TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"מחיר למתמגן": מדינת ישראל בסכנה - קיים סיכוי גדול לרעידת אדמה חזקה


ניר שמול מנכל חברת שניר
טיפים ועצות כיצד לדאוג לנכס שלך ולהיות ערוכים בפני רעידות אדמה
ישראל בסיכון, קיים סיכוי גדול לרעידת אדמה חזקה בארץ, בעיקר על קו השבר הסורי האפריקאי. מבקר המדינה בדימוס יוסף שפירא פרסם דוח נוקב בעניין מוכנות המדינה לרעידות אדמה, ועדין לא גובשה תוכנית מיגון.

ניר שמול, מנכל מנכ"ל חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ולמסחר, בארץ ובחו"ל, מעניק טיפים והצעות למי שרוכש בימים אלה בתים, כיצד למצוא דירה ממוגנת ובתי ספר וגנים שעומדים בתקנים.

לדברי ניר שמול: "קיים סיכוי די ודאי לרעידת אדמה חזקה בישראל, שבה מאות ואלפים עלולים להיהרג חלילה. השאלות היחידות הנשאלות הן מתי? ואיפה? אין לנו מושג, המדינה בסיכון ולא עושה מאומה כדי להגן על תושביה, על כן הציבור חייב לקחת את האחריות לידיים ולאלץ את מקבלי ההחלטות לצאת עם תוכנית "מחיר למתגונן" במסגרתה המדינה מציעה פתרונות מעשיים למיגון הבתים, בתי הספר וגני הילדים בפני רעידות אדמה ובפרק זמן."

"ראינו שכאשר הממשלה רוצה היא יכולה, בדיוק כמו הפתרון בדמות התוכנית "מחיר למשתכן", שבא להיטיב עם הזוגות הצעירים ומחוסרי הדיור כך בדיוק אפשר וצריך להכין תוכנית מידית לחיזוק המבנים ולפינוי בינוי מסיבי גם במקומות שאין בהם כדאיות כלכלית לחיזוק מבנים". אומר שמול.

להלן מספר טיפים ועצות כיצד לדאוג לנכס/בית וכיצד להיות ערוכים בפני רעידות אדמה:

בדקו את הנכס לפני שרוכשים אותו - לפני שרוכשים דירה חשוב להביא מהנדס שיבדוק את הבניין, האם עבר חיזוקים נגד רעידות אדמה או עמיד כנגד רעידות אלו . מי שמתגורר בבניין שנבנה לפני שנת 1980 קרוב לוודאי שהבניין לא עבר חיזוק ולא עומד בתקנים הנדרשים וצריך לדאוג לכך.

הוסיפו ממ"ד לדירה– ממ"ד הוא לא רק הגנה מפני טילים הוא גם הגנה מפני רעידת אדמה, ושהות בו בזמן הרעידה מגינה על הדיירים. בניינים חדשים שנבנו לאחר שנת 1990 הם כבר ממוגנים בכך .

העלאת הנושא למודעות ציבורית - אנו עדים לחוק הפונדקאות והאפליה שעבר בכנסת וגרר הדים רבים. נושא רעידות האדמה לא פחות חשוב, מדובר בחיי אדם! צאו לרחובות והילחמו עבור הביטחון שלכם ושל ילדיכם .

רתמו את הנהגת ההורים בבתי הספר - הפעילו לחץ ציבורי זה החיים שלכם ושל ילידכם לפני חינוך, לפני מחיר למשתכן, לפני פונדקאות ועוד.

בחירות ברשויות המקומיות – אנו בשנת בחירות ברשויות המקומיות, תפעילו לחץ על המועמדים בערים בהן אתם מתגוררים. תדרשו שמצע הבחירות שלהם יעסוק בנושא הגנה מפני רעידות אדמה ולא רק בטבריה .צפת ,בית שאן או באילת, אלא בכל רשות מקומית זה יכול לקרות בכל מקום בארץ.

בדקו את הגן ובית הספר לפני ההרשמה - חשוב לבקר בגן או בבית הספר הסמוכים לדירה אותה אתם רוצים לרכוש ולוודא שהם ערוכים בפני רעידות אדמה, לדבר עם הגננות או המורות לשאול שאלות, אין טוב ממראה עיניים ובדיקת הנושא .

למתגוררים בקומות הגבוהות - בזמן רעידת אדמה כאשר נמצאים בקומה גבוהה ואי אפשר להתפנות מהבניין תוך שניות, מומלץ להיכנס למרחב מוגן או לחדר המדרגות. במקרים שגם אלה אינם זמינים, ניתן להסתתר מתחת למשקוף דלת או שולחן.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il