TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלרד נטוורקס נכנסת לתחום הערים החכמות


רן בוקשפן, מנכל טלרד נטוורקס:
חברת הבת מגלקום זכתה במכרז של עיריית הרצליה במסגרת פרויקט "עיר חכמה" בהיקף מוערך של לפחות 11 מיליון שקל

זהו חוזה שני בו זוכה החברה בתחום הערים החכמות לתקופה של כ-3 שנים


רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד נטוורקס: "אנו שמחים להודיע על זכייתנו במכרז של עיריית הרצליה במסגרת פרויקט "עיר חכמה". השילוב של הבנת הצורך התפעולי בשרותי "עיר חכמה" לאזרחים עם הבסיס הטכנולוגי למימוש צורך זה, הובילו את הנהלת החברה לסמן את שוק הערים החכמות בישראל כשוק יעד מרכזי לשנים הקרובות".

טלרד נטוורקס, בניהולו של רן בוקשפן, הודיעה היום כי מגלקום, חברה בת בבעלות מלאה של טלרד, זכתה במכרז של עיריית הרצליה במסגרת פרויקט "עיר חכמה" לאספקה, התקנה, הפעלה ותחזוקה של מערכות טלוויזיה במעגל סגור, מערכות שליטה ובקרה, פריסת תשתיות תקשורת וסיבים אופטיים. הפרויקט מוערך בהיקף כספי של לפחות 11 מיליון שקל.


העבודות מכוח המכרז תתבצענה במסגרת פרויקט "עיר חכמה" המהווה חלק ממגמה לתכנון ערים ואזורים, באופן הכולל שילוב בין טכנולוגיות מידע ותקשורת ופתרונות רשת מאובטחת. העבודות במסגרת הפרויקט תתבצענה ע"י מגלקום במסגרת תחום תשתיות התקשורת וה-IT של החברה, והן מוערכות כבעלות פוטנציאל הכנסה מהותי בהיותן כוללות סל רחב של פתרונות מוצעים של מגלקום, בעלת ניסיון נצבר מוכח בהן. במסגרת החוזה, שנחתם לתקופה של 3 שנים, ניתנה האופציה להאריך את ההתקשרות בשתי תקופות נוספות בנות 12 חודשים כל אחת.


יצוין כי זהו חוזה שני בו זוכה מגלקום בתחום הערים החכמות. במהלך חודש מאי 2018 זכתה החברה בחוזה לביצוע בבאר יעקב.


חברת מגלקום פועלת בשוק הישראלי מזה 35 שנים ותחומי פעילותה כוללים את כל האספקטים הטכנולוגיים הקיימים במימוש עיר חכמה: תקשורת, מערכות מידע, מערכות בטחון (HLS), סייבר, דאטה סנטר ועוד. כאינטגרטור מרכזי בשוק הישראלי, מגלקום פעילה על בסיס שוטף במספר רב של ערים וביניהן: תל אביב, ירושלים, באר שבע, אשדוד, פתח תקווה, אשקלון והרצליה.

החברה דיווחה בשבוע שעבר כי מגלקום, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, חתמה לאחר מו"מ על הסכם עם משרד הביטחון לביצוע עבודות אספקה, התקנה ותחזוקת תשתיות תקשורת נתונים בבסיסי צה"ל, בהיקף כספי של עד כ-60 מיליון שקל לשנה.

טלרד, המנוהלת ע"י רן בוקשפן, השלימה בחודש מאי 2017 הנפקת מניות ראשונה בבורסה
בתל-אביב, במסגרתה גייסה כ-75 מיליון שקל נטו. מניות החברה נכללות במדד SME60 של הבורסה. טלרד מתמקדת כיום בשני מגזרי פעילות עיקריים - אספקת פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-80 מדינות בעולם, וכן בתחום של הקמת תשתיות תקשורת ו-IT בישראל לכ-1,000 לקוחות. טלרד מעסיקה כיום כ-900 עובדים בישראל וברחבי העולם, כאשר עיקר הכנסותיה נובעות מהפעילות בצפון אמריקה, בדרום אמריקה ובישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il