TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאומי קארד תשתמש בפלטפורמת הבינה המלאכותית של פידזאי כדי להיאבק בהונאות


פידזאי
בינה מלאכותית שניתנת לשליטה, מעניקה חוויות לקוח טובות יותר באמצעות למידת מכונה בזמן אמת

לאומי קארד, אחת מהחברות המובילות בישראל בהספקת שירותי כרטיסי אשראי לצרכנים, תתקין את פלטפורמת הבינה המלאכותית של פידזאי (Feedzai) כדי לשפר את יכולות גילוי ומניעת ההונאות שלה, ובה בעת תמשיך לספק ללקוחותיה חוויה רב ערוצית חלקה.
"הכלים להפחתת הונאות לא עמדו בקצב של הצרכנים של היום שמחוברים כל הזמן באמצעות הסלולר", אמר גלעד קהת, סמנכ"ל משאבי אנוש ומטה בלאומי קארד. "הלקוחות שלנו דורשים חוויה רב ערוצית, בין אם באופן אישי, דרך האינטרנט או דרך מכשירים סלולריים. פלטפורמת למידת המכונה הזריזה והגמישה של פידזאי עוזרת לחזות ולמנוע הונאות לפני שהן משפיעות על לקוחותינו. אנחנו ממשיכים לקיים את ההבטחה שלנו להעניק את חוויית הבנקאות הטובה ביותר כיום ובעתיד, על ידי השקעה בטכנולוגיה של המחר".


הטכנולוגיה של פידזאי משתמשת בלמידת מכונה שמאפשרת למשתמשים כמו לאומי קארד ליצור פרופילים של התנהגות נורמלית, ולסמן מקרים של התנהגות חריגה, כדי לזהות ולמנוע איומים פליליים בזמן אמת ועם דיוק גבוה. פידזאי הופכת את הבינה המלאכותית לבת השגה על ידי כך שהיא מאפשרת לבנקים לבנות, להכשיר, לבדוק ולהתקין מודלים משלהם והכל באותה פלטפורמה, ובכך לעזור ללקוחות להתכונן ללא ידוע. באמצעות עיבוד קופסה לבנה, פלטפורמת הבינה המלאכותית של פידזאי מספקת גם שכבה סמנטית שבני אדם יכולים לקרוא מעל לוגיקת המכונה שבשכבת הבסיס, המאפשרת לבני אדם לשלוט במכונה.
"פידזאי היא חלוצה בבינה מלאכותית שהיא בת השגה ונגישה, בינה מלאכותית כמו מים זורמים, שירות ציבורי חדש לבני האדם", אמר נונו סבסטיאנו, מנכ"ל פידזאי. "בינה מלאכותית שאפשר להסביר אותה ושמעניקה את השליטה לבני האדם משנה את ענף הפיננסים, ואנחנו נלהבים לעבוד עם לאומי קארד כדי לעזור להעניק חוויות שהן לא רק בטוחות, אלא גם חלקות בכל מכשיר".


אודות לאומי קארד
לאומי קארד היא אחת מחברות האשראי הגדולות ביותר בישראל והיא מובילה וחדשנית בתחום זה. החברה מספקת מגוון מלא של שירותי הנפקה ורכישה, כולל פתרונות תשלומים וקווי אשראי. לאומי קארד הנפיקה 2.4 מיליון כרטיסי אשראי פעילים (של המותגים ויזה ומסטרקארד) ומספקת שירותי רכישה ליותר מ-40,000 סוחרים. החברה מציע מגוון רחב של שירותים פיננסיים כולל הלוואות, פתרונות אשראי וסליקה ואפשרויות תשלום גמישות.


אודות פידזאי
פידזאי היא בינה מלאכותית. אנחנו מקודדים את עתיד המסחר באמצעות פלטפורמת ניהול הסיכונים הכי מתקדמת שמונעת על ידי ביג דאטה ובינה מלאכותית. לפידזאי, שהוקמה ופותחה על ידי מדעני נתונים ומהנדסי תעופה, יש משימה קריטית אחת: הפיכת המסחר לבטוח. הבנקים, ספקי התשלומים והקמעונאים הגדולים ביותר בעולם משתמשים בטכנולוגיית למידת המכונה של פידזאי כדי לנהל סיכונים שקשורים בבנקאות וקניות, בין אם באופן אישי, באינטרנט או דרך מכשירים סלולריים.
למידע נוסף על פידזאי בקרו באתר www.feedzai.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il