזאת לאחר שהניסויים הפרה-קליניים הסתיימו בהצלחה. בנוסף, החברה קיבלה מענק של כ- 1.4 מיליון שקל מהקרן הדו-לאומית סינגפור-ישראל וכן, משקיעים המתמחים בתחום מדעי החיים הביעו את אמונם והשקיעו סך של 3.2 מיליון שקל בחברה, המשקף לאלווטיקס שווי של 35 מיליון שקל אחרי הכסף.


לפי דוח הבריאות העולמי על סוכרת משנת 2016, למעלה מ- 422 מיליון בני אדם הוגדרו כסובלים מסוכרת מסוג 2 בשנת 2014. עלויות הטיפול הרפואי המיוחסות להשמנת יתר עומדות על כ- 827 מיליארד דולר בשנה.


להערכת החברה, פוטנציאל הצמיחה של שוק היעד למערכת עשוי להיות אף גבוה יותר לאור קווים מנחים של ההתאחדות האמריקאית לטיפול בסוכרת הממליצים כי הניתוח הבריאטרי, אותו מתעתדת המערכת להחליף, יהפוך לטיפול מקובל לחולי סוכרת גם עבור חולים הסובלים מעודף משקל מתון.
אליום - קיבלה את אישור CE לשיווק הסטנט הפרוסטטי לטיפול ב-BPH ולשיווק הסטנט הארוך לשופכן החדשניים והייחודיים שלה באירופה ובמדינות נוספות. יצוין כי למערכות הסטנטים של החברה אישורי שיווק בסין, אירופה, אוסטרליה, דרום-קוריאה, ישראל, מקסיקו, רוסיה, דרום-אפריקה וארגנטינה.

השנה הרחיבה החברה משמעותית את הטריטוריות בהן היא פועלת והחלה באמצעות מפיציה בפעילות למכירת מוצריה בסין, מקסיקו ורוסיה.


על פי מחקר של חברת GlobalData, השוק הגלובאלי של BPH צפוי לגדול ל-4.9 מיליארדי דולר בשנת 2024, עם שיעור צמיחה שנתי משוקלל של 8%. שוק ענק זה הופך פתרונות זעיר פולשניים שיכולים להוות תחליף אפקטיבי לפתרונות הניתוחיים לאטרקטיביים עבור חברות מובילות בתחום. לראיה לפני כשנה, רכשה ענקית הציוד הרפואי Teleflex את חברת NeoTract שלה שתל לטיפול ב-BPH המתחרה בסטנטים הפרוסטטיים של החברה ב-1.1 מיליארד דולר.


לאחרונה דיווחה החברה כי היא בוחנת את האפשרות לחדור לשוק האמריקאי עם מגוון מוצריה האורולוגיים, כולל תהליכי רגולציה נדרשים, עם שותף פוטנציאלי מוביל ובעל יכולת הפצה בשוק האמריקאי.
מוצרי אנדופסט - החברה קיבלה אישור מרשות הבריאות הרוסית לשיווק המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן הנשי ובעיקבות כך החלה בשיווק המוצר ברוסיה. החברה צופה לקבל אישור לשיווק מוצרים אלו במקסיקו במסגרת הסכם ההפצה במהלך השנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il