TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סילוריה טכנולוגיות וחברת הטכנולוגיות עראמקו הסעודית מאחדות כוחות כדי למקסם את ייצור הכימיקלים


סילוריה
רוברט טראוט, הנשיא והמנכ"ל של סילוריה, אמר: "המרת גזי לוואי מכילי מתאן לכימיקלים עם ערך גבוה יותר מוסיפה ערך כלכלי משמעותי, ואילו שילוב מפעלים יכול להפיק התייעלות הון מצוינת

חברת הטכנולוגיות עראמקו הסעודית, חברת בת של חברת הנפט הגדולה ביותר בעולם, וסילוריה טכנולוגיות, מובילה בטכנולוגיות של תהליכים משבשים לתעשיות הפטרוכימיה והאנרגיה, חתמו על רישיון טכנולוגיה רב מפעלי לשילוב הטכנולוגיה הקניינית של סילוריה (גז טבעי לאולפינים) עם טכנולוגיית תהליך הפיצוח של אולפינים גבוהים של עראמקו הסעודית.


אפשר לקבל רישיון לטכנולוגיית הגז הטבעי לאולפינים של סילוריה, המבוססת על צימוד חימצוני של כימיית מתאן, בתצורות עצמאיות, וגם שילוב עם מגוון רחב של מפעלי תהליכים קיימים, כולל פצחני קיטור, יחידות דה-הידרוגנציה של פרופן, בתי זיקוק לנפט ומפעלי מתנול. על ידי שילוב הטכנולוגיה של סילוריה עם מתקנים קיימים, מפעילים יכולים לשדרג את הזרמים של תוצרי לוואי מכילי המתאן שלהם מדלק לערך כימי, ולשפר את יעילות הפחמן ושיעורי התפוקה.


רוברט טראוט, הנשיא והמנכ"ל של סילוריה, אמר: "המרת גזי לוואי מכילי מתאן לכימיקלים עם ערך גבוה יותר מוסיפה ערך כלכלי משמעותי, ואילו שילוב מפעלים יכול להפיק התייעלות הון מצוינת. אנחנו שמחים לעבוד עם חברה כמו עראמקו לקראת כמה מהמתקנים הפטרוכימיים הכי גדולים ומתקדמים שהיו בתעשייה אי פעם".


"כשאנחנו מערבים יותר לקוחות ברחבי העולם, לקוחותינו עוזרים לגלות דרכים חדשות ומלהיבות שבהן אפשר להשתמש בטכנולוגיות שלנו כדי לשפר את הנתונים הכלכליים, התפעוליות וטביעת הרגל הסביבתית של מפעלי התהליכים הקיימים שלהם", הוסיף טראוט.


אחמד אל חוואיטר, מנהל טכנולוגיות ראשי של עראמקו הסעודית, אמר: "מקסום התפוקה של מוצרים כימיים עתירי ערך מפרויקטי עיבוד הנפט הגולמי העתידיים שלנו הוא אחד מיעדי המפתח באסטרטגיית טכנולוגיות הזיקוק ושיווק שלנו".


הוא המשיך: "אנחנו רואים התאמה חזקה עם טכנולוגיית "גז לאולפינים" של סילוריה בתצורות מפעלים מסוימות, ומצפים להמשך שיתוף הפעולה עם סילוריה כדי לממש את הערך של התהליכים האלה".


אודות סילוריה:
סילוריה טכנולוגיות פורצת את הדרך בייצור המסחרי של דלקים וכימיקלים שמיוצרים מגז טבעי עשיר ותוצרי לוואי בעלי ערך נמוך. הטכנולוגיות הקנייניות של סילוריה נותנות מענה לאתגרים המורכבים של תעשיית הפטרוכימיה הגלובלית שהם מחירי סחורות תנודתיים, דפוסי היצע וביקוש משתנים, תקנות סביבתיות מחמירות יותר וטכנולוגיות קונבנציונליות עתירות הון. טכנולוגיות הזרזים והתהליכים המהפכניות של סילוריה משלבות באופן ייחודי ננו חומרים, פיתוח זרזים והנדסה כימית כדי להפוך גז טבעי למוצרים בעלי ערך גבוה יותר באמצעות תהליכים יעילים שאפשר לשלב באופן חלק בתוך תשתיות תעשייה קיימות.
למידע נוסף על סילוריה, בקרו באתר www.siluria.com.


אודות עראמקו הסעודית
עראמקו הסעודית היא מובילה עולמית באנרגיה וכימיקלים משולבים, שמניעה אותה אמונת הליבה שאנרגיה היא הזדמנות. מהפקת בערך אחת מכל שמונה חביות של אספקת הנפט הגולמי בעולם ועד לפיתוח טכנולוגיות אנרגיה חדשות, הצוות הגלובלי שלנו יוצר השפעה חיובית בכל מה שאנחנו עושים. אנחנו מתמקדים בהפיכת המשאבים שלנו ליותר בני קיימא ויותר שימושיים, ובכך מקדמים צמיחה ושגשוג כלכליים ארוכי טווח ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il