TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

INFINIDAT מצטרפת לקהילת OIN לשיתוף פטנטים


INFINIDAT
בהצטרפותה, החברה מתחייבת לקדם פיתוח בטוח של פתרונות קוד פתוח

INFINIDAT, ספקית מובילה לפתרונות אחסון נתונים, מצטרפת לקהילת OIN הבינלאומית, המקיימת מאגר שיתופי של פטנטים במטרה להגן על פיתוח תוכנות קוד פתוח בסביבת Linux.


קהילת OIN)Open Invention Network) הוקמה ב- 2005 במטרה להגן על פיתוח קוד פתוח, לאחר שהתברר כי בעשור האחרון חלה עליה במספר תביעות הפטנטים ובחשיפתם של מפתחי קוד פתוח לאיום משפטי, והיא זוכה לתמיכה רחבה מהתעשייה. קהילת ה- OIN כוללת למעלה מ- 2450 חברות ובעלות רישיונות פטנטים מהמובילות בעולם, בהן גוגל, סוני, טויוטה, פיליפס, IBM ועוד.


החברות בקהילה, בהן INFINIDAT, מתחייבות לא לתקוף זו את זו על הפרת פטנטים של Linux וקוד פתוח ומאפשרות לשתף אחת את השנייה בפטנטים בפיתוחן בתחום זה. מדובר במספר רב של פטנטים בתחום הלינוקס, שמשותפים כרישיונות צולבים בין החברים וניתנים לשימוש ללא חשש לתביעה. פטנטים אלה לא יוכלו לעולם לשמש במתקפה כנגד כל חבר ב- OIN, גם אם יימכרו לצד שלישי.


בנוסף, ברשות OIN מאגר פטנטים ויישומים הכולל כ- 1,200 פטנטים שנרכשו על ידה בנושאים אסטרטגים. OIN מחלקת עבורם רישיונות חופשיים ללא צורך בתשלום תמלוגים לחברות שמצטרפות לקהילה ומתחייבות לתנאי אי התקיפה. מאגר זה מחזק את הפורטפוליו הקיים של הפטנטים של החברים בקהילה.
INFINIDAT מספקת את הדור הבא של פתרונות אחסון נתונים בסדר גודל של פטה-בייט לארגוני אנטרפרייז. החברה מחזיקה מעל ל- 100 פטנטים רשומים ובקשות פטנטים, המהווים נדבך משמעותי להצלחתה ולבידולה בשוק, כחברה המבססת את חדשנותה על פיתוח תוכנה על בסיס חומרת מדף.


אורנה ירקוני, עורכת פטנטים פנים ארגונית בחברת INFINIDAT אמרה כי: "בנוסף להשקעה בחדשנות ופטנטים, INFINIDAT מייחסת חשיבות רבה לקוד פתוח, כמשתמשת וכתורמת לקהילת הקוד הפתוח. על ידי ההצטרפות ל-OIN, אינפידנט מביעה את תמיכתה בהגנה על קהילת מפתחי הקוד הפתוח מפני התקפות באמצעות שימוש לא הוגן בפטנטים. אנו מאמינים כי שיתוף מאגר הפטנטים של OIN הוא מפתח להגנה על משתמשי הקוד הפתוח וכמובן על קהילת הקוד הפתוח, שאין עוררין על חשיבותה הרבה ותרומתה לפיתוח פתרונות חדשניים מתקדמים שנעים בקצב הזמן ומגיבים באופן אופטימלי ומהיר לדרישות הדינמיות של השוק".


קית' ברגלט, מנכ"ל ב- Open Invention Network אמר כי: "עם החשיבות הגדלה של הגנת מידע והמשכיות עסקית ועם הגידול האקספוננציאלי במחשוב ענן, אנחנו שמחים מאד על הצטרפותה של חברה חדשנית ומבוססת פיתוח תוכנה כמו INFINIDAT, יחד עם קניין הפטנטים שלה. על ידי הצטרפות ל- OIN, אינפידנט מראה את מחויבותה לטכנולוגיות קוד פתוח ולאווירה הלא תוקפנית שמעודדת קהילת OIN וחבריה".

אודות INFINIDAT
INFINIDAT נוסדה על ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה למצות את הפוטנציאל המלא של המידע שלהם. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של INFINIDAT, המהווה אבולוציה ורבולוציה באיחסון וניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות הסותרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר, ועם זאת - פחות יקר. הטכנולוגיה של INFINIDAT מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי לעומת טכנולוגיות איחסון מידע אחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il