TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח במגמה מעורבת


לוגו הבורסה
מדד המעוף ננעל אתמול בעליות שערים בשיעור של 0.98 ל-1204 ,מחזור המסחר הסתכם ב -1136 מיליון שקלים

הבורסה בתל אביב בנטייה לירידות שערים  על רקע צניחת מניית מלאנוקס לאחר המסחר אחרי שהציגה דוחות חלשים ועל רקע מסחר אמש במדדי ארה"ב .מדד הדאו-ג'ונס עלה 0.5%, מדד ה-S&P500 טיפס 0.16% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.34% לערכו.
 
תעשיית קרנות הנאמנות ממשיכה בגיוסים - לאחר שבשבוע האחרון גויסו מיליארד שקל, מתוכם כ-530 מיליון שקל נותבו לקרנות הכספיות וכ-470 מיליון שקל זרמו לקרנות המסורתיות בהובלת קרנות אג"ח קונצרני וכללי. מתחילת החודש גייסה תעשיית קרנות הנאמנות סכום חסר תקדים של כ-4.9 מיליארד שקל - קצב הגיוסים הגבוה ביותר ב-6 שנים האחרונות.


המשקעים ימשיכו להגיב לבחירות :יאיר לפיד הוא המנצח הגדול של בחירות 2013. מנגד בולטת הצניחה של הליכוד-ביתנו: ועדת הבחירות המרכזית סיימה לפנות בוקר (יום ד') לספור 99.8% מהקולות בבחירות לכנסת ה-19, ומהספירה עולה שכפי שחזו המדגמים, רשימת הליכוד-ביתנו גרפה 31 מנדטים, ומפלגת "יש עתיד" של יאיר לפיד הדהימה עם 19 מושבים בכנסת. האכזבה הגדולה של הלילה הייתה נחלתה של מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ':  העבודה השיגה 15 מנדטים בלבד.


מניות במרכז


מלאנוקס
מכירותיה ברבעון הרביעי יסתכמו ב-119-121 מיליון דולר, עדכנה החברה כי מכירותיה ברבעון הרביעי עמדו על 122.1 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם של החברה הסתכם ב-30.7 מיליון דולר שהם 69 סנט למניה.
החברה מצפה למכירות של 78-83 מיליון דולר בלבד ברבעון הראשון. תחזיות אלו נמוכות בכ-40% מהתחזיות של האנליסטים שהעריכו כי מלאנוקס תציג ברבעון הראשון של השנה הכנסות של כ-130 מיליון דולר.


אורמת
תבצע מחיקת נכסים בהיקף של 140-150 מיליון דולר בשני פרוייקטים בארה"ב, כך עדכנה החברה הבוקר. הפחתת ההשקעות מתבצעת בפרוייקט צפון בראולי שבקליפורניה ובפרוייקט נוסף הממוקם בנבאדה.


גילת פֵרוּ
תספק ל-Banco de la Naci?n מערכת תקשורת לוויינית ב-9.6 מיליון דולר
 נבחרה על ידי Banco de la Naci?n, הבנק הלאומי של פרו, לאספקת מערכת תקשורת לוויינית ל-320 אזורים כפריים. הרשת הלווינית כוללת גם מערכת המיועדת לשמש כאתר להתאוששות מאסון אשר ימוקם בעיר צ'יקלאיו. היקף החוזה הוא 9.6 מיליון דולר לשלוש שנים.
 
 מגל מערכות
רוכשת את WebSilicon לחיזוק הפתרונות המוצעים לאבטחת ה-Cyber באתרים קריטיים
רכישת WebSilicon הינה חלק מאסטרטגיית הכניסה לשוק אבטחת הסייבר, שפורסמה לאחרונה ע"י מגל, באופן שישלב הגנת סייבר והגנה פיסית לאתרים קריטיים.
 
מלאנוקס
 צפויה לפרסם היום דו"חות לרבעון הרביעי של השנה. תשומת לב המשקיעים מכוונת כלפי התחזיות שיספק מנכ"ל החברה איל וולדמן לרבעון הראשון של השנה.


טאואר-ג'אז (TSEM)
הודיעה היום כי ON Semiconductor בחרה בטכנולוגיית ה- Power Management  הייחודית של טאואר-ג'אז לייצור המוני של צגים מתקדמים.
 השבבים ניתנים לתכנות ובעלי ממירי מתח גבוה ומיועדים לשוק הצגים באיכות גבוהה. שבבים ייחודיים אלו מסוגלים לנהל עומסים גדולים בטווחי מתח שונים וכן לספק רצף כוח הניתן לתכנות אשר מאפשר להשתמש בו ליישומים מגוונים.



טיפ לסוחר : אחרי הבחירות סטיות התקן באופ מעוף צפויות לעלות , אפשרי לנצל את העליה לכתיבות לחושד פבואר
(מטרת הטיפ היא אינפורמציה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו הצעה או ייעוץ לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של הנכסים הפיננסיים המתוארים ).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il