TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביוטכנולוגיה


גמידה-סל – תחילת ניסוי I/II Phase בחולים עם אנמיה אפלסטית ומחלות מיאלודיספלסטיות

כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי) חברת מדעי החיים המובילה בישראל, מתכבדת להודיע כי גמידה סל, המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ- 18%, הודיעה כי בוצעה השתלה בחולה ראשון במסגרת ניסוי קליני Phase I/II בחולים עם אנמיה אפלסטית חמורה (severe aplastic anemia) ומחלות מיאלודיספלסטיות (hypoplastic myelodysplastic syndromes, MDS), באמצעות CordIn, מנת דם טבורי שהועשרה בתאי גזע באמצעות טכנולוגיה שפותחה על ידי גמידה סל העושה שימוש במולקולה Nicotinamide (NAM). יוזם הניסוי והחוקר הראשי הינו ד"ר Richard W. Childs מ-U.S. National Heart, Lung and Blood Institute.


הניסוי ייערך בארה"ב וצפוי לגייס עד 29 חולים בגילאי 4-55. הניסוי יתנהל בשני חלקים: בחלק הראשון, יושתלו עד 6 חולים ב- CordIn ביחד עם תאי גזע מותאמים חלקית שאינם מדם טבורי; בחלק השני של הניסוי יושתלו עד 23 חולים ב- CordIn בלבד.
מטרת הניסוי העיקרית (primary endpoint) הינה היקלטות שתל ה- CordIn. גמידה סל צופה כי גיוס החולים לניסוי יושלם עד לסוף שנת 2019.


גמידה סל החלה בניסוי Phase III בחולים בסרטן הדם ובסרטן בלוטות הלימפה באמצעות NiCord, תרופה שקיבלה מה-FDA ו-EMA מעמד של תרופת יתום ואשר הוכרה על ידי ה- FDA כטיפול פורץ דרך (Breakthrough Therapy). במקביל עורכת גמידה סל ניסויי Phase II במחלות דם לא ממאירות כגון אנמיה חרמשית.

אודות גמידה סל:
גמידה סל החלה בניסוי Phase III בחולים בסרטן הדם ובסרטן בלוטות הלימפה באמצעות NiCord, תרופה שקיבלה מה-FDA ו-EMA מעמד של תרופת יתום ואשר הוכרה על ידי ה- FDA כטיפול פורץ דרך (Breakthrough Therapy). במקביל עורכת גמידה סל ניסויי Phase II במחלות דם לא ממאירות כגון אנמיה חרמשית. יובהר, כי נכון למועד זה טרם הסתיים שלב הפיתוח של מוצריה של גמידה סל ואין כל ודאות כי יגיעו לשיווק על בסיס מסחרי.

אודות כלל ביוטכנולוגיה:
כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי), הנה חברת השקעות, הגדולה בישראל בתחום מדעי החיים. לחברה, שפועלת באוריינטציה תעשייתית-עסקית, החזקות משמעותיות בחברות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים בתחומי פעילות מגוונים. חברות הפורטפוליו המרכזיות: מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע (%43), קיורטק המפתחת תרופות לסרטן (53%), גמידה סל העוסקת בתחום תאי הגזע (18%), ביוקנסל המפתחת תרופות לסרטן (57%) וכן אחזקות משמעותיות בחברות פיתוח תרופות בארה"ב (Neon, Vedantra, Luc ו-eXIthera). לכלל ביוטכנולוגיה פעילות הון סיכון המשקיעה בציוד רפואי (אנטומיה).
לפרטים נוספים ראה: www.cbi.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il