TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיתוף פעולה עסקי- טכנולוגי


בנק דיסקונט
דיסקונט חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת iCount המספקת פתרונות דיגיטליים לניהול עסקים קטנים ובינוניים

לראשונה במערכת הבנקאית בישראל, בנק דיסקונט מיישם תפיסה של "בנקאות פתוחה" באמצעות פלטפורמת API מהמתקדמות בעולם


דיסקונט חתם על הסכם שיתוף פעולה עם iCount, חברת פינטק, המספקת פתרונות דיגיטליים לניהול עסקים קטנים ובינוניים. על פי ההסכם, יוכלו לקוחות להצטרף לשירות במסגרתו יונגש מידע בנקאי מחשבונותיהם בדיסקונט, וישולב אוטומטית במערכת iCount. מהלך זה, יסייע ללקוחות לייעל את התנהלותם העסקית, באמצעות כלים המתבססים על שילוב online של מידע בנקאי וחשבונאי.
זהו שיתוף פעולה עסקי-טכנולוגי ראשון מסוגו בבנקאות הישראלית, המיישם תפיסת "בנקאות פתוחה" לממשק עם חברות פינטק, באמצעות פלטפורמת API (Application Programming Interface) מהמתקדמות בעולם, המאפשרת חיבור מאובטח על בסיס תקן בינלאומי.


שיתוף פעולה זה הינו מהלך נוסף במתווה התכנית האסטרטגית של דיסקונט ליישום מודלים בנקאיים חדשניים, שיעניקו ללקוחות הבנק שירות מתקדם ומותאם לצרכיהם. כזכור, לפני מספר חודשים חתם הבנק על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Paybox שאפשר לו כניסה מהירה לתחום התשלומים הדיגיטליים.
זיו בירון, ראש חטיבת תכנון, אסטרטגיה וכספים: "אנו בוחנים כל העת את החידושים בעולם הפינטק, ופועלים לקידום מודלים בנקאיים בדגש על שיתופי פעולה עם חברות מובילות בחדשנות ויצירת חווית משתמש ייחודית. שיתוף הפעולה עם iCount יאפשר לנו לספק ללקוחותינו, ממגזר העסקים הקטנים והבינוניים, כלים המותאמים לצרכים הייחודיים שלהם ובעיקר לנהל את העסק בצורה יותר טובה ויעילה".


iCount היא חברה טכנולוגית המספקת פתרונות דיגיטליים לניהול עסקים קטנים ובינוניים, הכוללת בין היתר מערכת לניהול חשבונות, כלי לניהול תזרים מזומנים, CRM ועוד. החברה הוקמה על ידי מני מילשטיין ודורון פיבניק, היא פועלת כ- 10 שנים ומעניקה שירותים ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים בישראל.
מני מילשטיין, מנכ"ל iCount: "בנק דיסקונט ו-iCount חולקים את אותו החזון – לתת לעסקים קטנים ובינוניים כלים שהיו זמינים עד היום רק לעסקים גדולים. כחברה הפועלת בתחום כבר קרוב לעשור, היה חשוב לנו לממש את הידע שצברנו ומצאנו בדיסקונט שותף שיודע לפעול מהר ומפגין חיבור אמיתי לצורכי לקוחותיו בדיוק כמונו. שיתוף הפעולה בין דיסקונט ל-iCount הוא בשורה אמיתית לעסקים בישראל ויאפשר גם לבנק וגם לנו לייעל שירותים קיימים ולהציע שירותים חדשים. זו פעם ראשונה בישראל שבנק מאפשר הנגשת מידע לחברת פינטק, ואנחנו מתרגשים לקחת חלק בתהליך הזה."


את המהלך הובילו יעל ויסבורד סוכרי, מנהלת יחידת חדשנות ופינטק, מחטיבת תכנון, אסטרטגיה וכספים, וז'יז'י (ז'ילברט) אשכנזי, ארכיטקטית מערכות מידע ראשית, מחטיבת טכנולוגיות ותפעול.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il