TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארט אפ הישראלי אלקטריאון, חתם על תחילת שיתוף פעולה עם מעבדות החדשנות של קבוצת רנו -ניסן -מיצובישי


חברת אלקטריאון (אלקטריק רואד בע"מ)
במסגרת שיתוף הפעולה הניסויי, תספק חברת רנו רכב חשמלי לאלקטריאון, בו יוטמע הפתרון שנועד להשתלב בטכנולוגיית הכביש החכם אותו מפתחת החברה.

חברת הסטארט אפ הישראלית, אלקטריאון הנסחרת בבורסה (אלקטריאון וירלס בע"מ), מודיעה היום (ב') על חתימה על הסכם עם מעבדות החדשנות של קבוצת רנו-ניסן-מיצובישי , במסגרתו תקבל החברה רכב חשמלי הצפוי לעבור הטמעה לטכנולוגיית הכביש החכם, המאפשרת תנועה באמצעות העברת אנרגיה אלחוטית.


כזכור, לאחרונה חתמה אלקטריאון על הסכם שיתוף פעולה עם חברת דן, שבמסגרתו יוקם קו תחבורה ציבורית ראשון מסוגו המונע באמצעות אנרגיה אלחוטית. כעת, עוברת החברה לייעד הבא אותו סימנה לעצמה – הטמעת הפתרון אותו היא מפתחת גם על גבי רכבים פרטיים במטרה לאפשר תחילה לרכבים שיתופיים הנעים בתוך העיר להטען תוך כדי נסיעה ובכך לאפשר זמן פעולה רב מאוד ולהסיר את הצורך בטעינה במהלך היום.


הטכנולוגיה המפותחת על ידי החברה מבוססת על תשתית סלילים המוטמנת מתחת לפני השטח של נתיב הנסיעה, וככל שיסתיים פיתוחה בהצלחה תאפשר העברת אנרגיה באופן אלחוטי לכלי הרכב הנעים על הנתיב. העברת האנרגיה האמורה, ככל שתתאפשר, תשמש להנעת כלי הרכב תוך כדי נסיעה. בנוסף, כלי הרכב יצויד בסוללה קטנה כדי לאפשר נסיעה גם בקטעי כביש שאינם כוללים את התשתית של החברה. הסוללה תטען לסירוגין כאשר הרכב יחזור לנסוע על תשתית הסלילים. טעינה אלחוטית מאפשרת שימוש בסוללות קטנות במידה ניכרת או, לחלופין, נסיעה למרחקים ארוכים יותר עם סוללה גדולה יותר.


החברה מסיימת בימים אלו לבנות את אתר הניסויים והחלה בייצור ואינטגרציה מערכתית שבסיומה מתכוונת להציג את הטכנולוגיה פרי פיתוחה. בנוסף, חתמה החברה על הסכם עם חברת הייצור הצרפתית האטצ'נסון, שתתכנן ותפתח קוו לייצור המוני עבור תשתית הסלילים אשר מהווה חלק מהמערכת המפותחת על ידי אלקטריאון ואשר תוטמן מתחת לפני השטח של נתיב הנסיעה.


במחצית השניה של 2018 החברה מתכננת להדגים ניסויים שהצלחתם תעמיד אותה בשורה הראשונה של החברות הפועלות בתחום בעולם . בניסוי הראשון החברה תדגים נסיעה של רכב חשמלי ללא בטריה כלל .ותראה כיצד האנרגיה החשמלית עוברת ישירות מין הכביש אל המנוע . בניסוי השני מתכננת החברה להדגים כיצד היא טוענת בטרייה של רכב חשמלי תוך כדי נסיעה. טכנולוגיה שתאפשר הגדלת טווח לרכבים חשמליים .


אורן עזר, מנכ"ל חברת אלקטריאון: "אנו גאים להתחיל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מעבדות החדשנות של רנו-ניסן-מיצובישי. טכנולוגיית הכביש החכם, היא השלב הבא באבולוציה של התחבורה הציבורית בעולם ונועדה להוזיל עלויות תפעול, להפסיק לחלוטין את התלות בנפט ודלק, ולהפוך את המרחב הציבורי לנקי וזול יותר. אני בטוח כי שיתוף פעולה זה, כמו שיתופי פעולה נוספים צפוי לשים את ישראל כחלוצה בכל הנוגע לפתרונות תחבורה מבוססי טכנולוגיה".


חברת אלקטריאון (אלקטריק רואד בע"מ), הוקמה על ידי שני היזמים אורן עזר וחנן רומבק בדצמבר 2013. החברה מפתחת תשתית סלילים יחודית המעבירה אנרגיה אלחוטית לטובת הנעה וטעינה של רכב חשמלי תוך כדי נסיעה ובכך מצמצמת עד לכדי מינימום את גודל מקור האנרגיה הנדרש ברכב, מפחיתה באופן ניכר את משקלו ועלותו, מאפשרת טווח נסיעה כמעט בלתי מוגבל בנסיעה על התשתית של החברה ומייתרת את הצורך בתשתית עמדות טעינה.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il