TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבן דרך נוספת לגרדיה של אליום מדיקל


אליום לוגו
הערכת הבטיחות בוצעה על תוצאותיהם של 69 חולים ראשונים כאשר החברה מתקדמת לקראת סיום הניסוי לאחר טיפול ב-88 חולים מסך של כ-100 חולים

במקביל למגעים לעסקה אסטרטגית של גרדיה עם חברות מובילות, הושלמה בהצלחה הערכת הבטיחות של נתוני ביניים על ידי ועדה בלתי תלויה הפועלת על סמך ועל בסיס נהלי ה-FDA (DSMB)

הערכת הבטיחות בוצעה על תוצאותיהם של 69 חולים ראשונים כאשר החברה מתקדמת לקראת סיום הניסוי לאחר טיפול ב-88 חולים מסך של כ-100 חולים

גרדיה צופה שתדווח את תוצאות הביניים כבר במהלך הרבעון השלישי של 2017 ומעריכה כי קבלת אישור FDA למערכת תיצור ערך משמעותי לחברות אשר הביעו עניין בעסקה אסטרטגית ועמן מצויה גרדיה בתהליך

אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום: "ההשלמה המוצלחת של שלב בחינת הבטיחות של נתוני הביניים וההמלצה החיובית של ועדת הבטיחות (DSMB) המאשרת את פרופיל הבטיחות המצוין של מערכת WIRION, מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו ומחזקת את הערכתנו שנסיים את הניסוי בהצלחה כבר על בסיס נתוני הביניים" 


 אליום מדיקל (ת"א: אלמד), חברת מכשור רפואי ישראלית המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום כי חברת הבת גרדיה השלימה בהצלחה את הערכת הבטיחות של מרבית החולים בניסוי לאינדיקציית הדגל של עורקי הרגליים על ידי ועדה בלתי תלויה, הכוללת קבוצה של רופאים מומחים המפקחת על הניסוי הקליני, ופועלת על סמך ועל בסיס נהלי ה-FDA. הוועדה פרסמה את קביעתה על סמך נתוני הבטיחות של 69 החולים הראשונים שהשתתפו בניסוי ונבחנו על ידיה, והמליצה, פה אחד, להמשיך את הניסוי ללא כל שינוי.
בנוסף, מתקדמת החברה בגיוס החולים במסגרת הניסוי הקליני המבוצע ב-10 מרכזיים מובילים בארה"ב ובאירופה במסגרתו גויסו כבר 88 חולים, מתוך 100 החולים הדרושים לעמידה בכל יעדי הניסוי בשלב מוקדם על בסיס נתוני הביניים. בהתבסס על תוצאות הבטיחות המצוינות עד כה, מאמינה הנהלת החברה כי גרדיה תעמוד ביעדי הניסוי בהצלחה כבר על בסיס נתוני הביניים.
גרדיה צפויה לסיים את גיוס החולים ולדווח על קבלת תוצאות דוח הביניים בניסוי עד סוף הרבעון השלישי של השנה. למיטב ידיעת החברה במידה ויתקבל אישור ה- FDA להרחבת האינדיקציה כאמור (לאחר סיום הניסוי והגשת ה- (510(k), תהיה גרדיה לחברה היחידה בעולם בעלת אישור לשימוש רחב בפילטר בכל מערכת אטרקטומי בארה"ב.
אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההשלמה המוצלחת של שלב בחינת הבטיחות של נתוני הביניים המהווה גם את יעד האפקטיביות העיקרי של הניסוי וההמלצה החיובית של ועדת הבטיחות (DSMB) המאשרת את פרופיל הבטיחות המצוין של מערכת ה-WIRION, שכבר קיבלה את אישור ה-FDA לאינדיקציה של עורקי התרדמה, הנה אבן דרך משמעותית עבורנו ומחזקת את הערכתנו שנסיים את הניסוי בהצלחה כבר על בסיס נתוני הביניים עם נתוני בטיחות מצוינים. גרדיה מתקרבת לסיום גיוס החולים במסגרת הניסוי הקליני להרחבת אינדיקציה של המערכת לטיפול בעורקי הרגליים. בשל גודל השוק האטרקטיבי, והיתרונות המשמעותיים הקיימים למערכת, להערכתנו קבלת אישור ה-FDA מהווה עלייה משמעותית באטרקטיביות והערך עבור חברות מובילות עולמיות הפועלות בשוק זה אשר הביעו עניין בעסקה אסטרטגית ועמן מצויה גרדיה בתהליך."
אינדיקציית הצנתורים בעורקי הרגליים לחולים הסובלים ממחלתPAD (Peripheral Arterial Disease) מהווה שוק גדול הצומח בקצב מהיר המוערך בין 8-12 מיליון חולים בארה"ב בלבד העוברים מדי שנה כ-600 אלף פרוצדורות צנתור רלוונטיות. פרוצדורות צנתור בעורקי הרגליים קיבלו חיזוק משמעותי בשנים האחרונות במיוחד עם כניסת מכשירי האטרקטומי לשימוש נרחב. מכשירי האטרקטומי מאפשרים פתיחה מכאנית או באמצעות לייזר של כלי דם ברגליים החסומים בחסימות ארוכות וקשות. במרבית מפרוצדורות אלו נעשה שימוש במערכות הגנה מסוג פילטר כאשר שימוש זה הולך וגובר בשל הכמות הגבוהה יחסית של חלקיקים (debris) המשתחררים בפרוצדורות אלו. המערכת של גרדיה לאיסוף חלקיקים מציגה יתרונות משמעותיים וייחודיים בשל האפשרות להשתמש בתיל מוליך לבחירת המצנתר לאורך כל הפרוצדורה, יתרון חשוב ביותר בטיפול בעורקי הרגליים בהם החסימות ארוכות יחסית.


אודות מערכת WIRION
המערכת הינה מוצר ייחודי מוגן פטנט מסוג פילטר המגן מפני קרישי דם ותסחיפים הנוצרים במהלך פרוצדורות צנתור - לפתיחה של כלי דם חסומים. המערכת, על מגוון תכונותיה הייחודיות, מהווה את הדור הבא של מוצרי הגנה מפני תסחיפים וניתנת לשימוש במגוון אינדיקציות רפואיות. למערכת אישור FDA לשיווק בארה"ב וכן אישור Administration Therapeutic Goods (TGA) לשיווק באוסטרליה וניו-זילנד - עבור אינדיקציה קלינית של הגנה מפני תסחיפים בפרוצדורות צנתור בעורקי התרדמה. כמו כן, למערכת אישור עבור אינדיקציה קלינית לשימוש רחב בצנתורים בכל כלי הדם בארץ (אמ"ר) ובאירופה (CE Mark).


אודות אליום מדיקל
אליום מתמחה במכשור רפואי זעיר פולשני והנה בעלת מגוון טכנולוגיות וקווי מוצרים בתחום זה. אסטרטגיית החברה הינה ליצור ערך על ידי הרחבה של בסיס הפיתוחים הפנימיים וכן על ידי רכישת קווי מוצרים וטכנולוגיות נוספים .את החברה מובילים אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בקידום מהיר של מוצרים משלב הפיתוח ועד לשלב המסחרי תוך הבטחת מימון ארוך טווח ויתרון לגודל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il