TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצה של 14 מובילי תעשייה מצטרפת למאמץ בתחום רישוי הקוד הפתוח


רד האט
ג'ון בוזוול, היועץ המשפטי הראשי של SAS, אמר: "קוד פתוח הפך לחלק חשוב של קידום טכנולוגיות חדשות המשפיעות על הדרך בה אנו עובדים וחיים

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי קבוצה של 14 חברות הצטרפה אל מובילי קהילה ותעשייה שכבר עשו זאת, להתנגדות לטקטיקות מחמירות באכיפת רישיונות קוד פתוח. זאת על ידי אימוץ ה- GPL Cooperation commitment - שיתוף פעולה סביב מחויבות ה- GPL – הרישיון הציבורי הכללי (General Public License) שהינו רישיון לתוכנה חופשית.


החברות שהצטרפו עתה הן:
Amazon, Arm, Canonical, GitLab, Intel, Liferay, Linaro, MariaDB, NEC, Pivotal, Royal Philips, SAS, Toyota ו- VMware , והן מתחייבות לתת תקופת חסד לתיקון בעיות בתאימות רישיונות לתוכנות פתוחות.


מחויבות זאת משקפת את האמונה כי יש חשיבות לציות אחראי לרישוי קוד פתוח, וכי אכיפת רישיונות בסביבת הקוד הפתוח פועלת לפי נורמות שונות מאלה של רישיונות לתוכנות קנייניות.


14 החברות הצטרפו למי שכבר קיבלו על עצמן מחויבות. הראשונות היו רד האט, פייסבוק, גוגל ויבמ בנובמבר 2017, ואליהן הצטרפו במרץ 2018 החברות CA, סיסקו, HPE, מיקרוסופט, SAP ו- Suse.
ברד האט אומרים כי הצטרפות 14 החברות עתה מוכיחה את היקף ועומק התמיכה ב- GPL Cooperation commitment, כאשר החברות המאמצות את ההתחייבות הן מרחבי העולם, כוללות שמונה חברות Fortune 100, ומייצגות מגוון רחב של תחומים, החל מתוכנה וחומרה ארגונית עד לאלקטרוניקה ביתית, יצרני שבבים, מחשוב ענן, רשתות חברתיות ותעשיית הרכב. החברות שחתמו על ההתחייבות אחראיות ליותר מ- 39 אחוז מהתרומות הארגוניות לגרעין (Kernel) לינוקס, כולל שש מתוך עשר התורמות הגדולות ביותר.


החברות, הפרויקטים והמפתחים שמשתתפים במחויבות, הרחיבו את זכויות השימוש בפתרונותיהם מפני שהם מאמינים כי הדבר נכון לקהילה ולסביבת הקוד הפתוח בה הם משתתפים ומעודדים חברות ומפתחים אחרים להצטרף אליהם.


מייקל קנינגהם, סגן נשיא בכיר והיועץ המשפטי של רד האט, אמר: "אנו שמחים לכבד את מסורות קהילת הקוד הפתוח, על ידי עידוד גישה שיתופית זאת למחויבויות רישוי בקרב עמיתינו המשתתפים בסביבת הקוד הפתוח. אנו גם שמחים על כך שקהילת הקוד הפתוח סיפקה לחברות המשתתפות את היסודות הרוחניים של הגישה".


אדריאן קוקרופט, סגן הנשיא לאסטרטגיית ארכיטקטורת ענן באמזון, אמר: "אמזון ו- AWS תומכות בקוד פתוח כדרך להאצת קצב החדשנות עבור לקוחותינו, מפתחים, הקהילה ושותפים. אנו תומכים בשינויים ברישוי קוד פתוח שמקדמים את המטרה של חדשנות והתנסות למען המשתמשים בקוד פתוח והתורמים לו".


ג'ון בוזוול, היועץ המשפטי הראשי של SAS, אמר: "קוד פתוח הפך לחלק חשוב של קידום טכנולוגיות חדשות המשפיעות על הדרך בה אנו עובדים וחיים. אך כמו עם כל תוכנה, יש סיכונים כאשר מדובר בנושאי הפרות רישוי, וחשוב כי כל הגורמים המעורבים יהיו מוגנים, כך שיוכלו להמשיך לשתף פעולה ולפתח קוד מקור חדש. זו הסיבה לתמיכתנו במאמצי רד האט לקדם יכולת חיזוי גדולה יותר באכיפת רישוי קוד פתוח. הדבר נותן לקהילת הקוד הפתוח את הביטחון הדרוש לחדשנות בעת תכנון תוכנה חדשה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il