TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת נקסטקום באמצעות חברת הבת סי אר איי נכנסת ליזמות בחו"ל בתחום האנרגיה:


שותפות של נקסטקום (באמצעות חברה בת) וחברה ישראלית נוספת התקשרה במערך הסכמים להשקעה בפלטפורמה לפיתוח חוות סולאריות בארה"ב.

- השותפות תחזיק, בחלקים שווים, ב-40% מחברה המאוגדת בארה"ב המפתחת חוות סולאריות ובוחנת כניסה ליזמויות חדשות בתחום האנרגיה הסולארית בארה"ב;

- סך ההשקעה שמבצעת השותפות נאמד, בשלב ראשון, ב-5 מיליון דולר ועשוי לגדול עד לסך של 8 מיליון דולר;

- בנוסף, השותפות תעמיד לחברה האמריקאית הלוואה עד לסך של 21 מיליון דולר לטובת מימון פיתוח פרויקטים חדשים


קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, נכנסת לתחום היזמות באנרגיה מתחדשת בחו"ל באמצעות חברת היזמות שהוקמה ע"י נקסטקום ונושאי משרה שלה. נקסטקום מדווחת כי שותפות של חברת היזמות ביחד עם חברה ישראלית נוספת שאינה קשורה לחברה שתוחזק בבעלות שווה של שתי החברות, התקשרה במערך הסכמים להשקעה בפלטפורמה לפיתוח חוות סולאריות בארה"ב.

השותפות תרכוש 40% מהון המניות של חברת פיוז'ן, חברה אמריקאית הפועלת בתחום פיתוח חוות סולאריות בארה"ב לצורך הקמה והחזקה או מכירה, תמורת השקעה ראשונית בסך 5 מיליון דולר והשקעה נוספת בסך של 3 מיליון דולר אשר מותנית בעמידה באבן דרך ע"י החברה האמריקאית.

השותפות מתכוונת לבצע כל הזדמנות עסקית של פיתוח, מימון ובעלות של פרויקטים בתחום האנרגיה הסולארית בארה"ב ובקנדה באמצעות פיוז'ן. במסגרת ההסכם, תעמיד השותפות לפיוז'ן הלוואה עד לסך של 21 מיליון דולר אשר תהיה ניתנת לניצול לשיעורין במשך תקופה של 9.5 שנים ממועד התקשרות הצדדים בהסכם ההלוואה, לצורך מימון פיתוח פרויקטים חדשים על ידי פיוז'ן.

עוד נקבעו, במסגרת ההסכם, מנגנונים לאופן אישור ביצוע פרויקטים חדשים בתחום הפעילות, וכן לעניין זכותם של השותפים לרכוש חלק בפרויקטים.

חברת נקסטקום צברה בשנים האחרונות ניסיון רב ומיצבה עצמה כשחקן מוביל בישראל בתחום הקמה ותפעול של מתקנים פוטו-וולטאיים בכמה פרויקטים משמעותיים, בהיקפים גבוהים. בין היתר, החברה השלימה בשנים האחרונות פרויקטים עבור שיכון ובינוי אנרגיה, אנרגי'קס, EDF ומשק אנרגיה להקמת מערכות סולאריות צפות וקרקעיות בהיקף מצטבר של כ-200 מיליון שקל.

מחזור ההכנסות של נקסטקום בשנת 2021 חצה את רף חצי מיליארד שקל והסתכם ב-517 מיליון שקל, והרווח הנקי בשנת 2021 גדל ל-24.8 מיליון שקל, כ-4.8% מסך ההכנסות.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il