TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלובוס פארמה חתמה על הסכם מחייב לאספקת קנאביס לחברה קנדית


טוגדר
הכנסות מינימליות מוערכות של כ-300 מיליון דולר בשנתיים

טוגדר (ת"א: טגדר), הודיעה כי גלובוס פארמה, חברת הפעילות המתמחה בגידול וייצור קנאביס רפואי, חתמה על הסכם מחייב לאספקת תוצרת קנאביס לחברה קנדית, וזאת בהמשך להודעת החברה מאפריל השנה על חתימת מזכר הבנות עם חברה זו.


החברה הקנדית היא בעלת רישיון לגידול, ייצור וייבוא קנאביס רפואי במדינה, ובמסגרת ההסכם, התחייבה לרכוש 5-50 טונות תפרחות קנאביס מיובשות, או 500 ק"ג ל-5 טונות שמן קנאביס בשנת 2019. החל מ-1 בינואר 2020, התחייבה החברה הקנדית לרכוש מגלובוס פארמה 20-50 טון תפרחות מיובשות או 2-5 טונות שמן.


המחיר לפיו תתבצע הרכישה הוא 3 דולר ארה"ב לפחות עבור 1 גרם תפרחות מיובשות, או 30,000 דולר ארה"ב לפחות עבור 1 ק"ג שמן. מאחר ואלה הם מחירי מינימום, בהינתן שמחיר המכירה של מוצרי החברה הקנדית יהיה גבוה מ-10 דולר ל-1 גרם תפרחות יבשות או גבוה מ-100,000 דולר ל-1 ק"ג שמן, תהיה התמורה לגלובוס 30% ממחירי המכירה. שיעור זה משקף מחיר הגבוה מ-3 דולר לגרם תפרחות יבשות ו-30,000 דולר לק"ג שמן קנאביס, ולפיכך במקרה זה יהיו הכנסות טוגדר גבוהות יותר.


ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר: "אנו שמחים על חתימת הסכם מחייב ראשון לאספקת תוצרת קנאביס לחברה קנדית, המשקף לחברה הכנסות בהיקפים גבוהים. בכוונתנו לספק את הקנאביס מחווה שלנו בישראל או באפריקה, שתיהן נמצאות בהליכי בנייה מואצים, ועתידות לספק תוצרת ראשונה כבר ברבעון הראשון של 2019.


"לאור הביקושים שאנו מזהים בשוק ועקב קבלת פניות רבות, אנו בוחנים הקמת חווה גידול נוספת במדינה מחוץ לישראל, על מנת שנוכל לקדם הסכמי אספקה נוספים. במבט קדימה, אנו מצפים לקבלת אישור ייצוא ממדינת ישראל, אולם הצלחת פעילותינו אינה תלויה בו.


"לתוצרת הקנאביס הישראלי יתרון גדול בעולם בשלב זה, עקב האקלים ותנאי הגידול האידאליים שיש במדינת ישראל, ועקב הידע הרב שנצבר במשך שנים בגידולי חקלאות שונים בארץ והשימוש המתקדם בטכנולוגיה, גורמים המיתרגמים לעלויות ייצור נמוכות ועקב כך למחירי מכירה אטרקטיביים. אנו מקווים, כי לצד יצירת הערך לבעלי המניות של החברה, נוכל להוות חלק משמעותי גם בפיתוח ענף ייצוא משמעותי זה עבור מדינת ישראל."
העסקה לוותה על ידי עורכי הדין אילן גרזי וניר זוהר ממשרד פרל כהן.

אודות טוגדר וגלובוס פארמה
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) מתמחה בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה – חברת אגרוטק, המקימה בימים אלה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול, ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. לחברה הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי בגרמניה וקנדה, בהיקף כולל של כ-80 טונות תוצרת בשנה. לטוגדר פארמה ידע של מעל ל-20 שנה בגידול קנאביס רפואי לפי התקנים המחמירים ביותר בעולם, והיא נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה. https://together-pharma.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il