TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה למחצית הראשונה של 2018


ביו ויו
המכירות הסתכמו ב-11.94 מיליון שקל; שיפור ברווח הגולמי
עלייה בהכנסות המחצית הראשונה בהשוואה למחצית הראשונה אשתקד, בעיקר בשל גידול במכירת מערכות סריקה חדשות
צמצום ההפסד מ-2 מיליון שקל ל-1.03 מיליון שקל
שיתוף פעולה עם חברת Vortex Biosciences, לפיתוח תהליך משולב לזיהוי ביומרקרים קליניים על CTCs

חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2018.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

הכנסות החברה הסתכמו במחצית הראשונה של 2018 ב-11.94 מיליון שקל, עלייה לעומת הכנסות של 11.23 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד. סדרי הגודל של הכנסות החברה מחוזי שירות, שדרוגים ואחרים במחצית הראשונה של השנה נותרו דומים ביחס לתקופה המקבילה, ועיקר הגידול בהכנסות נבע מעלייה במכירת מערכות סריקה חדשות.

הרווח הגולמי הסתכם במחצית הראשונה של השנה ב-7.19 מיליון שקל, עלייה לעומת רווח גולמי של 6.63 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2017.

הוצאות המחקר והפיתוח במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בסך של 3.69 מיליון שקל לעומת 2.87 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד. הגידול נבע מפרויקט פיתוח הנדסי לפלטפורמת סריקה חדשה.

הוצאות ההנהלה וכלליות רשמו במחצית הראשונה של השנה עלייה ל-2.67 מיליון שקל, בהשוואה ל-2.38 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד. הגידול בהוצאות נובע מהעסקת חברת ייעוץ לבחינת אפיקי צמיחה חדשים עבור החברה.

ההפסד במחצית הראשונה הסתכם ב-1.03 מיליון שקל, קיטון משמעותי לעומת הפסד של 2 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד. הקיטון בהפסד נובע בעיקרו מגידול בהכנסות וברווח הגולמי, ובנוסף גם קיטון בהוצאות בגין הפרשי שער.

ד"ר אלן שוויבל, מנכ"ל ביו ויו: "אנו שמחים על כך שתוצאות המחצית הראשונה של 2018 מעידות כי החברה שומרת על רמת ההכנסות, ואף מגדילה אותן, ומצמצמת את ההפסד. שיתוף הפעולה עם Vortex וחברות אחרות לפיתוח תהליך משולב לזיהוי ביומרקרים קליניים על CTCs עתיד להוות מנוע צמיחה, והחברה מאמינה כי שיתופי הפעולה הללו יעזור לה להיכנס לשוק יעד צומח. בנוסף אנו ממשיכים בפיתוחה של פלטפורמת סריקה חדשנית, ה-DeNovo, אשר הייעוד הראשוני שלה הינו לתחום ה-CTC. במקביל נמשיך לפתח אפליקציות ליישומים חדשים הן עבור מערכות הסריקה הקיימות והן עבור הפלטפורמה החדשה, ה-DeNovo".

אודות ביו ויו:

החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית (FISH, fluorescence in-situ hybridization) ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.

למידע נוסף אודות הטכנולוגיה של ביו ויו וידיעות נוספות ניתן ליצור קשר בכתובת: info@bioview.co.il או לבקר באתר האינטרנט של החברה: www.bioview.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il