TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקר חדש של UPS בנושא קניות און-ליין מראה


40% מהקניות המבוצעות ברשת נעשות על ידי הסמארטפון
• 23% רכשו דרך הרשתות החברתיות
• עד 2020 שוק מוצרי הטכנולוגיה הלבישה יעמוד על 173 מיליארד דולר

נושאים אלה ואחרים יוצגו בפני בכירים מהמשק בישראל בכנס "הצצה אל העתיד" שמארגנת החברה השבוע בישראל

במחקר עולמי של UPS שנעשה בנושא Online Shopping עולה כי 40% מהרוכשים באינטרנט עושים זאת דרך הסמארטפון, 40% בטאבלט ורק 20% דרך מחשב נייד או נייח. כמו כן, משתמשי הסמארטפון עושים כ- 7 רכישות בממוצע ברבעון לעומת כ- 3 רכישות שעושים משתמשי המחשבים. עוד נמצא כי 4 מתוך 10 משתמשי סמארטפון עושים קנייה דרכו.
בנוסף עולה כי 58% רוכשים און-ליין, 16% עושים השוואת מחירים ברשת ובחנות הפיזית ומחצית מהם בוחרים לקנות און-ליין. ב- 2016 וב- 2015 הסמארטפון הפך לכלי פופולארי לחיפוש אחר מוצרים; 56% השתמשו בו לחיפוש מוצרים. ב- 2016 44% רכשו דרך הסמארטפון לעומת 30% ב- 2015, גידול של 46%.
ממצא חשוב נוסף מעיד על הגידול שחל במשלוח לכתובת אלטרנטיבית; בשנת 2014 רק 26% העדיפו לשלוח לכתובת שונה מהכתובת הרשומה ואילו ב- 2016 למעלה משליש (35%) העדיפו זאת, דבר המראה על גידול מתמיד ומעיד על הביקוש הרב שיחול בשנים הקרובות למשלוחים לנקודות קצה שונות מאשר כתובת מקום המגורים.
המקומות המבוקשים ביותר למשלוח שאינם כתובת המגורים הם 7% חנות פיזית, 6% חברים או משפחה, 5% כתובת נוספת מאושרת, 5% מקום העבודה, 3% חנות נוחות ו- 3% לוקר.
עוד נמצא כי 45% מהקונים ברשת מוגדרים כ"ציידי" דילים אשר מקבלים סיפוק מהחיפוש אחר העסקה הכדאית והמשתלמת ביותר, אולם הם עושים זאת גם על ידי השוואה ובדיקה מול החנויות המסורתיות ולא רק על גבי הרשת. בנוסף, 36% מעידים שקניות מרגיעות אותם.
77% מהקונים ברשת מחוברים לרשתות החברתיות. כ-7 מתוך 10 (68%) משתמשים בפייסבוק, מחצית מהם משתמשים ביוטיוב וכשליש מצייצים בטוויטר. כרבע מהנשאלים רכשו דרך הרשתות החברתיות. בנוסף, 17% מהקונים העידו כי הם מתכננים לקנות פחות בחנויות המסורתיות ולהעביר את חיפוש הקנייה והקנייה עצמה לערוצים הדיגיטליים דרך מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים.


נתון אחר שנמצא, מראה כי גם כאשר רוכשי האונליין מבצעים קנייה בחנות מסורתית הם מבצעים מספר רב של פעולות הקשורות לקנייה דרך הסמארטפון. כ-30% בודקים ביקורות על המוצר ו- 27% מבצעים השוואת מחירים ומחפשים קופונים לשימוש בחנות.
במחקר נמצא כי 58% טוענים שיש חשיבות רבה לחנויות מסורתיות אשר עשו את ההתאמה והשיקו אתרים המאפשרים קנייה דרך הרשת. מחצית מהקונים דרך אתרים אלו מגיעים לאסוף את הקנייה בחנות. 46% מתוכם מבצעים קנייה נוספת בתהליך אסיפת המוצר. אולם, רק 27% מהקונים באינטרנט, שטרם ביצעו קנייה דרך האתר, אמרו שיעשו את התהליך הזה בשנה הקרובה.
73% מהקונים ברשת מסרו כי הדבר המשפיע ביותר על שביעות רצונם הוא משלוח בחינם (Free Shipping). למרות זאת, עבור סיבות אישיות כגון ימי הולדת או חגים 50% מסרו כי היו מוכנים לשלם עבור משלוח מהיר. במקרה זה נמצא עוד שנשים יהיו מוכנות לשלם על משלוח מהיר יותר מגברים.
מגמה נוספת שהסקר מציג הינה החזרת המוצרים. נראה כי יש ירידה בהחזרת המוצרים. בשנת 2014 62% מהרוכשים דרך האינטרנט העידו כי החזירו חלק מהמוצרים, אולם בשנת 2015 חלה ירידה ורק 45% מהקונים החזירו את המוצרים. 60% מהקונים יעדיפו להחזיר את המוצרים לחנות פיזית ואילו 40% יעדיפו לעשות זאת דרך משלוח.
בנוסף, רואים כי 18% מהקונים ברשת מחזיקים ברשותם טכנולוגיה לבישה. נתון זה אינו מפתיע בהתחשב בעובדה כי אנליסטים מעריכים שעד 2020 שוק מוצרי הטכנולוגיה הלבישה יעמוד על 173 מיליארד דולר. נכון להיום, אחד מכל שישה אנשים מעיד על עצמו שיקנה פריט לבוש טכנולוגי בשנה הקרובה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il