TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין, מסיים את תפקידו בסוף 2018


זאב שטיין
שטיין פורש בתום 26 שנים בקבוצה, 12 שנה מהן - בראש החברה אותה הקים וצברה מאז כ-350,000 מ"ר נכסים מניבים בשווי של יותר מ-4 מיליארד ש"ח

כדי למנוע חשש לניגוד עניינים לנוכח רכישת אפריקה ישראל ע"י בעל השליטה בקבוצה האם, החליט הדח"צ יהודה (יודקה) שגב שמכהן במקביל גם כיו"ר שפיר הנדסה ותעשייה, לחדול מלכהן בדירקטוריון רבעו כחול נדל"ן

רו"ח, ד"ר אסתרי גילעז-רן, בעלת PHD בחשבונאות ומסים נבחרה לכהן כדירקטורית בלתי תלויה

מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין, הודיע אמש לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מניהול החברה בסוף שנת 2018. זאב שטיין הוא המנכ"ל הראשון של רבוע כחול נדל"ן, אותה הקים ב-2006.

ב-12 השנים האחרונות הפך שטיין את רבוע נדל"ן מחברה שכ- 90% מהכנסותיה הגיעו מהשכרת שטחים לסופרמרקטים (בעיקר למגה), לחברה שכ- 95% מהכנסותיה מגיעות משוכרים חיצוניים בלתי קשורים לקבוצה. החברה שהונפקה בשנת 2006 עם נכסים בשווי של כ 1 מיליארד ש"ח, היא היום חברה עם נכסים בשווי של מעל 4 מיליארד ש"ח, כאשר סך כל השטחים המושכרים גדלו מכ- 150,000 מ"ר לכ 350,000 מ"ר. החברה שבשנותיה הראשונות התמקדה בנכסים להשכרה לקמעונאות מזון, התפתחה תחת ניהולו של שטיין, לעולם רחב של מתחמי מסחר, בניני משרדים, מתחמי לוגיסטיקה ומגורים. שטיין הצליח לנווט את רבוע נדל"ן במשברים שהיו מנת חלקה של החברה בתקופת הבעלות הקודמת ולצלוח את משבר התמוטטות השוכר המרכזי של הנכסים – החברה האחות בקבוצת בירן-ויסמן, רשת הסופרמרקטים מגה.

עם ההודעה על בקשתו לסיים בסוף השנה את התפקיד, ציין זאב שטיין: "לאחר 12 שנים ברבוע נדל"ן החלטתי לסיים את תפקידי ולאפשר לבא אחרי להצעיד את החברה לשיאים חדשים. זו גם ההזדמנות להודות למוטי בן משה על האמון מאז הפך לבעל השליטה בחברה ולאחל לו שיחד עם המנכ"ל הבא יצליח לשמר את האנשים הטובים ולפתח תחומים חדשים ויוזמות חדשות. אין לי ספק שהקבוצה החדשה בהובלת מוטי, שתכלול בקרוב גם את אפריקה ישראל, תגיע לשיאים, תפרוץ לתחומי פעילות חדשים, ותייצר הצלחות והישגים שלא הכרנו". שטיין הודה מקרב לב לצוות המסור שמלווה אותו ברבוע נדלן ולחברי הדירקטוריון של החברה במהלך השנים.

בעל השליטה ויו"ר דירקטוריון רבוע נדל"ן, מוטי בן משה, הודה לזאב שטיין על תרומתו הגדולה להצלחת החברה, הגידול המרשים בהיקפי הפעילות והניווט המרשים של החברה בימי משבר מגה. "אישיותך וכישוריך היוו נדבך חשוב בהפיכת רבוע נדל"ן לאחת מחברות הנדל"ן המניב המובילות בישראל ואנו נחושים להמשיך ולפתחה" ציין בן משה ומסר, כי יעמוד בראש ועדת איתור למציאת מחליף ראוי לזאב שטיין.

שטיין, שהצטרף לחברת אלון כבר לפני כ-26 שנים, נמנה עם הצוות המוביל של החברה ששינתה את תחום תחנות הדלק בישראל, במיזוג בין אלון לדור אנרגיה, פיתחה מתחמי מסחר ושטחי נדל"ן מניבים בצמוד לתחנות התדלוק, הנהיגה לראשונה בישראל את התדלוק העצמי ואף פיתחה – לראשונה בישראל את חנויות הנוחות אלונית.

עוד מדווחת הבוקר החברה, כי כדי למנוע חשש לניגוד עניינים לנוכח רכישת אפריקה ישראל ע"י בעל השליטה בקבוצה האם, החליט הדח"צ יהודה (יודקה) שגב שמכהן במקביל גם כיו"ר שפיר הנדסה ותעשייה, לחדול מלכהן בדירקטוריון רבוע כחול נדל"ן.


במקביל, אישר דירקטוריון החברה את צירופה של רו"ח ד"ר אסתרי גילעז-רן, בעלת PHD בחשבונאות ומסים, לכהן כדירקטורית בלתי תלויה. רו"ח ד"ר גילעז-רן כיהנה כראש החוג לחשבונאות במרכז האקדמי פרס וכחברת סגל באוניברסיטאות בר אילן ובן גוריון והיא בעלת פוסט דוקטורט מאוניברסיטת ניו יורק. רו"ח ד"ר אסתרי גילעז-רן בעבר כיהנה כמפקחת בכירה ברשות המסים, ניהלה את תחום המסים, מענקים והחוק לעידוד השקעות הון, כיהנה כיו"ר דירקטוריון תמיר פישמן ובוועדות המקצועיות של מועצת רואי החשבון.
יו"ר דירקטוריון רבוע נדל"ן, מוטי בן משה, הודה ליודק'ה שגב על שירותו בדירקטוריון החברה ואיחל הצלחה רבה לרו"ח ד"ר גילעז-רן עם אישורה כדב"תית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il