TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפחתת תחזית הריבית והאינפלציה בארה"ב והזינוק במחיר הנפט מחלישים את הדולר


מדד הדולר, למרות התאוששות קלה ביום שישי, השלים שבוע שלישי ברציפות של ירידה והוא נסחר בקרבת רמתו הנמוכה ביותר מאז שלהי אוקטובר 2015.
לאחר התנועות החדות ואירועי המפתח בשבוע שעבר, היומן הכלכלי השבוע צפוי להיות דליל יותר ועל כן ייתכן שנראה התמתנות בתנודתיות השלילית של הדולר, ואולי נראה גם סוחרים שמנצלים את רמות השפל הללו כדי לקנות מחדש את השטר הירוק.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "שבוע המסחר נפתח לאחר הקריסה החדה בשבוע שעבר של הדולר בעולם ובזירת המט"ח המקומית. מדד הדולר, למרות התאוששות קלה ביום שישי, השלים שבוע שלישי ברציפות של ירידה והוא נסחר בקרבת רמתו הנמוכה ביותר מאז שלהי אוקטובר 2015.

גם הדולר-שקל צנח בחדות מטה בשבוע שעבר וצנח לשפל ב-3.832, הרמה הנמוכה ביותר מאז דצמבר 2015, לפני שהתאושש קלות אל מעל 3.84. ברמה הטכנית, הדולר-שקל גם שבר מתחת לרמת הממוצע הנע ל-200 יום, ולפחות ברמה הטכנית זו אינדיקציה חזקה למגמתיות השלילית של הצמד בטווח הארוך יותר. לאחר התנועות החדות ואירועי המפתח בשבוע שעבר, היומן הכלכלי השבוע צפוי להיות דליל יותר ועל כן ייתכן שנראה התמתנות בתנודתיות השלילית של הדולר, ואולי נראה גם סוחרים שמנצלים את רמות השפל הללו כדי לקנות מחדש את השטר הירוק.

שתי סיבות עיקריות הובילו לקריסה של הדולר – ישיבת הבנק הפדרלי, שבה הפחית הבנק את תחזית הריבית ואת תחזית האינפלציה, והזינוק במחיר הנפט, שנשק ל-40 דולר לחבית. הבנק הפדרלי, שבדצמבר הציג תחזית לארבעה העלאות ריבית ב-2016, הוריד את תחזית הריבית לשתי העלאות בלבד השנה. זה עדיין יותר מכל בנק אחר, אך הדבר בעיקר המחיש את חוסר הוודאות הקיימת בשווקים הפיננסיים כלפי מדיניות הפד. עכשיו ברור שאם התנאים לא ישתפרו ותשוב הטלטלה שראינו בתחילת השנה, או אם האינפלציה בארצות הברית לא תעלה בצורה איטית, הרי שיש בהחלט סיכוי שגם את שתי ההעלאות הללו לא ייצאו לפועל. מחיר הנפט התבטא היטב בסחרור השלילי של הדולר, כאשר הנסיקה של הנפט לשיא חדש, בקרבת 40, חיזקה את כל מטבעות הסחורות – ובעיקר הדולרים של אוסטרליה, ניו זילנד וקנדה, הרובל, הקרונה הנורבגית ועוד – על חשבון הדולר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il