TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מ"מ מנכ"ל רמ"י: "אנחנו במצב של מדפים ריקים זו אגדה שאנו מחזיקים אצלנו עתודות קרקע"


ערן ניצן סגן הממונה על אגף התקציבים במשרד הואצר בכנס לשכת שמאי המקרקעין : "החלטנו לשעבד לטובת הגדלת היצע הדיור חלק מהתקבולים ממנהל רשות מקרקעי ישראל "
ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוומן:" התוכניות של המדינה להגדיל את היצע הדירות ובכך להביא להורדת מחירי הדיור הינה זריית חול בעיני האזרחים- אם אתם רוצים להוריד מחירים תנו קרקע חינם! הממשלה רואה רק צרכים מידיים באופן פופוליסטי ולא רואה קדימה מזה."
עדיאל שומרון ממ מקום מנהל רשות מקרקעי ישראל: " אנחנו במצב של "מדפים ריקים" זו אגדה שאנו מחזיקים אצלנו עתודות קרקע"
הדברים נאמרו בכנס לשכת שמאי המקרקעין הנערך במלון דן באילת
בכנס השנתי ה 30 של לשכת שמאי המקרקעין בפאנל בנושא "תכניות הדיור בראי המאסדר (הרגולטור) והשלטון המקומי" השתתפו ערן פרידלדר שמאי מקרקעין מנהל האגף להכנסות מבנייה ומפיתוח בעיריית ת"א, עו"ד ארז קמינץ המשנה ליועץ המשפטי לממשלה , ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן , עו"ד עדיאל שמרון מ"מ מנהל רשות מקרקעי ישראל, עו"ד יהודה זמרת יועמ"ש של משרד הפנים ומר טל אלדרוטי השמאי הממשלתי הראשי.

ערן ניצן שתח בהרצאה בנושא "תכניות הדיור של הממשלה" : " התבעות החלו לנהל את הממשלה וזה גרם להרבה הוראות להיתקע הבעדות התכנון ולכן הקמנו את ועדת החסמים שמנסה לשחרר את הנצרה. לכל הנציגים בועדות התכנון יש עמדות עצמאיות ומכתיבים אותן על התבע אנחנו מנסים למצוא פתרון לכל המשתנים. אנו מנסים לתקצב מחלפים, כבישים ותשתיות כל זאת על מנת לקדם בנייה של יחידות דיור זו גולת הכותרת של עבודה ממשלתית מקצועית. החלטנו לשעבד לשם כך חלק מהתקבולים ממנהל רשות מקרקעי ישראל לטובת הפיתוחים הנדרשים לבניית יחידות דיור".
ניצן הוסיף ואמר: "בישראל קיימת אנומליה שבה כ 9% מאזרחיה מזחיקים ב 2 דירות ומעלה אנו מייצרים חקיקה שתמנע זאת.לא נרפה עד אשר מחירי הדיור ירדו. בישובים במגזר הערבי על מנת להסדיר את הבנייה הלא ומסדרת החלטנו שאיננו מחייבים הסדרת החובות וזה לא יהיה התנאי הראשון להסדרת הקרקע".

עו"ד ארז קמינץ המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ציין ואמר : "כולנו מסכימים שהגדלת היצע הדירות תביא להורדת מחירים אך אף אחד לא יודע מתי זה יקרה". בהמשך הוסיף קמינץ כי תמ"א 38 לא נוצרה כדי ליצר "התעשרות עירונית" של קבלנים.
ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוומן: " התכניות של המדינה להגדיל את היצע הדירות ובכך להביא להורדת מחירי הדיור הינה זריית חול בעיני האזרחים- אם אתם רוצים להוריד מחירים תנו קרקע חינם! הממשלה רואה רק צרכים מידיים באופן פופוליסטי ולא רואה קדימה מזה. המדינה רוצה להקים באזור המרכז למעלה מ 50 אלף יחידות דיור אך היא לא מציעה פתרונות תחבורתיים. אני לא אתן יד לבניית דירה אחת בסירקין אם לא יתנו לי פתרון תחבורתי. וגם אחרי שבנינו ואכלסנו איך אני כראש רשות אמור לתת שירותים שהתושבים צריכים כמו חינוך, ביראות, גני ילדים, שטחים ירוקים מרכזי מסחר ועוד? תחשבו לטווח ארוך. אחרי שתסיימו לבנות תעלמו כולכם ואני אשאר עם התושבים שירצו שירותים"
ראש העיר הוסיף ואמר: "אל תבנו במרכז צאו החוצה השקיעו הכסף בהסעת המונים צרו אינסנטיב לזוגות צעירים לצאת החוצה לפריפריייה".
עדיאל שומרון ממ מקום מנהל רשות מקרקעי ישראל: "ללא ראשי הרשויות לא נצליח לקדם פרויקטים גדולים של בנייה ואנו לא מקבלים החלטות מבלי להתסכל קדימה.היצע צריך לייצר. אנחנו במצב של "מדפים ריקים" זו אגדה שאנו מחזיקים אצלנו עתודות קרקע. אנחנו הולכים היום לייצר מלאי תכנוני על מנת למנוע את "המשבר הבא".
שומרון הוסיף, "בועדות התכנון יושבים 17 נציגים עם אינטרסים מנוגדים אז איך לא יהיה משבר נדלן? אני קורא לכולם יש משבר לאומי כנסו מתחת לאלונקה צריך לבנות בתים. הממשלה צריכה למשול והלפעיל כוח ולקדם תוכניות דיור גם מול ראשי ערים שלא רוצים שזה יהיה אצלהם."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il