TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיץ חם בחברת Manpower Group Solutions


מנפאואר
זכתה במכרזים לניהול פרויקטים ארוכי טווח עבור רכבת ישראל ונתיבי ישראל

הזכיות מוערכות במיליוני שקלים לתקופה של 6 שנים ברכבת ישראל ו-5 שנים בנתיבי ישראל
הפרויקט אותו תנהל החברה עבור רכבת ישראל הוא מערך הפיקוח והבקרה על מלאי הכסף בתחנות הרכבת השונות ובמכונות הכרטוס, הכולל ספירות מלאי הכסף, הטענת מכונות, ניהול פריטות והפקדת כספים


הפרויקט אותו תנהל החברה עבור נתיבי ישראל הינו הפעלת מרכז ניהול תנועה לאומי האחראי על ניהול אירועים ומתן שירות למשתמשי הדרך בכל כבישי הארץ הבין עירוניים (מלבד כבישי אגרה)


שני הפרויקטים ינוהלו ויתופעלו על ידי עשרות עובדי Manpower Group Solutions


סיגל עזריאל, סמנכ"לית פרויקטים Manpower Group Solutions: "אנחנו מודים לרכבת ישראל ונתיבי ישראל על הבעת האמון בנו, וביכולתינו להעניק להם ולציבור הנוסעים והנהגים שירות מקצועי, אמין ואדיב"
חברת Manpower Group Solutions ((MGS, מקבוצת Manpower ישראל, הודיעה כי זכתה במכרזים לניהול פרויקטים ארוכי טווח עבור רכבת ישראל ונתיבי ישראל, בשווי מיליונים שקלים. שני הפרויקטים ינוהלו ויתופעלו על ידי עשרות עובדי החברה.


במסגרת המכרז תנהל החברה ב-6 השנים הקרובות עבור רכבת ישראל את מערך הפיקוח והבקרה על מלאי הכסף בתחנות הרכבת השונות ובמכונות הכרטוס. הפרויקט כולל בין השאר את ספירות מלאי הכסף, הטענת מכונות, ניהול פריטות והפקדת כספים מכלל התחנות.


בנוסף, MGS תנהל ותפעיל ב-5 השנים הקרובות את מרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל. המרכז אחראי על ניהול אירועים ומתן שירות למשתמשי הדרך בכל כבישי הארץ הבין עירוניים (מלבד כבישי אגרה). מרכז הבקרה פועל בשיתוף פעולה עם משטרת התנועה וצה"ל ומהווה נתיב קריטי בתחקור אירועים והפקת לקחים.


סיגל עזריאל, סמנכ"לית פרויקטים Manpower Group Solutions: "אנחנו מודים לרכבת ישראל ונתיבי ישראל על הבעת האמון בנו, וביכולתינו להעניק להם ולציבור הנוסעים והנהגים שירות מקצועי, אמין ואדיב".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il