TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

F5 ממנה את דיויד הלפר לסגן נשיא בכיר למכירות באזור EMEA


דיויד הלפר
מוביל פעילות המכירות החדש של F5 Networks יפעל לחיזוק עסקי אבטחת המידע והענן של החברה

F5 Networks (NASDAQ: FFIV) ממנה את דיויד הלפר לסגן נשיא בכיר למכירות עבור אנגליה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). כמוביל ותיק ומנוסה של צוותים גלובליים בעלי ביצועים גבוהים, דיויד רכש יותר מ- 25 שנים של ידע עמוק בסקטור הטכנולוגי. הוא הצטרף לראשונה ל- F5 ב- 2016 כסגן נשיא בכיר עולמי לשותפים ומכירות ענן.


"דיויד הוא מנהיג בעל מומחיות עם רשימת הישגים גלובלית חזקה. עם ניסיון בפיתוח לקוחות וידע מסחרי עמוק, אנחנו מצפים כי דיויד ימשיך להאיץ את אבטחת היישומים של F5 ואת הובלתה בתחום הענן בכל EMEA," אמר צ'אד וולן, סגן נשיא למכירות כלל עולמיות ב- F5 Networks.


לפני F5, הלפר שימש כסגן נשיא עולמי לשותפים בחברת אבטחת המידע לניידים Lookout, בה הוא גם החזיק בתפקיד של מנהל המכירות לאזור אסיה-פסיפיק ומכירות פנים. במשך קרוב ל- 15 שנים, דיויד גם החזיק בתפקיד בכיר ב- Juniper Networks כראש פעילות השותפים סביב העולם וסגן נשיא למסחר ומכירות פנים, ובזמן ששהה בלונדון, סגן נשיא שותפים ושיתופי פעולה ב- EMEA. הלפר הצטרף ל- Juniper Networks בשנת 2000 מ- UUNET, בה עבד במכירות גלובליות.


דיויד מחזיק בתואר BA במדעי המדינה מקלמזו קולג', מישיגן, והוא גם למד ב- International Study Program שב- Universidad de Extremadura, Cáceres שבספרד.
הלפר הוא דובר מבוקש ומוביל דעה, המשתתף באופן קבוע באירועים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה, שולחנות עגולים ואירועי תקשורת גלובליים.


"אני שמח מאד לעמוד בראש המכירות של EMEA ולחזק את מיצובה של F5 כמובילה באבטחת היישומים ובשווקי הענן," אמר דיויד הלפר. "F5 מוצבה באופן ייחודי על מנת לסייע לעסקים ב- EMEA להתמודד עם נוף האיומים המשתנה באופן תדיר, עם הדאגה הגוברת בנוגע לפרטיות המידע ועם הדרישות של העסק המונעות על ידי הענן. יש לי צוות מוכשר באופן מיוחד של מומחים ומקצועני מכירות, שמחויבים להגדלת הקשרים עם לקוחות ושותפים באזור. אנחנו כעת צריכים לקחת את היוזמות לשלב הבא על ידי חיזוק ואבטחה נוספים של היישומים של הלקוחות שלנו – ללא תלות במקום הימצאם".

אודות F5
F5 (NASDAQ: FFIV) הופכת יישומים למהירים, חכמים ובטוחים יותר לארגונים, חברות הטלקום והמוסדות הממשלתיים הגדולים בעולם. F5 מספקת פתרונות ענן ואבטחת מידע, המאפשרים לארגונים לאמץ את תשתית היישומים שהם בוחרים מבלי להתפשר על מהירות ושליטה.
מרכז הפיתוח הישראלי של F5, השלישי בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים יותר מ- 250 עובדים. למידע נוסף בקרו ב-f5.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il