TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TradeStation International Ltd תציע חשבון מנוי שכולל את כל יכולות הניתוח המתקדמות של TradeStation Technologies


TradeStation Group
"אנחנו נרגשים להציע למשתתפי השוק את ההזדמנות לגשת לכוח של הפלטפורמה זוכת הפרסים TradeStation למחקר וניתוח טכני מתקדמים בתוספת מידול וניסוי של אסטרטגיות מסחר", אמר רוסטם לם, מנכ"ל TradeStation International Ltd

TradeStation International Ltd, חברת הבת הבריטית בלונדון של TradeStation Group, Inc., הודיעה היום שהיא מציעה עכשיו לסוחרים, משקיעים, יועצים ואנליסטים של השוק באירופה גישה ל-TradeStation Analytics -- חשבון מנוי שאינו ברוקראז' שכולל את כל יכולות הניתוח המתקדמות של הפלטפורמה שזכתה בפרסים* TradeStation.


חשבון המנוי לתוכנה, שמסופק ללקוחות ישירות על ידי החברת הקשורה TradeStation Technologies, Inc., מציע למשתתפי השוק הזדמנות להצטרף לאלפי המנויים האמריקנים של TradeStation -- מקצוענים ולא מקצוענים כאחד -- שבוטחים בטכנולוגיה שבחוד החנית של TradeStation כדי לבצע ניתוחי שווקים מתוחכמים, לזהות הזדמנויות ולהישאר צעד אחד לפני השווקים הפיננסיים המשתנים במהירות של היום.
חבילת מנוי הפרימיום הזאת של TradeStation Analytics כוללת:


נתוני שווקים שמסופקים במהירות, בדיוק ובאופן אמין, כשהסוחר יכול לקבל התראות מותאמות אישית על טריגרים של קנייה ומכירה במסגרת האסטרטגיה ועל שינויים בשוק בזמן שהם מתרחשים. גישה לאחד ממסדי הנתונים האמריקנים ההיסטוריים הגדולים ביותר בענף מאפשרת לסוחרים לבדוק לאחור את רעיונות המסחר שלהם ואז להיכנס ולעקוב אחרי פקודות ללא סיכון באמצעות סימולציה של חשבון מסחר. באמצעות TradeStation Analytics, אפשר גם לייבא ידנית נתונים מקומיים וקנייניים לניתוח.


יצירת תרשימים וניתוח כולל כלי סריקת שוק דינמיים, יצירת תרשימים ניתנת להתאמה אישית מלאה, אינדיקטורים ואסטרטגיות שסוחרים יכולים ליצור באמצעות EasyLanguage®, קוד התכנות הקנייני של TradeStation Analytics. הזנות נתונים בזמן אמת של ביטקוין ומטבעות מוצפנים פופולריים אחרים מאפשרות לסוחרים ליצור תרשימים של רעיונות המסחר שלהם בנוגע למטבעות הווירטואליים האלה.
כלי ניתוח פרימיום כגון כלי המעקב והדירוג של השוק בזמן אמת RadarScreen® של TradeStation בתוספת הפלטפורמה לניתוח אופציות OptionStation Pro כלולים בחבילה ללא עלות נוספת.
אפליקציות מובייל ואינטרנט מאפשרות לסוחרים לגשת לרבות מאותן יכולות חיוניות שכלולות ב-TradeStation Analytics למעשה בכל זמן ומכל מקום.


TradingApp® Store של TradeStation Technologies מאפשר לסוחרים להיות מנויים על מאות אינדיקטורים, אסטרטגיות ו-TradingApps לפי הזמנה תואמי TradeStation שיוצרים מפתחים צד שלישי.
"אנחנו נרגשים להציע למשתתפי השוק את ההזדמנות לגשת לכוח של הפלטפורמה זוכת הפרסים TradeStation למחקר וניתוח טכני מתקדמים בתוספת מידול וניסוי של אסטרטגיות מסחר", אמר רוסטם לם, מנכ"ל TradeStation International Ltd. "בין אם אתם סוחרים במניות, אופציות, חוזים עתידיים, תעודות סל או מטבעות מוצפנים, כלי ניתוח מעולים חיוניים כדי להתמודד עם השווקים ועוזרים לזהות הזדמנויות מסחר".


כדי לקבל מידע נוסף על TradeStation Analytics, לדבר עם מנהל לקוחות של TradeStation Technologies או לפתוח חשבון מנוי, התקשרו 1-800-808-9336 או בקרו באתר www.tradestation-international.com.
* הפרסים שקשורים לפלטפורמה של TradeStation כוללים את: (1) Stockbrokers.com, טכנולוגיית הפלטפורמות הטובה ביותר (2013- 2018) ו"הטוב מסוגו" -- פלטפורמה וכלים (2012-2018) ו-(2) כתב העת Technical Analysis of Stocks & Commodities, מערכות המסחר הטובות ביותר - מניות ומערכות המסחר הטובות ביותר - חוזים עתידיים (2006-2018) והפלטפורמה המקצועית הטובה ביותר (2004-2018).
כל התקשורות בנוגע ל-TradeStation Analytics כולל תהליך ההרשמה והמנוי, הן אך ורק מ-TradeStation Technologies. במסגרת כל המנויים, TradeStation Technologies היא מעניקת הרישיון של מוצרי ושירותי התוכנה שמסופקים. TradeStation Technologies היא חברת טכנולוגיות תוכנה, ולא עוסקת בברוקראז', ייעוץ השקעות, מחקר או שירותים פיננסיים מכל סוג שהוא.


אודות TradeStation Group, Inc.
TradeStation Group, Inc., באמצעות חברות הבת התפעוליות שלה, מציעה את פלטפורמת הניתוח והמסחר TradeStation למשקיע הפעיל ולכמה שווקים של סוחרים מוסדיים. הפלטפורמה TradeStation מציעה ביצוע אלקטרוני של פקודות ומאפשרת ללקוחות לתכנן, לנסות, למטב, לנטר ולהפוך לאוטומטיות את אסטרטגיות המסחר המותאמות אישית שלהם במניות, אופציות וחוזים עתידיים. TradeStation Group היא חברת בת בבעלות מלאה של Monex Group, Inc., אחת מספקיות השירותים הפיננסיים המקוונים הגדולות ביותר ביפן.
TradeStation International Ltd היא חברה שמורשית ומאוסדרת על ידי הרשות הבריטית להתנהלות פיננסית (FCA) בבריטניה עם זכויות דרכון באזור הכלכלי האירופי לפעול כברוקר מייצג.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il